bakkely 233 Skrevet 24. Marts, 2016 Så gutter er der sku gang i den igen. Denne gang bliver jeg nødt til læse om jer andres oplevelser , da muligheden for at deltage er lig nul for mig Håber der er nogle der giver lidt beskrivelser af hvordan det er gået efter gangbang. Link. https://annoncelight.dk/showad/204566 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 30. Marts, 2016 En debutant .. jeg er klar .... der jo andre muligheder, men Vejle ligger bare perfekt ifht kørsel og arbejde for mig ... så mon ikke jeg dukker op her ? Andre der er friske eller skal jeg virkelig ordne hende alene ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Marts, 2016 Lyder fristende, men er desværre ud og rejse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buk1 2 Skrevet 4. April, 2016 Hejsa, nogen der har meldt sig til?, overvejer selv at komme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 5. April, 2016 HOLD NU KÆFT EN DEJLIG TØS Jeg var med de sidste to timer og at hun var debutant kunne man sgu ikke mærke - hun var totalt på og nød det. En frisk, smilende og vildt fræk pige. Der blev både tid til sandwich, anal, vildt godt BJ og sluttelig en vild sprøjteorgasme. Ej men ord rækker næsten ikke her. jeg har efterhånden deltaget i en del både betalt GB og GB i privat regi ... og hende her ... arh men hun er sgu helt i top !!! Da det sluttede ved 14 tiden var hun simpelthen strålende af "lykke" over hvor godt de havde været .. sådan en pige burde enhver gangbang lover have PS: billederne yder hende slet ikke retfærdighed .. hun var mere end lækker og smækker ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 5. April, 2016 hvor mange deltager var i ? det lyder rigtig lækkert så skulle man næsten have været med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fyr 176 Skrevet 5. April, 2016 Jeg tilslutter mig fuldt ud. Hun er den skønneste kvinde jeg til dato har mødt til GB og så over i købet er hun debutant. En kvinder der klynker efter mere og mere pik og sperm. Håber snart denne skønne kvinde får lyst til at komme igen Tak for den fede oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg