Gæst Skrevet 10. Maj, 2016 Samson skrev, for 1 time siden: Jeg har en fantasi om at jeg laver en aftale med dig om at jeg køber dig 2 timer i en klub. Aftalen er at jeg vil bruge dig til hvad jeg vil, og som jeg vil, uden spørgsmål og grænser, ud over at jeg ikke må rive dig i håret Vi aftaler at du møder i jakke og sko og ikke andet, et nærliggende sted, og så følges. Vi mødes, og du sætter dig over i min bil, og jeg ser at du har taget corsage på, selv om det ikke var aftalt. Så da vi stiger ud af bilen beder jeg om din jakke og corsage, og du kan så gå nøgen ned til indgangen. Da vi kommer ind er der ret mange fyre, og du genkender et par stykker, men siger intet. De smiler til dig lummert, og vi går lidt rundt. Vi finder et rum, hvor jeg lader døren stå på Klem så alle kan følge med. Her bliver du bedt om at sutte pik. Du sutter det bedste du har lært. Men efter at du snød mig med påklædningen skal du straffes mere. Så jeg stikker dig en flad, og presser den helt i bund, holder dit hoved til du spritter godt, og lader dig endelig få lidt luft. Nu vender jeg dig med røven mod døren, og lader den få noget tunge og finger, og fortæller dig at jeg vil lade alle fyrene i klubben bruge din røv som de vil. Jeg har selv inviteret en flok veludrustede fyre som vil bruge dig godt, og jeg inviterer ham nu ind. Han tager gummi på, og presser sig lidt for hårdt op i dig. Du piver, men jeg lukker din mund med min pik, og vi knepper dig nu i begge ender imens du spritter efter luft og lidt af smerte. Jeg lader dig få lidt luft, stikker dig et oar lussinger og presser den i bund igen. Fyren bag dig sætter tempoet lidt ned af træthed, men en ny tager over og knepper dig igen i højt tempo imens han holder et godt tag i din røv, som får et par klask engang imellem. Sådan fortsætter det, hvor vi fyre skiftes til at bruge alle dine huller godt og grundigt. Til sidst laver vi en lille bukakke fest, du spiser op og vi hygger lidt.. Du får din jakke, og kan vralte hjem igen Slut Men hvis jeg nu som i bibelhistorien klipper din lokker ... Mister du så dine kræfter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Maj, 2016 RarFyr skrev, for 7 timer siden: Kære Adelie. Inden vores møde der har vi aftalt, at du har nederdel og bluse på, ikke trusser eller BH. Vi har også aftalt om vi skal være 100% diskrete eller om vi godt må pirre andre en lille smule visuelt. Du kommer gående mod hovedindgangen til AROS klokken 12:00, som vi har aftalt og jeg står og venter på det aftalte sted, du tager min hånd og vi går roligt ind på AROS, hvor jeg har købt billet til os i forvejen. Vi skal se udstillingen de 9 rum, jeg har været gennem de 9 rum og planlagt, så der er styr på lige hvor vi skal være. Vi kigger på de forskellige kunstarter, samtidig med at hvert rum også har et tema for os. Rum 1 der stiller jeg mig bag dig og føler / rører ved dine ben, hofter og dine baller, men du får blide kys i nakken, jeg giver dig nogle elskovskugler / smartsballs, som du sætter op i din elskovs hule. Rum 2 der står vi mod hinanden og jeg kærtegner din mave og leger med dine bryster. Rum 3 der er der spejle i gulvet, så der ser jeg din elskovs hule for første gange, jeg masserer dine skamlæber, kæler for dem med mine fingre. Rum 4 der sidder du på skødet af mig og vi kysser dybt og jeg kærtegner dine ben og fødder. Rum 5 der sidder jeg ned og du stiller dig med spredte ben, så jeg kan slikke dig lidt, ikke meget men så jeg lige får smagt dig og du får en dejlig fornemmelse af hvad der venter. Rum 6 der står du med ryggen til mig og åbner roligt mine bukser og masserer roligt mit lem, mens du får kys på halsen. Rum 7 der står vi og ser hinanden dybt i øjnene, men jeg blødt massere din Klit. Rum 8 der bliver du berørt alle steder samtidig med dybe kys. Rum 9 er flyttet til en lejlighed/hotel værelse i nærheden af AROS, hvor vi bevæger os hen (masser af berøring og kys på vej derhen) og der tager jeg dit og mit tøj af. Jeg har varm massage olie, så du får kys og en erotisk massage, som sluttes med at du bliver slikket varm, inderligt og længe til en fantastisk orgasme. Derefter er det sex, alle dine huler, langvarigt sex. Det er min fantasi med dig Adelie og den kan blive virkelighed. (Fantasi + Virkelighed = Fantastisk) Der er kræset for detaljerne ... I like Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Maj, 2016 mester4u skrev, for 16 timer siden: Jeg vil da også lige komme med en fantasi. Du kommer til mit hotel og banker still på døren, jeg lukker op og beder dig komme ind. Du træder ind og hilser pænt, jeg tager din overfrakke og du er helt som jeg havde ønsket det, kun iført højhælede sko og overfrakke. Jeg beder dig dreje rundt så jeg kan se dig an og kan lide hvad jeg ser. Vi kysser hinanden lidenskabeligt og jeg lader min hånd glide ned langs din rug, til jeg nå din røv. Jeg tager din ene balle i hånden og giver den et godt fast klem, mens vi stadig kysser. du får besked på at dreje dig rundt og står nu med ryggen til mig. Jeg griber med begge hænder om dine bryster og tager godt fat. Efter at have følt godt på dine bryster, fører jeg den en hånd op til din mund og lader dig slikke mine fingre, først en, så to og tre og til sidst fire, som jeg lader komme helt in i din mund. Mine nu, fugtige fingre, lader jeg føle på dine venusbjerge og langsomt finder langemand din klit. Jeg masserer din klit langsomt, men fast og hører hvordan dit åndedrag ændres, da jeg kan mærke at du begynder at blive opstemt, tager jeg et godt tag i dit hår og trækker dig over på sengen, hvor jeg lægger dig på ryggen. Nu får min tunge lov til at smage på dig. Do kan lide det, men inden du bliver for opstemt, tager jeg dig igen i håret og trækker dig op at stå. Jeg trækker dig ud midt på gulvet hvor du trækkes ned på knæ. Nu er det min tur. Jeg tager sjoveren frem og giver dig lov til at give mig et blowjob. Du tager om den med hånden og fører den ind i din mund. Jeg trækker mig ud, tager hårdt fat i dit nakkehår og giver dig en lussing. Jeg spørger om du ved hvorfor du fik den, men nej, jeg må forklare at jeg bad om et blow, ikke et hand job. Efter endnu en lussing, får du lov at fortsætte, denne gang gør du det rigtigt, uden brug af hånd. Du får lov til at tage den helt i bund og after lidt tid, hvor du har mulighed for at opbygge lidt spyt, tager jeg over. Jeg tager et godt tag i dit hoved og presser sjoveren hårdt i bund, holder den lidt der og begynder så at mund kneppe dig. Før jeg kommer, beder jeg dig stoppe og rejse dig op. Du får håndjern på og besked om at lægge dig over mine knæ med røven i vejret. Jeg lader højre hånd falde hårdt over din ene balle, du gisper. Du får en god gammeldags røvfuld, så dine baller er dejligt varme og røde. Nu er turen kommet til din bagdør. Jeg lader lidt lube løbe mellem dine baller og lader en finger finde din bageste åbning, som jeg let masserer med en finger. Langsomt finder min finger vej ind bag i dig, herefter to og så tre fingre. Du får besked om at rejse dig og lægge dig på ryggen på sengen, med hovedet ud over siden. jeg tækker dit hoved ned og presser min pik helt i bund, og igen bliver du mund kneppet hårdt og dybt.Jeg trækker mig ud og trækker regnfrakken på sjoveren, vender dig om på maven og trækker dig ud så din røv er over kanten på sengen. Min pik finder din fisse og jeg presser den ind og støder i bund. jeg knepper dig hårdt til jeg er ved at komme, så trækker jeg mig. Jeg tjekker at din bagdøre er lubet og og presser mig så op bag i dig og igen knepper jeg dig hårdt til jeg næsten kommer. Jeg vælter dig ud af sengen og placerer dig på knæ på gulvet, jeg river gummiet af og presser mig ind i din mund, som jeg knepper hårdt indtil jeg ikke kan holde mig længere og fyrer den af mens jeg stadig er dybt i din mund. Du får lov til at sluge og jeg lægger mig på sengen. Du får besked på at komme op og sætte dig over mig og gnubbe din fisse op af mig får at få mig på højkant igen til runde to........... Blev da vist lidt varm og fugtig forneden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søvnig 3 Skrevet 10. Maj, 2016 Adelie skrev, for 36 minutter siden: Ja helt ærligt lidt en skam vi endnu ikke har mødtes .... Lækker fantasi... Og jeg er bestemt fristet til mere Kære Adelie Ja, men det er jo noget vi kan gøre noget ved:) Jeg er sikker på at vi vil have en god kemi, så det kan kun blive godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 10. Maj, 2016 (edited) Adelie skrev, for 4 timer siden: Men hvis jeg nu som i bibelhistorien klipper din lokker ... Mister du så dine kræfter Jeg tror at alt der kan klippes i allerede er klippet.. så alt hvad du har set er hvad du får. + Selvfølgelig alt det du ikke har set endnu Men hvis du vil gøre som Dalila, og gøre mig til din slave, så er det ikke håret du skal klippe af Igrunden en lorte- kærlighedshistorie Redigeret 10. Maj, 2016 af Samson Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Maj, 2016 Samson skrev, for 10 timer siden: Jeg tror at alt der kan klippes i allerede er klippet.. så alt hvad du har set er hvad du får. + Selvfølgelig alt det du ikke har set endnu Men hvis du vil gøre som Dalila, og gøre mig til din slave, så er det ikke håret du skal klippe af Igrunden en lorte- kærlighedshistorie Imponeret det er jeg. Du har jo hørt efter i kristendomstimerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 11. Maj, 2016 (edited) Adelie skrev, for 23 minutter siden: Imponeret det er jeg. Du har jo hørt efter i kristendomstimerne Naturligvis har alle hørt efter i kristendomstimerne .... men det er først efter at have møde dig Adelie, at man kan løse gåden .... "Hvad er sødere end honning? Hvad er stærkere end en løve?" ... svaret giver jo sig selv .... ... og det summer i maven når man har været i dine klør' .... gad vide om det er bierne Redigeret 11. Maj, 2016 af fynbomanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 11. Maj, 2016 Adelie skrev, 1 time siden: Imponeret det er jeg. Du har jo hørt efter i kristendomstimerne Ikke sådan rigtigt.. efter at jeg havde en episode med min religionslærer Bert, hvor jeg, efter at have skudt på ham med softgun, forsøgte at penetrerer ham med et juletræ, har jeg været fritaget for religionsundervisningen... Men religion er ellers spændene. I alle former og afskygninger.. bare ikke altid dem der prædiker om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Maj, 2016 fynbomanden skrev, 1 time siden: Naturligvis har alle hørt efter i kristendomstimerne .... men det er først efter at have møde dig Adelie, at man kan løse gåden .... "Hvad er sødere end honning? Hvad er stærkere end en løve?" ... svaret giver jo sig selv .... ... og det summer i maven når man har været i dine klør' .... gad vide om det er bierne ..... Smiler ret meget lige nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Maj, 2016 Samson skrev, for 19 minutter siden: Ikke sådan rigtigt.. efter at jeg havde en episode med min religionslærer Bert, hvor jeg, efter at have skudt på ham med softgun, forsøgte at penetrerer ham med et juletræ, har jeg været fritaget for religionsundervisningen... Men religion er ellers spændene. I alle former og afskygninger.. bare ikke altid dem der prædiker om det Stakkels Bert .... får da helt ondt af ham. Jeg er glad for at jeg ikke fik samme tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 11. Maj, 2016 Adelie skrev, for 52 minutter siden: Stakkels Bert .... får da helt ondt af ham. Jeg er glad for at jeg ikke fik samme tur Men der var alligevel et øjeblik hvor du så billedet for dig på nethinden, og hvor du tænkte om det mon kunne være lidt frækt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 11. Maj, 2016 Cagetheelephant skrev, 1 time siden: Jeg ser Adelie - at du fortsætter med at skrabe fans til dig - du ved, jeg er den største Kære Cage Nu er det jo ikke størrelsen det kommer an på ... men jeg går gerne på vægten med dig for at bevise, at din fremsatte påstand er helt uden belæg ... men for dælen hvor ville det være et kedeligt sted at surfe rundt her på sitet, hvis vers 34 og 35 var den "standard" man normaliserede efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 11. Maj, 2016 Samson skrev, for 2 timer siden: forsøgte at penetrerer ham med et juletræ, Det giver nogle voldsomme billeder på nethinden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 11. Maj, 2016 Samson skrev, for 2 timer siden: forsøgte at penetrerer ham med et juletræ, Det giver nogle voldsomme billeder på nethinden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Maj, 2016 Jeg ville være en skarn hvis jeg ikke ELSKEDE når de skønne mænd mand kæmper om retten til at være min største fan!!!! Det går ikke uset hen... promise!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Maj, 2016 Det slår simpelthen igennem i ny og næ...... og det er ikke til at skjule !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Maj, 2016 DETH skrev, for 13 minutter siden: Det giver nogle voldsomme billeder på nethinden Ja og jeg vil gerne have dem slettet straks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 11. Maj, 2016 Adelie skrev, for 3 minutter siden: Ja og jeg vil gerne have dem slettet straks. En ting er når træet skal ind, men der er modhager på når det skal ud igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Maj, 2016 Jeg ville teknisk nok vælge bare at presse det hele vejen igennem for at gøre mindst skade . Okay ... back on track ! ... Beklager ... jeg har fået solstik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RarFyr 276 Skrevet 11. Maj, 2016 Adelie skrev, for 21 timer siden: Der er kræset for detaljerne ... I like Der vil blive kræset for detaljerne og der vil blive kræset for alt, som kan give dig tilfredsstillelse og smil. Som jeg kan læse alle steder, så er du den som har fortjent rigtig meget af alt det gode, som den erotiske verden kan give og jeg vil med stor glæde og fornøjelse give dig det, til fælles nydelse. God aften til dig Adelie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 11. Maj, 2016 Cagetheelephant skrev, for 7 timer siden: ........ Da 'største' i denne sammenhæng er umulig at måle, er der kun tilbage. at lade dem umanérligt kloge og smukke Adelie vælge vinderen. Jeg ser flere gode fantasier, det bliver ikke let - May the best man win Kære Cagetheelephant Jeg har vedlagt en selfie for at fremføre skudsikkert bevis for, at jeg er STØRST og heldigvis ikke er "buret inde" . Jeg kan derfor trampe omkring i såvel glasbutikker som på biler, der måtte parkere i nærheden af cirkustelte .... og i al min eftertænksomhed konstaterer jeg, at med det helt igennem fantasitiske indlæg du har lavet (I envy you), så er konkurrencen (i min optik) allerede afgjort! ... The best man didn't win ... men du vinder! Nå, men når nu der er udskrevet en konkurrence, hvor der skal kåres vindere og dermed også tabere, så er her så min fantasi: Jeg fantaserede om at sidde på en bænk, der hvor havet slår ind over molen. Ved min side sidder Adelie, og vi spiser mandler med mynte-stænk og æbler med lommekniv i solen, og deler rødvin med memoirer. Tiden løber afsted, og det ene ordsprog afløses af det næste i en lang utrættelig strøm. Det blæser lidt, og følelsen af at sidde i træk, får tankerne til at blive dystre - jeg bliver forkølet af at sidde her, tænker jeg. Hvad der præcist er sket på bænken ved molen, og hvor længe der er gået, ved jeg ikke - men Madame Blå og Hr Rød har snakket om mange ting. Solen er gået ned, mørket har sænket sig, og den ultimative stilhed afbrydes pludselig af en gammel Shu-bi-dua sang, der lyder fra en bilradio i baggrunden: "Han ser på dem, der skynder sig forbi, de skynder sig fordi de ellers ikke ka' få råd til alle de ting, de køber rundt omkring. Men sådan et liv, det har han prøvet, og det var ikke noget. Engang havde han hus og hund og firmabil og hans trækprocent var lige under de 60, men han blev træt af at møve sig frem, for det var ikke hans stil. Han blev syg og lægen sagde det var stress, så sa' han pænt farvel, og passede sig selv. Han ser på dem, der skynder sig forbi, måske fordi de' bange for at se de ting der sker, at der er nogen, der som ham må gi' fortabt i det samfund vi har skabt, og at der bli'r fler' og fler'" (link: Manden på Bænken) Bilradioen bliver tavs. Tanken om, at Adelie har besluttet sig for at stoppe mens legen er go', har bundfældet sig. Den sidste chance for at sige TAK FOR ALLE MINDERNE er kommet. Vi rejser os fra bænken og jeg slutter med at bryde ud i sang: "Alting har en ende, en regnorm den har to ..... Alting har en ende, Adelie har kun en, men sikke én ". Tak er kun et fattigt ord - men tak for selskabet Adelie - Du er et herligt kompliceret menneske! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Maj, 2016 fynbomanden skrev, for 59 minutter siden: Kære Cagetheelephant Jeg har vedlagt en selfie for at fremføre skudsikkert bevis for, at jeg er STØRST og heldigvis ikke er "buret inde" . Jeg kan derfor trampe omkring i såvel glasbutikker som på biler, der måtte parkere i nærheden af cirkustelte .... og i al min eftertænksomhed konstaterer jeg, at med det helt igennem fantasitiske indlæg du har lavet (I envy you), så er konkurrencen (i min optik) allerede afgjort! ... The best man didn't win ... men du vinder! Nå, men når nu der er udskrevet en konkurrence, hvor der skal kåres vindere og dermed også tabere, så er her så min fantasi: Jeg fantaserede om at sidde på en bænk, der hvor havet slår ind over molen. Ved min side sidder Adelie, og vi spiser mandler med mynte-stænk og æbler med lommekniv i solen, og deler rødvin med memoirer. Tiden løber afsted, og det ene ordsprog afløses af det næste i en lang utrættelig strøm. Det blæser lidt, og følelsen af at sidde i træk, får tankerne til at blive dystre - jeg bliver forkølet af at sidde her, tænker jeg. Hvad der præcist er sket på bænken ved molen, og hvor længe der er gået, ved jeg ikke - men Madame Blå og Hr Rød har snakket om mange ting. Solen er gået ned, mørket har sænket sig, og den ultimative stilhed afbrydes pludselig af en gammel Shu-bi-dua sang, der lyder fra en bilradio i baggrunden: "Han ser på dem, der skynder sig forbi, de skynder sig fordi de ellers ikke ka' få råd til alle de ting, de køber rundt omkring. Men sådan et liv, det har han prøvet, og det var ikke noget. Engang havde han hus og hund og firmabil og hans trækprocent var lige under de 60, men han blev træt af at møve sig frem, for det var ikke hans stil. Han blev syg og lægen sagde det var stress, så sa' han pænt farvel, og passede sig selv. Han ser på dem, der skynder sig forbi, måske fordi de' bange for at se de ting der sker, at der er nogen, der som ham må gi' fortabt i det samfund vi har skabt, og at der bli'r fler' og fler'" (link: Manden på Bænken) Bilradioen bliver tavs. Tanken om, at Adelie har besluttet sig for at stoppe mens legen er go', har bundfældet sig. Den sidste chance for at sige TAK FOR ALLE MINDERNE er kommet. Vi rejser os fra bænken og jeg slutter med at bryde ud i sang: "Alting har en ende, en regnorm den har to ..... Alting har en ende, Adelie har kun en, men sikke én ". Tak er kun et fattigt ord - men tak for selskabet Adelie - Du er et herligt kompliceret menneske! Bedst som jeg sidder her med Ben og Jerry og arbejder på min bagdel (og tro mig, de drenge er virkelige effektive).....ja så får du standset min talestrøm. ... men siges der ikke; at man ikke skal tage sorgerne på forskud og ikke græde over spildt mælk. Jeg er her jo endnu (lidt endnu) Hvad er det nu i øvrigt jeg har forsøgt at lære dig .......? ... man skal ikke sætte sit lys under..... Jeg er sikker på at du er fuldstændig genial dygtig til dit nuværende job. Men jeg ser hele tiden for mig, den dag du slår Casper C af pinden ..... og starter dit eget; Husk lige tandbørsten! Du ville være intet mindre end brilliant god til det. ... tak for dit fantastiske indlæg ( og jeg er især vild med den underspillede facon du maser dine modstandere) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 11. Maj, 2016 (edited) Jeg syntes at fantasierne i denne tråd er jævnt egoistiske I min fantasi ville jeg tage Adelie med til København Jeg tænker at jeg ville tage i forvejen til et forudbestilt værelse, for at finde mig til rette, ligge lidt bobler på køl og måske også lige finde tidsrum til en lille morfar, inden at Adelie dukker op. For jeg har en ret god fornemmelse af at stilheden er forbi, når Adelie dukker op! Jeg tænker det er bedst jeg henter hende nede i receptionen, så hun ikke farer vild i elevatoren op til værelset Velankommet til værelset bag den smækkende dør, tænker jeg ikke der går mange øjeblikke før end vi begge skal have stillet nysgerrigheden efter hinanden (vi har, så vidt vides, ikke mødtes før ) Efter denne udforskning af hinanden er det nok blevet tid til noget mad. Men jeg kunne ikke forestille mig at vi har lyst til at skulle sidde og opføre os anstændigt i en restaurant. Så det vil nok blive til en hurtig proviantering i et lokalt supermarked, så vi kan komme tilbage til privatspherren på værelset. Fælles madlavning med en gp er noget jeg kan anbefale jer der ikke måtte have prøvet det (ja det ender vel med vi kommer til at "spise" mere af hinanden, end af maden) Herefter tænker jeg at det er blevet tid til noget afslapning i et spa område der er tilknyttet til værelset...... Mon Adelie vil med? Efter turen i spa badene er batterierne nok blevet så velopladede at vi kan tage en ny håndfuld omgange med at forsøge at gøre Adelie pik træt ...... inden der selvfølgelig også skal soves (en lille smule ) Næste formiddag skal vi have fundet et sted med en lækker brunch. Måske Prinz i denne forbindelse kan støve lidt ekstra selskab op... Efter brunchen tager Prinz på sightseeing i staden. Og Adelie, ja hun tager tilbage til værelset, hvor hun har et par aftaler med et par heldigt udvalgt af JER DRENGE ------------------------------------------ her kan Adelie så selv indsætte de fantasier hun finder mest interessante ------------------------------------------------------------- Sidst på dagen vender Prinz tilbage til værelset og er spændt på hvordan dagen er forløbet for Adelie..... mon der er nogle der har vovet at brænde hende af? Såfremt dette skulle være tilfældet, må Prinz jo se om han kan finde en måde at forløse Adelie for hendes frustrationer Ellers tænker jeg det er en go plan med noget frisk luft, mens vi ser om ikke vi kommer forbi en interessant restaurant. PS: jeg ved godt der ikke er så mange frække detaljer. Men jeg er ikke så god til at være selvfed, så det er bedre bare at opleve mig Og skulle jeg være utilstrækkelig, ja så der jo i denne fantasi plads til at Adelie kan supplere Redigeret 11. Maj, 2016 af Prinz 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Maj, 2016 Prinz skrev, for 10 timer siden: Jeg syntes at fantasierne i denne tråd er jævnt egoistiske I min fantasi ville jeg tage Adelie med til København Jeg tænker at jeg ville tage i forvejen til et forudbestilt værelse, for at finde mig til rette, ligge lidt bobler på køl og måske også lige finde tidsrum til en lille morfar, inden at Adelie dukker op. For jeg har en ret god fornemmelse af at stilheden er forbi, når Adelie dukker op! Jeg tænker det er bedst jeg henter hende nede i receptionen, så hun ikke farer vild i elevatoren op til værelset Velankommet til værelset bag den smækkende dør, tænker jeg ikke der går mange øjeblikke før end vi begge skal have stillet nysgerrigheden efter hinanden (vi har, så vidt vides, ikke mødtes før ) Efter denne udforskning af hinanden er det nok blevet tid til noget mad. Men jeg kunne ikke forestille mig at vi har lyst til at skulle sidde og opføre os anstændigt i en restaurant. Så det vil nok blive til en hurtig proviantering i et lokalt supermarked, så vi kan komme tilbage til privatspherren på værelset. Fælles madlavning med en gp er noget jeg kan anbefale jer der ikke måtte have prøvet det (ja det ender vel med vi kommer til at "spise" mere af hinanden, end af maden) Herefter tænker jeg at det er blevet tid til noget afslapning i et spa område der er tilknyttet til værelset...... Mon Adelie vil med? Efter turen i spa badene er batterierne nok blevet så velopladede at vi kan tage en ny håndfuld omgange med at forsøge at gøre Adelie pik træt ...... inden der selvfølgelig også skal soves (en lille smule ) Næste formiddag skal vi have fundet et sted med en lækker brunch. Måske Prinz i denne forbindelse kan støve lidt ekstra selskab op... Efter brunchen tager Prinz på sightseeing i staden. Og Adelie, ja hun tager tilbage til værelset, hvor hun har et par aftaler med et par heldigt udvalgt af JER DRENGE ------------------------------------------ her kan Adelie så selv indsætte de fantasier hun finder mest interessante ------------------------------------------------------------- Sidst på dagen vender Prinz tilbage til værelset og er spændt på hvordan dagen er forløbet for Adelie..... mon der er nogle der har vovet at brænde hende af? Såfremt dette skulle være tilfældet, må Prinz jo se om han kan finde en måde at forløse Adelie for hendes frustrationer Ellers tænker jeg det er en go plan med noget frisk luft, mens vi ser om ikke vi kommer forbi en interessant restaurant. PS: jeg ved godt der ikke er så mange frække detaljer. Men jeg er ikke så god til at være selvfed, så det er bedre bare at opleve mig Og skulle jeg være utilstrækkelig, ja så der jo i denne fantasi plads til at Adelie kan supplere Endnu et helt sublimt indlæg..... Det bliver så vanvittig svært at vælge. Jeg føler mig som en 8 årige der to timer før Disney sjov har fået frit lejde i DK's største slikbutik Kære @Prinz dog er kravet for at vinde...... at fantasien skal foregå i Århus eller omegn ...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Maj, 2016 Hvis jeg var en mand ville jeg klart diske op med den lækreste, svedigste og frække fantasi, så jeg kunne score en fræk stund med den skønne Adelie. Wow. Og siden jeg er vokset op i Aarhus, tænker jeg nok, at jeg kunne diske op med nogle steder, som ikke alle kender til. Total respekt for din måde at afslutte din 'karriere' som GP på. Måske du kommer til at savne det så meget, at du gør et come back. knus fra en nyudsprunget lyserød kollega GFE MILF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg