Gæst Skrevet 3. Maj, 2016 MicSilkeby skrev, Lige nu: Det kunne da blive noget værre noget... Så er jeg jo nødt til at aflægge Trine og Ida et besøg - så de kan sige god for fantasien Er det ikke lobbyisme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MicSilkeby 22 Skrevet 3. Maj, 2016 Adelie skrev, for 6 minutter siden: Er det ikke lobbyisme I højeste grad - men i nogle situationer (verdensfred, naturkatastrofer og "kampen om Adelie") må man sætte alle sejl.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 3. Maj, 2016 Hej piger Er det sådan i tænker i slemmerter Sov godt når jeres tid kommer KK 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Maj, 2016 MicSilkeby skrev, for 2 minutter siden: I højeste grad - men i nogle situationer (verdensfred, naturkatastrofer og "kampen om Adelie") må man sætte alle sejl.... Ha ha ha ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Maj, 2016 kanonkongen skrev, for 3 minutter siden: Hej piger Er det sådan i tænker i slemmerter Sov godt når jeres tid kommer KK Smiler .... Ja mange ville sikkert undre sig hvis de fik adgang til min " 1. Sal" også nat nat til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 3. Maj, 2016 Adelie skrev, 1 time siden: Hov ..... griner .....deja-vu ...... i denne fantasi er slipset så også godt krøllet efterfølgende ... minder om glimt fra det virkelige liv. Det her bliver svært, hvis feltet fortsætter ligeså stærkt så må jeg allierer mig med et par meddommere. Jeg mener hverken Remee eller Blachman er ledige ... så måske jeg skulle kalde på @TrineMuz og @Frække Ida når afgørelsen engang skal falde Der er flere af de historier jeg gerne vil deltage i. Hjælper gerne. og kan ikke afvise at fyre jeg har mødt kan have en fordel da jeg kun ønsker @Adelie en god oplevelse også 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Maj, 2016 TrineMuz skrev, for 7 timer siden: Der er flere af de historier jeg gerne vil deltage i. Hjælper gerne. og kan ikke afvise at fyre jeg har mødt kan have en fordel da jeg kun ønsker @Adelie en god oplevelse også TrineMuz skrev, for 7 timer siden: Der er flere af de historier jeg gerne vil deltage i. Hjælper gerne. og kan ikke afvise at fyre jeg har mødt kan have en fordel da jeg kun ønsker @Adelie en god oplevelse også Trinemuz, det er at ligge meget pres på at give fordel til nogen du har mødt Men du kan jo tage med på Adeles "happening" og som den slemme, slemme pige du er, så kan du få lov til at komme med ind i gyden med hende og mig, så binder jeg dine hænder til et nedløbsrør, smører din klitoris og anus ind i stærk tigerbalsam, så kan du stå der med en brændende varm fornemmelse i underlivet og se på at vi giver den "gas". Opfører du dig eksemplarisk, kan det være at jeg, når vi er færdige, slikker tigerbalsamen af dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Maj, 2016 Cagetheelephant skrev, for 4 minutter siden: Det er en god indsigt. Men man skal tænke sig godt om @Adelie - gennemskuer lynhurtigt slesk tale og billig portvin ... Som Diana Ross sang i 80'erne - say you wanna move in with me, gotta find the rules to get me.... Der er værdige modstandere her, det kan jeg se. Tænker i drastiske baner af højst overraskende karakter - ikke mindst for mig selv Det her er jo præcis som jeg elsker det........ (jeg må have en ukendt kromosommutation).... lige nu ønsker jeg mest af alt at alle deltager tager tøjet af og kaster sig i mudderet i kampen for at vinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Maj, 2016 Cagetheelephant skrev, Lige nu: Ha ha ha - mudderkamp - er det ikke en udpræget mandlig fantasi. Jeg er gammel krigshelt under FN - så I kommer bare drenge, jeg har tricks Det var jo deri min kromosommutation bestod ..... altså det med mandlige fantasier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 4. Maj, 2016 Valdemar skrev, for 6 timer siden: Trinemuz, det er at ligge meget pres på at give fordel til nogen du har mødt Men du kan jo tage med på Adeles "happening" og som den slemme, slemme pige du er, så kan du få lov til at komme med ind i gyden med hende og mig, så binder jeg dine hænder til et nedløbsrør, smører din klitoris og anus ind i stærk tigerbalsam, så kan du stå der med en brændende varm fornemmelse i underlivet og se på at vi giver den "gas". Opfører du dig eksemplarisk, kan det være at jeg, når vi er færdige, slikker tigerbalsamen af dig Ingen tigerbalsam til mig tak. Jeg er ikke masokist på nogen måde. det var mere i sjov til hans bemærkning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Maj, 2016 Ps. Det kan også være korte fantasier lige på og hårdt Hvem ved måske jeg også ynder den form for lagengymnstik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 4. Maj, 2016 Damn Adelie du bliver nødt til at skifte det profilbillede - bliver simpelt hen så liderlig når jeg ser så fantastisk sexet en bagdel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Maj, 2016 Dezmodevil skrev, for 17 timer siden: Damn Adelie du bliver nødt til at skifte det profilbillede - bliver simpelt hen så liderlig når jeg ser så fantastisk sexet en bagdel Jamen så er det da afgjort at jeg ALDRIG skifter det ud det er jo hele formålet med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thehorny 52 Skrevet 6. Maj, 2016 jeg har en syg fantasi om at du bestiller en times massage i min klinik. Når du så ankommer modtager jeg dig som alle andre da jeg ikke aner hvem du er jo. Når jeg så begynder på massagen som jeg er ret god til hihi. Begynder du at blive mere og mere lystig og tager på et tidspunkt min pik i hånden, og det er så her Jeg finder ud af hvem du er hihi. Jeg kan nu begynde at give noget mere intim berøring og lade min tunge køre rundt på dig. Jeg er helt vild med at slikke og blive det også. Og jeg lader mere vores kroppe bestemme resten i situationen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 7. Maj, 2016 Hold da op - det virker ikke som om mændene herinde har mange fantasier... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haija 224 Skrevet 8. Maj, 2016 Jeg er meget pervers og mange af mine fantasier vil du slet ikke være med til. Jeg har dog en simpel fantasi i den bløde ende, som du sikkert heller ikke gider, but who knows. To versioner af fantasien: Version 1 Jeg vil bolle dig tyk. Version 2 Jeg vil klæde dig ud som en pige jeg var så dybt forelsket i da jeg gik i skole. Hun var SÅ lækker, smuk og dejlig. Jeg vil have dig til at klæde ud som hende og så vil jeg elske med dig på din egen seng hjemme hos dig og vi to skal ligge at kysse, kramme og kneppe hinanden så intenst, dybt og dejligt. Og til sidst vil jeg sprøjte op i din våde liderlige fisse og tømme mine nosser oppe i dig og vil gøre dig dejlig gravid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Maj, 2016 Dezmodevil skrev, den 7. maj 2016 at 21:51: Hold da op - det virker ikke som om mændene herinde har mange fantasier... Jeg håber på en stærk slutspurt .... Så der er lidt af vælge imellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Maj, 2016 haija skrev, 1 time siden: Jeg er meget pervers og mange af mine fantasier vil du slet ikke være med til. Jeg har dog en simpel fantasi i den bløde ende, som du sikkert heller ikke gider, but who knows. To versioner af fantasien: Version 1 Jeg vil bolle dig tyk. Version 2 Jeg vil klæde dig ud som en pige jeg var så dybt forelsket i da jeg gik i skole. Hun var SÅ lækker, smuk og dejlig. Jeg vil have dig til at klæde ud som hende og så vil jeg elske med dig på din egen seng hjemme hos dig og vi to skal ligge at kysse, kramme og kneppe hinanden så intenst, dybt og dejligt. Og til sidst vil jeg sprøjte op i din våde liderlige fisse og tømme mine nosser oppe i dig og vil gøre dig dejlig gravid. Du har ret, det var nok lige ikke blot en tand for meget for min smag ..... Men tusinder tænder for meget. Men tak for bidraget ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haija 224 Skrevet 8. Maj, 2016 Adelie skrev, for 2 minutter siden: Du har ret, det var nok lige ikke blot en tand for meget for min smag ..... Men tusinder tænder for meget. Men tak for bidraget ! Helt i orden søde Dette er selvfølgelig bare en fantasi jeg har. Et kærligt krammer herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Maj, 2016 Thehorny skrev, den 06-05-2016 at 14:33: jeg har en syg fantasi om at du bestiller en times massage i min klinik. Når du så ankommer modtager jeg dig som alle andre da jeg ikke aner hvem du er jo. Når jeg så begynder på massagen som jeg er ret god til hihi. Begynder du at blive mere og mere lystig og tager på et tidspunkt min pik i hånden, og det er så her Jeg finder ud af hvem du er hihi. Jeg kan nu begynde at give noget mere intim berøring og lade min tunge køre rundt på dig. Jeg er helt vild med at slikke og blive det også. Og jeg lader mere vores kroppe bestemme resten i situationen. Lyder yderst behageligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 957 Skrevet 9. Maj, 2016 Jeg vil da også lige komme med en fantasi. Du kommer til mit hotel og banker still på døren, jeg lukker op og beder dig komme ind. Du træder ind og hilser pænt, jeg tager din overfrakke og du er helt som jeg havde ønsket det, kun iført højhælede sko og overfrakke. Jeg beder dig dreje rundt så jeg kan se dig an og kan lide hvad jeg ser. Vi kysser hinanden lidenskabeligt og jeg lader min hånd glide ned langs din rug, til jeg nå din røv. Jeg tager din ene balle i hånden og giver den et godt fast klem, mens vi stadig kysser. du får besked på at dreje dig rundt og står nu med ryggen til mig. Jeg griber med begge hænder om dine bryster og tager godt fat. Efter at have følt godt på dine bryster, fører jeg den en hånd op til din mund og lader dig slikke mine fingre, først en, så to og tre og til sidst fire, som jeg lader komme helt in i din mund. Mine nu, fugtige fingre, lader jeg føle på dine venusbjerge og langsomt finder langemand din klit. Jeg masserer din klit langsomt, men fast og hører hvordan dit åndedrag ændres, da jeg kan mærke at du begynder at blive opstemt, tager jeg et godt tag i dit hår og trækker dig over på sengen, hvor jeg lægger dig på ryggen. Nu får min tunge lov til at smage på dig. Do kan lide det, men inden du bliver for opstemt, tager jeg dig igen i håret og trækker dig op at stå. Jeg trækker dig ud midt på gulvet hvor du trækkes ned på knæ. Nu er det min tur. Jeg tager sjoveren frem og giver dig lov til at give mig et blowjob. Du tager om den med hånden og fører den ind i din mund. Jeg trækker mig ud, tager hårdt fat i dit nakkehår og giver dig en lussing. Jeg spørger om du ved hvorfor du fik den, men nej, jeg må forklare at jeg bad om et blow, ikke et hand job. Efter endnu en lussing, får du lov at fortsætte, denne gang gør du det rigtigt, uden brug af hånd. Du får lov til at tage den helt i bund og after lidt tid, hvor du har mulighed for at opbygge lidt spyt, tager jeg over. Jeg tager et godt tag i dit hoved og presser sjoveren hårdt i bund, holder den lidt der og begynder så at mund kneppe dig. Før jeg kommer, beder jeg dig stoppe og rejse dig op. Du får håndjern på og besked om at lægge dig over mine knæ med røven i vejret. Jeg lader højre hånd falde hårdt over din ene balle, du gisper. Du får en god gammeldags røvfuld, så dine baller er dejligt varme og røde. Nu er turen kommet til din bagdør. Jeg lader lidt lube løbe mellem dine baller og lader en finger finde din bageste åbning, som jeg let masserer med en finger. Langsomt finder min finger vej ind bag i dig, herefter to og så tre fingre. Du får besked om at rejse dig og lægge dig på ryggen på sengen, med hovedet ud over siden. jeg tækker dit hoved ned og presser min pik helt i bund, og igen bliver du mund kneppet hårdt og dybt.Jeg trækker mig ud og trækker regnfrakken på sjoveren, vender dig om på maven og trækker dig ud så din røv er over kanten på sengen. Min pik finder din fisse og jeg presser den ind og støder i bund. jeg knepper dig hårdt til jeg er ved at komme, så trækker jeg mig. Jeg tjekker at din bagdøre er lubet og og presser mig så op bag i dig og igen knepper jeg dig hårdt til jeg næsten kommer. Jeg vælter dig ud af sengen og placerer dig på knæ på gulvet, jeg river gummiet af og presser mig ind i din mund, som jeg knepper hårdt indtil jeg ikke kan holde mig længere og fyrer den af mens jeg stadig er dybt i din mund. Du får lov til at sluge og jeg lægger mig på sengen. Du får besked på at komme op og sætte dig over mig og gnubbe din fisse op af mig får at få mig på højkant igen til runde to........... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søvnig 3 Skrevet 10. Maj, 2016 (edited) Køre Adelie, Jeg er desværre ikke en af de heldige der har besøgt dig, så min fantasi omkring dig er helt oprigtig. Jeg forestiller mig at jeg er den heldige der får besked fra dig om at jeg er den udvalgte. Jeg bestiller et hotelværelse på Marselisborg Havn, jeg henter dig på et aftaler sted i Århus og sammen køre vi til hotellet. Da jeg møder dig opdager jeg at du er smukkere end jeg havde forestillet mig og utrolig fræk. På vej til værelset tager du min pik frem og varmer den op, kun så jeg får lidt forsmag på hvad der venter mig. Da vi kommer ind på værelset tager jeg dit tøj af og du tager mit af, din krop er helt fantastisk lækker og jeg føler mig klar til at forkæle dig på alle mulig måder. Jeg tager dig med ud på badeværelset og sammen går vi i bad, Der er ikke noget mere lækkert ind at mærke det dejlig varme vand risle over kroppen mens man går på opdagelse. Vi fortsætter inde på sengen hvor jeg skiftevis stikker min hårde pik i alle dine "huler" mens jeg masserer dig blidt og jeg kan mærke at det ikke kun er mig der har den fedeste oplevelse. Alt bliver prøvet og du når at få orgasme flere gange inden jeg til sidst må overgive mig og jeg selv kommer i en kraftig orgasme. Vil ligger ved siden af hinanden og prøver at få vejret hvorefter vi går i bad sammen igen. Måske slutter det her eller..... Redigeret 10. Maj, 2016 af Søvnig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RarFyr 276 Skrevet 10. Maj, 2016 (edited) Kære Adelie. Inden vores møde der har vi aftalt, at du har nederdel og bluse på, ikke trusser eller BH. Vi har også aftalt om vi skal være 100% diskrete eller om vi godt må pirre andre en lille smule visuelt. Du kommer gående mod hovedindgangen til AROS klokken 12:00, som vi har aftalt og jeg står og venter på det aftalte sted, du tager min hånd og vi går roligt ind på AROS, hvor jeg har købt billet til os i forvejen. Vi skal se udstillingen de 9 rum, jeg har været gennem de 9 rum og planlagt, så der er styr på lige hvor vi skal være. Vi kigger på de forskellige kunstarter, samtidig med at hvert rum også har et tema for os. Rum 1 der stiller jeg mig bag dig og føler / rører ved dine ben, hofter og dine baller, men du får blide kys i nakken, jeg giver dig nogle elskovskugler / smartsballs, som du sætter op i din elskovs hule. Rum 2 der står vi mod hinanden og jeg kærtegner din mave og leger med dine bryster. Rum 3 der er der spejle i gulvet, så der ser jeg din elskovs hule for første gange, jeg masserer dine skamlæber, kæler for dem med mine fingre. Rum 4 der sidder du på skødet af mig og vi kysser dybt og jeg kærtegner dine ben og fødder. Rum 5 der sidder jeg ned og du stiller dig med spredte ben, så jeg kan slikke dig lidt, ikke meget men så jeg lige får smagt dig og du får en dejlig fornemmelse af hvad der venter. Rum 6 der står du med ryggen til mig og åbner roligt mine bukser og masserer roligt mit lem, mens du får kys på halsen. Rum 7 der står vi og ser hinanden dybt i øjnene, men jeg blødt massere din Klit. Rum 8 der bliver du berørt alle steder samtidig med dybe kys. Rum 9 er flyttet til en lejlighed/hotel værelse i nærheden af AROS, hvor vi bevæger os hen (masser af berøring og kys på vej derhen) og der tager jeg dit og mit tøj af. Jeg har varm massage olie, så du får kys og en erotisk massage, som sluttes med at du bliver slikket varm, inderligt og længe til en fantastisk orgasme. Derefter er det sex, alle dine huler, langvarigt sex. Det er min fantasi med dig Adelie og den kan blive virkelighed. (Fantasi + Virkelighed = Fantastisk) Redigeret 10. Maj, 2016 af RarFyr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 10. Maj, 2016 Jeg har en fantasi om at jeg laver en aftale med dig om at jeg køber dig 2 timer i en klub. Aftalen er at jeg vil bruge dig til hvad jeg vil, og som jeg vil, uden spørgsmål og grænser, ud over at jeg ikke må rive dig i håret Vi aftaler at du møder i jakke og sko og ikke andet, et nærliggende sted, og så følges. Vi mødes, og du sætter dig over i min bil, og jeg ser at du har taget corsage på, selv om det ikke var aftalt. Så da vi stiger ud af bilen beder jeg om din jakke og corsage, og du kan så gå nøgen ned til indgangen. Da vi kommer ind er der ret mange fyre, og du genkender et par stykker, men siger intet. De smiler til dig lummert, og vi går lidt rundt. Vi finder et rum, hvor jeg lader døren stå på Klem så alle kan følge med. Her bliver du bedt om at sutte pik. Du sutter det bedste du har lært. Men efter at du snød mig med påklædningen skal du straffes mere. Så jeg stikker dig en flad, og presser den helt i bund, holder dit hoved til du spritter godt, og lader dig endelig få lidt luft. Nu vender jeg dig med røven mod døren, og lader den få noget tunge og finger, og fortæller dig at jeg vil lade alle fyrene i klubben bruge din røv som de vil. Jeg har selv inviteret en flok veludrustede fyre som vil bruge dig godt, og jeg inviterer ham nu ind. Han tager gummi på, og presser sig lidt for hårdt op i dig. Du piver, men jeg lukker din mund med min pik, og vi knepper dig nu i begge ender imens du spritter efter luft og lidt af smerte. Jeg lader dig få lidt luft, stikker dig et oar lussinger og presser den i bund igen. Fyren bag dig sætter tempoet lidt ned af træthed, men en ny tager over og knepper dig igen i højt tempo imens han holder et godt tag i din røv, som får et par klask engang imellem. Sådan fortsætter det, hvor vi fyre skiftes til at bruge alle dine huller godt og grundigt. Til sidst laver vi en lille bukakke fest, du spiser op og vi hygger lidt.. Du får din jakke, og kan vralte hjem igen Slut Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Maj, 2016 Søvnig skrev, for 13 timer siden: Køre Adelie, Jeg er desværre ikke en af de heldige der har besøgt dig, så min fantasi omkring dig er helt oprigtig. Jeg forestiller mig at jeg er den heldige der får besked fra dig om at jeg er den udvalgte. Jeg bestiller et hotelværelse på Marselisborg Havn, jeg henter dig på et aftaler sted i Århus og sammen køre vi til hotellet. Da jeg møder dig opdager jeg at du er smukkere end jeg havde forestillet mig og utrolig fræk. På vej til værelset tager du min pik frem og varmer den op, kun så jeg får lidt forsmag på hvad der venter mig. Da vi kommer ind på værelset tager jeg dit tøj af og du tager mit af, din krop er helt fantastisk lækker og jeg føler mig klar til at forkæle dig på alle mulig måder. Jeg tager dig med ud på badeværelset og sammen går vi i bad, Der er ikke noget mere lækkert ind at mærke det dejlig varme vand risle over kroppen mens man går på opdagelse. Vi fortsætter inde på sengen hvor jeg skiftevis stikker min hårde pik i alle dine "huler" mens jeg masserer dig blidt og jeg kan mærke at det ikke kun er mig der har den fedeste oplevelse. Alt bliver prøvet og du når at få orgasme flere gange inden jeg til sidst må overgive mig og jeg selv kommer i en kraftig orgasme. Vil ligger ved siden af hinanden og prøver at få vejret hvorefter vi går i bad sammen igen. Måske slutter det her eller..... Ja helt ærligt lidt en skam vi endnu ikke har mødtes .... Lækker fantasi... Og jeg er bestemt fristet til mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg