Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Idag tog jeg fra Fyn til Jylland for at se nærmere på denne dames fortrin;

http://side6.dk/resultatside/?q=7805

Damen der lukkede op på adressen, var dog ikke hende på billederne og de i annoncen udstillede fortrin befandt sig heller ikke på adressen.

Så jeg sagde til damen.." jeg tror du snyder lidt med billederne..farvel.

skulle andre få lyst til at kikke forbi og checke, kan jeg oplyse at det er en befærdet vej, der er en del trafik, og man står lige ud til vejen. Den adresse man får oplyst er med forkert husnr. man ringer op 5. min før og får det rigtigt hus nr.

ja, så har jeg ihvertfald varskoet brystelskere der får hjertebanken når de ser billederne...bliv hjemme.

 

 

 

Redigeret af Qivitoq
Oplysning om adr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chubby skrev, for 2 minutter siden:

så er man sgu også naiv!

Naive personer fortjener sgu også at blive snydt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen, ud fra billederne er hun ikke en type jeg ville besøge, er ikke til kvinder med så store fortrin :-D

Og helt ærligt, hvad med at holde en ordentlig tone drenge.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Har også hørt på annoncen, og pigen oplyste at det var hende på billederne.....naiv naaaa må jo tro det bedste i folk indtil det modsatte er bevist, og det er det så herved , tak ......grrrr igen.

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 10 timer siden:

Naive personer fortjener sgu også at blive snydt.

INGEN fortjener at blive snydt - og jeg kan heller ikke se hvorfor "Toolman" skulle være specielt naiv, det forholder sig vel trods alt sådan at langt over halvdelen af annoncerne er korrekte - måske er der nogen som bruger lidt ældre fotos og lignende, og i denne her forbindelse, er det vel ikke urealistisk at det er den kvinde på billederne, som han møder - der findes kvinder med så store bryster i branchen.

Til gengæld, så mener jeg ikke at han burde beskrive hvor hun bor i forhold til den adresse hun giver, selvom det er en smule diffust beskrevet, så synes jeg at han skulle respektere den diskretion, som hun ønsker - men jeg vil så også sige at det måske er forståeligt, når man lige har kørt en lang tur forgæves, at man måske bliver lidt arrig.

Redigeret af Ferdinand
glemte lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Næe, jeg fatter heller ikke hvad der sker. Mand gør et stykke arbejde og finder ud af, at det er snyd og advare os andre. Eneste tak er en beskyldning om at han er naiv.

Tak for advarselen, Toolman !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 11 minutter siden:

INGEN fortjener at blive snydt - og jeg kan heller ikke se hvorfor "Toolman" skulle være specielt naiv, det forholder sig vel trods alt sådan at langt over halvdelen af annoncerne er korrekte - måske er der nogen som bruger lidt ældre fotos og lignende, og i denne her forbindelse, er det vel ikke urealistisk at det er den kvinde på billederne, som han møder - der findes kvinder med så store bryster i branchen.

Til gengæld, så mener jeg ikke at han burde beskrive hvor hun bor i forhold til den adresse hun giver, selvom det er en smule diffust beskrevet, så synes jeg at han skulle respektere den diskretion, som hun ønsker - men jeg vil så også sige at det måske er forståeligt, når man lige har kørt en lang tur forgæves, at man måske bliver lidt arrig.

Hvorom alt er så er svindel, humbug og falsk markedsføring totalt uacceptabelt uanset under hvilken form det foregår. Plat og løgn er det denne branche lever højt på, ruffere og alfonser har kronede tider.

Der skal være nul tolerance overfor disse scammere. Om angivelsen af adressen er ok eller ikke, forholder jeg mig ikke til. Så ka de lære det ka de.Jeg ville også blive pist hvis det var mig der havde brugt flere timer på sådan en b..... !!

Nu forholder jeg mig IKKE til om @Toolman har været naiv eller ej, men det skulle selvfølgelig have været præciseret, at det var en generel betragtning fra min side. Så tak for advarslen Toolman.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da så tilføje, at der rent faktisk har befundet sig en mørk kvinde på omtalt adresse...(I hvertfald i Kolding) - og hun kunne altså fremvise et par bryster a'la dem som billederne af Mata. Virkelig store og helt uden for alfabetet! Til gengæld en kedelig oplevelse, men så lærte man jo det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, den 2/5/2016 at 09:20:

Til gengæld, så mener jeg ikke at han burde beskrive hvor hun bor i forhold til den adresse hun giver, selvom det er en smule diffust beskrevet, så synes jeg at han skulle respektere den diskretion, som hun ønsker

Har fjernet beskrivelsen af adressen og vil bede om, at man fremfor at skrive det i tråden og skabe yderligere interesse for adressen, nøjes med at at indrapportere det til moderationen.

vh Q

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...