Hop til indhold
bakkely

GANGBANG-DEBUT med 36 årig gift dansk brunette i Vejle tirsdag den 5. april

Recommended Posts

Guest MM40

En debutant .. jeg er klar ....

der jo andre muligheder, men Vejle ligger bare perfekt ifht kørsel og arbejde for mig ... så mon ikke jeg dukker op her ?

Andre der er friske eller skal jeg virkelig ordne hende alene ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

HOLD NU KÆFT EN DEJLIG TØS

Jeg  var med de sidste to timer og at hun var debutant kunne man sgu ikke mærke - hun var totalt på og nød det. En frisk, smilende og vildt fræk pige. Der blev både tid til sandwich, anal, vildt godt BJ og sluttelig en vild sprøjteorgasme. Ej men ord rækker næsten ikke her. jeg har efterhånden deltaget i en del både betalt GB og GB i privat regi ... og hende her ... arh men hun er sgu helt i top !!! Da det sluttede ved 14 tiden var hun simpelthen strålende af "lykke" over hvor godt de havde været .. sådan en pige burde enhver gangbang lover have :-)

PS: billederne yder hende slet ikke retfærdighed .. hun var mere end lækker og smækker ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilslutter mig fuldt ud. Hun er den skønneste kvinde jeg til dato har mødt til GB og så over i købet er hun debutant. En kvinder der klynker efter mere og mere pik og sperm. Håber snart denne skønne kvinde får lyst til at komme igen

Tak for den fede oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...