Hop til indhold
Guest Emmas-fantasy

Et spørgsmål til alle Danmarks mænd ;-) (det er mig stadig en gåde)

Recommended Posts

Kiki Kongerøv skrev, den 2/5/2016 at 18:52:

hvor er det godt der er forskellige GP, til de forskellige lyster. 

Min store flotte dejlige numse, modtager de vådeste frækkeste sorte kys fra dig

Må sige at du har ret, men med dine egne ord:

Kiki Kongerøv skrev, den 2/5/2016 at 18:52:

Jeg forstår absolut ikke at den ydelse efterspørges.

;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
Jernsvinet skrev, for 21 timer siden:

Min store flotte dejlige numse, modtager de vådeste frækkeste sorte kys fra dig

Må sige at du har ret, men med dine egne ord:

;-)

 

Griner - 1-0 til dig Søde.

Men du glemte at citere mig helt - godt der er GP til de forskellige ydelser.

 

Kys kys 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SlikkeSisse skrev, den 30/4/2016 at 23:12:

vil da ligegive mit besyv med her... Elsker at sutte pik og legen deromkring. Tager gerne sperm i munden men kære mænd...syntes lige at i skal tænke over næste gang i sender en ladning afsted---:shock:mange sygdommer overføres via sæd.. fxhiv og zicavirus... så måske ikke så mærkeligt hvis pigen ikke syntes det er fedt at sluge de dyrebare dråber

Og vil lige sige at pigerne bør også bruge vitawrap eller femidom når de lader deres kunder slikke dem, for at forhindre at kunderne ( og dem selv...) får overført HepB , HIV , Herpes, Gonorré, syfilis etc....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gr8dane
Emmas-fantasy skrev, den 30. april 2016 at 21:01:

Hej alle saftige mænd!
Jeg har tænkt over om i kan svare mig på et spørgsmål der stadig er mig en gåde.. Jeg har spurt et par besøgende, og selv de har haft svært ved at sætte ord på det.

Jeg har undret mig over hvad der gør, at mænd synes det er frækt at piger sluger deres hellige safter ved et bombeslag? ;-)
Det har været mig en gåde, fordi mange mænd har selv et ambivalent forhold til deres egen sæd i deres egen mund, men at det er kanon fedt i en piges undre mig stadig :-D 

Er der nogen herinde der kan forklare mig tankerne omkring det?

Bedste og frækkeste hilsner
Emma

 

Kan kun sige at jeg personligt ville syntes det var mægtig frækt hvis hun kyssede mig bagefter:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SlikkeSisse skrev, den 30/4/2016 at 23:12:

ager gerne sperm i munden men kære mænd...syntes lige at i skal tænke over næste gang i sender en ladning afsted---:shock:mange sygdommer overføres via sæd.. fxhiv og zicavirus... så måske ikke så mærkeligt hvis pigen ikke syntes det er fedt at sluge de dyrebare dråber

Slug gør ikke rigtigt forskel for smitterisiko. Nogle har ment at det faktisk er værre med at spytte ud, fordi det giver mere kontakt med tandkødet, som ofte er mere åbent (især hvis man for nyligt har børstet tænder). Så sandsynligvis er det mindst smittefarlige, hvis først man får sæd i munden, at sluge med det samme. Men det er teori - det er umuligt at vide med sikkerhed.
EDIT - ser nu at filosoffen har skrevet det modsatte ... :-) Det er netop teori, hvad der er bedst.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmas-fantasy skrev, den 30/4/2016 at 21:01:


Jeg har undret mig over hvad der gør, at mænd synes det er frækt at piger sluger deres hellige safter ved et bombeslag? ;-)
 

Accepten. Det er en ultimativ accept af mig at indtage "mig." Derfor betyder det mest ved en kæreste. Men det kan også handle lidt om underkastelse, hvis man leger med det. Så er det hendes hengivenhed/lydighed.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...