Gæst Skrevet 2. Maj, 2016 Hvad blev der af hende den sjove med de slagfærdige bemærkninger? Fik nogen mobbet hende ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 2. Maj, 2016 (edited) johanneseb skrev, for 15 minutter siden: Hvad blev der af hende den sjove med de slagfærdige bemærkninger? Fik nogen mobbet hende ud? Tvivler jeg på, hun var jo under beskyttelse af sine venner herinde? Redigeret 2. Maj, 2016 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2016 BigDick skrev, for 3 minutter siden: Tvivler jeg på, hun var jo under beskyttelse herinde? Gider du ikke godt snart slukke for den melodi - det er temmeligt ensformigt efterhånden. Ved du noget eller ej - ellers ............. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 2. Maj, 2016 (edited) johanneseb skrev, for 2 minutter siden: Gider du ikke godt snart slukke for den melodi - det er temmeligt ensformigt efterhånden. Ved du noget eller ej - ellers ............. JA Du har måske ingen ignorere knap Redigeret 2. Maj, 2016 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3719 Skrevet 2. Maj, 2016 johanneseb skrev, for 2 timer siden: Hvad blev der af hende den sjove med de slagfærdige bemærkninger? Fik nogen mobbet hende ud? Ved det ikke, men jeg har en anelse om at hun er blevet træt af idioterne. Jeg savner hende, hun var sjov at chatte med. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 2. Maj, 2016 Med hendes egne ord: "jeg var bare træt helt ind i knoglerne, af det støt stigende antal åndsboller der fandt derind" 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 2. Maj, 2016 (edited) Montezi skrev, for 20 minutter siden: Med hendes egne ord: "jeg var bare træt helt ind i knoglerne, af det støt stigende antal åndsboller der fandt derind" Det er jo det der sker når moderationen ønsker stor "lofthøjde" - de lidt mere eftertænksomme mister ret hurtigt interessen for at være aktive og ender op med bare læse lidt med og give en 'like' i ny og næ, eller forlader siden helt Jeg er overbevist om at det ville gør EG mere interessant hvis politiske indlæg der INTET har med prostitutionspolitik at gøre ikke fyldte så meget på forsiden. Redigeret 2. Maj, 2016 af Bundstokken 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2016 Bundstokken skrev, for 6 minutter siden: Jeg er overbevist om at det ville gør EG mere interessant hvis politiske indlæg der INTET har med prostitutionspolitik at gøre ikke fyldte så meget på forsiden. Jeg tænker at den hårde tone i de politiske debatter smitter af på prostitutionsdebatten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 2. Maj, 2016 sølvpapirshat skrev, for 5 minutter siden: Jeg tænker at den hårde tone i de politiske debatter smitter af på prostitutionsdebatten. Tonen i de politiske debatter afslører tit nogle personlige holdninger som det kan være meget svært at identificere sig med - eller bare finde en smule forståelse for. Mennesker man langt fra deler partipolitiske eller indvandrerpolitiske holdninger med kan man nok godt komme til at føle en så stor afstandtagen til at man slet ikke vil færdes hvor de slår deres folder - man har ikke lyst til at dele noget med dem. Jeg er mangeårigt medlem i et gammelt hæderkronet netværk hvor det simpelt hen ikke er tilladt under møderne at "diskutere politik, sektvæsen eller andet her upassende" det sikrer en god og omgængelig tone hvor alle føler sig velkomne - og er måske et eksempel til efterfølgelse. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 2. Maj, 2016 Hvad er der blevet af den ganske udmærkede ignorereknap, er den forsvundet fra de forskelliges kontrolpanel, eller er de pgl. alligevel pisse nysgerrige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. Maj, 2016 Er I sikker på at det er de politiske debatter ? jeg ænser dem ikke Men jeg er efterhånden "gammel i gårde" herinde, så jeg har svært ved at bide på, selv når det er et emne som aldrig har været oppe og vende før. Det kan vel også være grunden til den nedadgående aktivitet ? Mange er jo online, men skriver bare ikke noget som helst, på boardet i hvert fald. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legionæren 23 Skrevet 2. Maj, 2016 Montezi skrev, 1 time siden: Med hendes egne ord: "jeg var bare træt helt ind i knoglerne, af det støt stigende antal åndsboller der fandt derind" Er hun holdt som luder? Ellers ikke pænt, at benævne sine kunder som åndsboller. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3719 Skrevet 2. Maj, 2016 Montezi skrev, for 1 time siden: Med hendes egne ord: "jeg var bare træt helt ind i knoglerne, af det støt stigende antal åndsboller der fandt derind" Ja, det var det jeg havde gættet på. Trist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 2. Maj, 2016 Legionæren skrev, for 24 minutter siden: Er hun holdt som luder? Ellers ikke pænt, at benævne sine kunder som åndsboller. Men det er i din verden helt OK at en kunde kalder en glædespige for luder ? Kunne det ikke tænkes at det er netop dén "respekt" for pigerne der kan fremprovokere et udtryk som 'Åndsboller' ? 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 2. Maj, 2016 Nu er det jo hendes EGEN stillingsbetegnelse. Hvilket hun har nævnt igen og igen. Med 957 indlæg er det åbentbart gået din næse forbi. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 606 Skrevet 2. Maj, 2016 Legionæren skrev, 1 time siden: Er hun holdt som luder? Ellers ikke pænt, at benævne sine kunder som åndsboller. Nu har denne side aldrig været IVs reklame søjle i min tid herinde kan jeg faktisk ikke huske så meget som 1 annonce fra hende og hun har også flere gange frabedt sig omtale herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2016 Riesenschwanz skrev, for 3 minutter siden: Nu er det jo hendes EGEN stillingsbetegnelse. Hvilket hun har nævnt igen og igen. Med 957 indlæg er det åbentbart gået din næse forbi. Netop, Iscenesat Virkelighed har ikke lavet andet næsten end at kalde sig selv for luder, og ment at det var den rigtige betegnelse om hende. Hvis man ikke kender hendes holdninger eller ved hvorfor hun er skredet skal man holde sig for god til at ævle løs om det og putte hendes exit ind i sin egen dagsorden på hendes bekostning. Det kan man faktisk ikke være bekendt at gøre overfor hende eller noget andet menneske, så er det ligefør man selv er en åndsbolle. Hvorfor ikke bare konstatere at det er ærgerligt at hun er smuttet og så er det det i stedet for at forsøge at lave lidt tummel ud af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 2. Maj, 2016 Riesenschwanz skrev, for 8 minutter siden: Nu er det jo hendes EGEN stillingsbetegnelse. Hvilket hun har nævnt igen og igen. Med 957 indlæg er det åbentbart gået din næse forbi. Nej, det er absolut ikke gået min næse forbi, men det kan jo være hun har det som mange andre, man kan godt med et lille glimt i øjet bruge en betegnelse om sig selv man ikke gerne vil høre fra andre. Du kan måske også med selvironi kalde dig selv for 'klaphat' uden at ønske at andre råber det tværs over gaden efter dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 2. Maj, 2016 Legionæren skrev, 1 time siden: Er hun holdt som luder? Ellers ikke pænt, at benævne sine kunder som åndsboller. Nej hun er ikke stoppet i branchen - har for ganske nyligt set en annonce fra hende. Til gengæld vil jeg gætte på, at "åndsbollerne" netop ikke er at finde i hendes kundekreds... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 2. Maj, 2016 BigDick skrev, for 9 timer siden: JA Du har måske ingen ignorere knap "Ignorere knap" ... er det den knap øverst oppe på siden hvor vi andre har "Chat" stående på? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2016 Jeg erindrer at hun også var efter mig engang fordi jeg brugte det prædikat, som hun selv bruger. Ja moral er godt, men dobbeltmoral er dobbelt så godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 2. Maj, 2016 Bundstokken skrev, for 3 timer siden: Jeg er mangeårigt medlem i et gammelt hæderkronet netværk hvor det simpelt hen ikke er tilladt under møderne at "diskutere politik, sektvæsen eller andet her upassende" det sikrer en god og omgængelig tone hvor alle føler sig velkomne - og er måske et eksempel til efterfølgelse. Er det ikke lidt utidigt at inddrage logemedlemsskab i en debat som denne? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. Maj, 2016 holstebronx skrev, for 3 timer siden: Er I sikker på at det er de politiske debatter ? jeg ænser dem ikke Men jeg er efterhånden "gammel i gårde" herinde, så jeg har svært ved at bide på, selv når det er et emne som aldrig har været oppe og vende før. Det kan vel også være grunden til den nedadgående aktivitet ? Mange er jo online, men skriver bare ikke noget som helst, på boardet i hvert fald. Hvad skulle folk skrive om hvis de ikke knalder eller knalder nye piger... tilbage er der kun gammel nag og gammel sure suppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. Maj, 2016 (edited) BigDick skrev, for 3 timer siden: Hvad er der blevet af den ganske udmærkede ignorereknap, er den forsvundet fra de forskelliges kontrolpanel, eller er de pgl. alligevel pisse nysgerrige. Det er krydset øverste til højre i din Browser. Hvor svært kan det være ? Redigeret 2. Maj, 2016 af Nille 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Maj, 2016 Nille skrev, for 10 timer siden: Hvad skulle folk skrive om hvis de ikke knalder eller knalder nye piger... tilbage er der kun gammel nag og gammel sure suppe. ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg