Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Christin i aftes og jeg undrer mig stadigvæk, at der var ingen indlæg eller anmeldelser om hende herinde. Fordi ... hun er nemlig super lækker!

Hendes billeder er ægte og jeg synes, hun ser faktisk meget bedre ud i virkeligheden. Højde og vægt er som angivet i hendes annonce. Hun er fra Ungarn og snakker desværre næsten ingen engelsk. Sandsynligvis forstod hun ikke engang halvdelen af det, hvad jeg fortalte. Men hun smilede hele tiden, var meget sød og i godt humør.

1.400 kr for 1 time med superfransk og tungekys. Ja, jeg synes, hun kysser meget fint og imødekommende. Bortset fra god sex i flere stillinger - hendes bryster er helt uimodståelige. 80D vil jeg anslå og 100% naturlige. BJ var også meget godt og vedholdende.

Klar anbefaling herfra og i hvert fald skal jeg forbi en anden gang inden hun rejser hjem igen på fredag. 

 

 

Redigeret af Stranger in DK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stranger in DK skrev, for 13 minutter siden:

Har besøgt Christin i aftes og jeg undrer mig stadigvæk, at der var ingen indlæg eller anmeldelser om hende herinde. Fordi ... hun er nemlig super lækker!

Hendes billeder er ægte og jeg synes, hun ser faktisk meget bedre ud i virkeligheden. Højde og vægt er som angivet i hendes annonce. Hun er fra Ungarn og snakker desværre næsten ingen engelsk. Sandsynligvis forstod hun ikke engang halvdelen af det, hvad jeg fortalte. Men hun smilede hele tiden, var meget sød og i godt humør.

1.400 kr for 1 time med superfransk og tungekys. Ja, jeg synes, hun kysser meget fint og imødekommende. Bortset fra god sex i flere stillinger - hendes bryster er helt uimodståelige. 80D vil jeg anslå og 100% naturlige. BJ var også meget godt og vedholdende.

Klar anbefaling herfra og i hvert fald skal jeg forbi en anden gang inden hun rejser hjem igen på fredag. 

 

 

Ikke helt forståed i annoncen står det en time til 1000 men du har betalt 1400 vil det sige annoncepris ikke er vejledende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv luret på hende da det "ikke er too far away"

Frygtede helt ærligt en "falsk profil" pga dejlige billeder.

Syntes de er RIGTIG flotte og hun ser dejlig feminin ud.

Hun måtte godt spise med hjemme hos os...

Bare hun dog kunne tale "dansk"...

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, for 13 minutter siden:

Ikke helt forståed i annoncen står det en time til 1000 men du har betalt 1400 vil det sige annoncepris ikke er vejledende

 Han har tilkøbt både kys og superfransk. 

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men de billeder. Er de ikke ofte taget der hvor pigerne kommer fra?

Polen, Ukraine, Tjekkiet..Måske lidt off topic..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 12 minutter siden:

Men de billeder. Er de ikke ofte taget der hvor pigerne kommer fra?

Jo, det er de ofte. Men at billederne af forskellige piger, er taget samme sted, må indikere, at de arbejder sammen.

Christin's billeder er desuden vandmærket med rosszlanyok.hu (ungarsk salgssex-hjemmmeside).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar. 

Håber hun kan/kunne li' at være her.

Kunne godt men jeg er til 1. maj arrangement, men det er ligemeget for jeg tænker kun på nøgne piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, 1 time siden:

Tak for svar. 

Håber hun kan/kunne li' at være her.

Kunne godt men jeg er til 1. maj arrangement, men det er ligemeget for jeg tænker kun på nøgne piger.

Om de kan lide at være her afhænger meget og helt sikker af, hvor "rart" og "generøst" vi er til dem! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ppd skrev, for 2 timer siden:

Men de billeder. Er de ikke ofte taget der hvor pigerne kommer fra?

Det er forskelligt. Jeg vil sige 1/3 af billederne er ikke af pigen man møder, 1/3 er af pigen, men taget enten på et bordel i udlandet eller andet sted i udlandet, og den sidste 1/3 er taget af pigerne i DK, somregl hvor de arbejder.

Men som Filosoffen skriver, så er det at billederne er taget med samme baggrund, en god indikator af at pigerne arbejder samme sted, men ingen garanti.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Lidt svær at forstå i telefonen, men det gør ikke så meget.

Bare hun bruger tungen fornuftigt senere..

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stranger in DK skrev, den 5/1/2016 at 08:55:

Har besøgt Christin i aftes og jeg undrer mig stadigvæk, at der var ingen indlæg eller anmeldelser om hende herinde. Fordi ... hun er nemlig super lækker!

 

Ikke så mærkeligt.   Der er bare SÅ mange piger, og de skiftes ud hele tiden. De fleste når aldrig at blive anmeldt.

Sikke en masse Ekstra priser! Superfrench, 69, Lick my pussy. Hvad skulle man dog få en time til at gå med uden alle disse? Så man kan godt sige at timeprisen faktisk er kr.1400

Tak for anmeldelsen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyrenanders skrev, den 15/3/2017 at 18:06:

Nogen af her der ved om christin har ægte meget lange negle?

tråden er snart et år gammel, mon ikke hun er smuttet ;)

 

Redigeret af AmagerLarsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerLarsen skrev, for 12 timer siden:

tråden er snart et år gammel, mon ikke hun er smuttet ;)

 

Syntes ellers jeg så Christin annoncere på Annoncelight.dk indtil for et par dage siden i Sydhavnen under "I came back Boys only short time" tilmed med nye opdaterede billeder..(Prøvede hende da hun var på Amager sidste år )..Hun var her vidst kun 1 uges tid denne gang i Sydhavnen, så jeg kunne ikke nå at indstille GPS'en..:(

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...