serveU 326 Skrevet 1. Maj, 2016 Nogle der læser med her vil vide at jeg gennem et stykke tid har været lidt rundt omkring. Jeg tror min rejse er endt, jeg faldt over Cathrine i laksegade; http://www.pigekollektivet.com/Pigerne.html og specielt denne anprisning faldt jeg for: Med mine mange forskellige dildoer til min strap-on, er Jeg en ferm kneppemaskine, og indtager din røv på mine betingelser. Jeg ringede og snakkede med Cathrine og her kunne jeg allerede mærke kemien, Cathrine var interesseret og spørgende og sandelig også fortællende. Hun havde desværre kun 3/4 time til overs i dag, men det måtte prøves: Ankom til Randers og huset, der ikke ligger særlig diskret, men jeg er langt hjemmefra her så det betyder ikke noget for mig. Vi fik genoptaget snakken fra telefonen og Cathrine er god til at lytte og spørge ind så hun er sikker på at gøre tingene bedst muligt. Vi fik aftalt detaljerne og så fik jeg ellers en tur som jeg har aldrig har fået tur før; alt hvad jeg ønskede mig og havde bedt om. Dirty-talk fra først til sidst, Cathrine sagde hele tiden hvem der bestemte En røv der havde fået lige tilpas, en vild ridetur med en tyk og lang strap-on Et par brystvorter der stadig er meget hudløse, men giver en dejlig mindelse om det der var En mund der virkelig blev siddet på og hvor jeg fik lov at kysse Cathrines dejlige lille hul Efter jeg havde fået det jeg kom efter var Cathrine igen empatisk (på den gode måde), lattermild og et supergodt bekendtskab Kommer jeg igen? Ja mon ikke 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 326 Skrevet 25. Juni, 2016 (edited) Kom jeg igen, ja det tror jeg nok jeg gjorde!!! Havde fornøjelsen af at besøge Cathrine igen i dag. Ud over hvad der skete første gang kunne man godt mærke at Cathrine gjorde brug af erfaringerne fra første gang. Hun refererede flere gange til ting der var sket under vores første møde så hun er meget opmærksom på hvem hun har på briksen. I dag blev der flyttet mange hegnspæle og jeg har prøvet ting jeg ikke troede jeg skulle prøve, men under Cathrines kyndige hånd var jeg hele tiden tryg ved hvad der skete. Mine brystvorter er i dag noget mere ømme end sidst, men det er på den fede måde. Cathrine havde fundet en vældig stor dildo frem til sin strapon, den var i hvert fald for stor til min røv, men alligevel bearbejdede hun på en måde så det efterhånden blev megafrækt i stedet. Jeg "frygter" at hun næste gang vil konstatere at hvis dildoen ikke passer i min røv, så må min røv komme til at passe til dildoen Cathrines allerbedste kompetance er at hun forstår at tale og fortælle om hvad hun gør og hvor meget hun nyder det, det gør hele oplevelsen 200% bedre. AT vi så også kunne få en snak bagefter synes jeg var enormt hyggeligt. Mange GP-er har så travlt med at få en ud af døren igen, men her var der ingen jag. Vi hyggesludrede en del mens Cathrine gik og ryddede op og jeg nød hendes flotte krop (Jeg ku ikke la være Cathrine) Tænker du måske læser med her Cathrine, så vil jeg igen sige Det var så supergod en fræk oplevelse jeg fik i dag jeg kommer helt sikkert igen (selvom det måske har lidt lange udsigter) Glæder mig til at se billederne af dig i den frække lak-corsage, - du bør have den røde strapon på også på billederne, den komplementerer den sorte lak flot. Redigeret 25. Juni, 2016 af serveU kom i tanke om lidt mere 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg