Hop til indhold
Gæst

Alder - Hvor gamle var i første gang?

Recommended Posts

Første gang: Husker ikke så meget, det var i forbindelse med et skolebal, jeg var 17, skidefuld og pisseskæv, hun var 16 og cirka i samme tilstand. Eneste sted, vi kunne være i fred for andre, var på en parkbænk på den lokale kirkegård.

 

Første gang betalt: Jeg var 20 havde afsluttet gymnasiet og var på et sabbatår. Havde kørt vesteuropa tyndt i en 2CV sammen med en jævnaldrende bekendt. Var endt i Valencia. Min ven ville køre hjem, jeg ville videre på eventyr. Fik hyre på et Panamax skib, der primært sejlede på Sydamerika. På vej ind mod Buenaventura spurgte kokken mig om jeg havde prøvet en købepige før, hvad jeg svarede nej til. Kokken smilte skummelt og sagde jeg kunne vente mig. Og ganske rigtig, på kajen var der næsten flere letlevende kvinder end havnearbejdere. Blev nærmest overfaldet af en stor frodig sort kvinde, der hev mig forbi tolderne, der bare grinede, og videre ind på et lille hotel eller klubværelse hvor den fik på alle tangenter i et par timer.

 

Ak ja, det var en anden tid dengang.

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Denfrækkehusmor

Jeg var 16 første gang jeg havde sex- det var okay;)

Det første trin på trappen mod fantastiske oplevelser i den "forbudte verden" blev taget.....

Jeg har selv solgt sex....prøvet gb....prøvet kvinder....prøvet bondage....været på sexklub.....prøvet dogging....

Jeg har gjort meget for spænding....

Ha ha....jeg har sågar betalt en betjent for at kneppe mig.

Han vidste på det tidspunkt jeg var gp- så jeg syntes det var pisse frækt at bytte rollerne.

Men det var dengang....nu er jeg selvfølgelig en meget rolig forstadsfrue med en fræk hemmelighed:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...