Gæst Skrevet 17. August, 2016 Dezmodevil skrev, den 30. maj 2016 at 22:32: Det er til at tude over. tillykke til de to heldige Se så blev det alligevel til en ekstra trækning (griner) et lille mix af et par af fantasierne ..... Nu må vi ses hvad det bringer. Jeg glæder mig i hvert fald møs møs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 17. August, 2016 Adelie skrev, for 3 timer siden: Se så blev det alligevel til en ekstra trækning (griner) et lille mix af et par af fantasierne ..... Nu må vi ses hvad det bringer. Jeg glæder mig i hvert fald møs møs Jeg må lige ind og opdateres på fantasierne - Gad vide hvad jeg er gået ind til ;-). Uanset hvad bliver det frækt ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 17. August, 2016 Adelie skrev, for 9 timer siden: Se så blev det alligevel til en ekstra trækning (griner) et lille mix af et par af fantasierne ..... Nu må vi ses hvad det bringer. Jeg glæder mig i hvert fald møs møs Jeg må lige ind og opdateres på fantasierne - Gad vide hvad jeg er gået ind til ;-). Uanset hvad bliver det frækt ... Elsker at lege med terninger (is) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 15. Maj, 2017 Suk! JA vi savner godt nok Adelie.. Naturlig, lækker, fræk og gennemført GP.. Findes der egentlig et godt alternativ, for jeg harikke mødt nogen her i det Jyske endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg