Hop til indhold
Heine

Frække Ida - det bør du unde dig selv... (Vejle)

Recommended Posts

Det var fredag og selvom det jo var den sidste fredag i april og det burde være pragtfuldt forårsvejr - så var virkeligheden i Vejle en ganske anden... Regn og rusk og koldt som bare pokker  - og som prikken over i'et på en helt igennem træls formiddag, med et aflyst vigtigt møde  - tabte jeg iPhone 6s'eren i en vandpyt - kaput skærm og ødelagt indmad - så det var med meget rynkede bryn og bister mine at jeg trampede rundt i våde Vejle ... Men er det jo ekstremt vigtigt at give sig selv en GAVE - og den kloge tanke førte mig  ind af døren til Langelinie 13b

Det viste sig så til gengæld at være en helt igennem formidabel beslutning .... STOR ros til mig selv :)

På tårnhøje stiletter (over knee lange støvler) kom et brag af en myndeslank leende voksen kvinde ind ad døren - og blæste mig omkuld med et kys og en meget direkte approach som fjernede enhver form for reservation - og fik humøret og øjenbrynene til at stige adskillige 100procent på et splitsekund... Vi aftalte en halv time med "alt-godt-fra-Middelhavet" - jeg hoppede i bad ( ganske ny brusekabine) og meldte Ida at jeg var klar....

Når man som jeg - fra naturens hånd er udstyret med det ganske særlige talent at komme ret hurtigt - så er kontrol jo vigtig - så vi aftalte at seancen foregik på mine præmisser - og til Ida skal roses for at være særdeles lydhør :)  Ida er ekseptionelt virtuos - og hendes fortid som eksotisk danser gør at hun er dejligt bevidst om at vi mænd jo er meget optisk orienterede. Ida mestrer det hele fandt jeg ud af - hun kan være både let submissiv og modtagende og - når man mindst venter det - tage styringen og kontrollen med et smil, hun smager himmelsk, kysser vidunderligt både sødt og grådigt je nach dem - og har et kæmpe repetoire med hensyn til stillinger og effekter. I løbet af den tid vi tilbragte sammen var der GFE og PSE og SUB - alt med udført med yndefuld elegance... Det er et syn for Guder og se Ida's tunge spille op af min pik medens hun ligger mellem mine ben med fuld øjenkontakt.... Inden den afsluttende oplevelse med græsk i en varm og våd lille bagdel, fransk,spansk -  svensk, dansk - græsk ...det spiller maks hos Ida, der også har et åbent sind ved pillowtalken bagefter  - hun er udadvendt og smilende - pikant slutty pirrende og depraveret elegant.

det lykkede Ida at sørge for at den aftalte tid gik lynende hurtigt og alligevel med masser af samseindtryk ... "Never a dull moment"

Mål og udseende passer med annoncen - Ida er - det er ingen hemmelighed - i 30'erne - den allerbedste alder for en kvinde .... Sjov og ligetil

Kom jeg ? Yes.... Kommer jeg igen - i den grad

priserne er dansk standard - det er kvaliteten til gengæld ikke - den er langt højere

 

Som Ida's og mit idol Pippi siger :  - Det har jeg aldrig gjort før, så det klarer jeg helt sikkert. :)

Ida er en række steder pt i Jylland og her på EG - dagens annonce finder du her: 

http://sukkerpigerne.com/index.php/ida/

jeg er nok ikke GB-typen med med Ida som centrum tror jeg I får noget af en fest !

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver helt misundelig havde kigget på Ida, men da jeg skulle være til et møde kl 10 og hun først åbnede kl 10 gik den ikke, så jeg holdt mig til en tidlig aftale i Aarhus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cagetheelephant skrev, for 2 timer siden:

Dejlig anmeldelse Heine. Holdt i et godt og malende sprog - præcis som den slags bør være. 

Jeg har haft kig på Ida meget meget længe, og overvejer alvorligt, at tage turen over bæltet bare for at møde denne 38 årige skønhed med den vindende og sprudlende personlighed. 

Når man læser Idas annoncer her på EG - og hendes profil tekst - ja så har hun svært ved at skjule sin suveræne indstilling til jobbet, som du også et inde på. Ida har humor og appeal ud over det sædvanlige - og jeg har ikke engang mødt hende. Det må der laves om på.

Du kommer vel til vores GB ikk?

@Frække Ida er en super skøn pige, kan kun tilslutte mig de herre. Hun er pisse fræk:wub:

Redigeret af TrineMuz

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 29 minutter siden:

Du kommer vel til vores GB ikk?

@Frække Ida er en super skøn pige, kan kun tilslutte mig de herre. Hun er pisse fræk:wub:

Lav et i Vejle. Ellers må man besøge jer hver for sig. I ser jo begge dejlige ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi mangler sted at holde det. Har du et sted til dette formål er du velkommen til at kontakte os.

sikker på det ikke kun er Vejle vi kan logges til hvis stedet er iorden og vi kan få fyrene med på ideen. Ellers kom til Randers. Det kun ca.1 time i bil fra Vejle. Jeg kører jo også for det. Helt fra Fyn. Så det kan i da godt:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Heine skrev, for 21 timer siden:

Det var fredag og selvom det jo var den sidste fredag i april og det burde være pragtfuldt forårsvejr - så var virkeligheden i Vejle en ganske anden... Regn og rusk og koldt som bare pokker  - og som prikken over i'et på en helt igennem træls formiddag, med et aflyst vigtigt møde  - tabte jeg iPhone 6s'eren i en vandpyt - kaput skærm og ødelagt indmad - så det var med meget rynkede bryn og bister mine at jeg trampede rundt i våde Vejle ... Men er det jo ekstremt vigtigt at give sig selv en GAVE - og den kloge tanke førte mig  ind af døren til Langelinie 13b

Det viste sig så til gengæld at være en helt igennem formidabel beslutning .... STOR ros til mig selv :)

På tårnhøje stiletter (over knee lange støvler) kom et brag af en myndeslank leende voksen kvinde ind ad døren - og blæste mig omkuld med et kys og en meget direkte approach som fjernede enhver form for reservation - og fik humøret og øjenbrynene til at stige adskillige 100procent på et splitsekund... Vi aftalte en halv time med "alt-godt-fra-Middelhavet" - jeg hoppede i bad ( ganske ny brusekabine) og meldte Ida at jeg var klar....

Når man som jeg - fra naturens hånd er udstyret med det ganske særlige talent at komme ret hurtigt - så er kontrol jo vigtig - så vi aftalte at seancen foregik på mine præmisser - og til Ida skal roses for at være særdeles lydhør :)  Ida er ekseptionelt virtuos - og hendes fortid som eksotisk danser gør at hun er dejligt bevidst om at vi mænd jo er meget optisk orienterede. Ida mestrer det hele fandt jeg ud af - hun kan være både let submissiv og modtagende og - når man mindst venter det - tage styringen og kontrollen med et smil, hun smager himmelsk, kysser vidunderligt både sødt og grådigt je nach dem - og har et kæmpe repetoire med hensyn til stillinger og effekter. I løbet af den tid vi tilbragte sammen var der GFE og PSE og SUB - alt med udført med yndefuld elegance... Det er et syn for Guder og se Ida's tunge spille op af min pik medens hun ligger mellem mine ben med fuld øjenkontakt.... Inden den afsluttende oplevelse med græsk i en varm og våd lille bagdel, fransk,spansk -  svensk, dansk - græsk ...det spiller maks hos Ida, der også har et åbent sind ved pillowtalken bagefter  - hun er udadvendt og smilende - pikant slutty pirrende og depraveret elegant.

det lykkede Ida at sørge for at den aftalte tid gik lynende hurtigt og alligevel med masser af samseindtryk ... "Never a dull moment"

Mål og udseende passer med annoncen - Ida er - det er ingen hemmelighed - i 30'erne - den allerbedste alder for en kvinde .... Sjov og ligetil

Kom jeg ? Yes.... Kommer jeg igen - i den grad

priserne er dansk standard - det er kvaliteten til gengæld ikke - den er langt højere

 

Som Ida's og mit idol Pippi siger :  - Det har jeg aldrig gjort før, så det klarer jeg helt sikkert. :)

Ida er en række steder pt i Jylland og her på EG - dagens annonce finder du her: 

http://sukkerpigerne.com/index.php/ida/

jeg er nok ikke GB-typen med med Ida som centrum tror jeg I får noget af en fest !

WOW! :-o 

J ka hverken finde hoved eller hale i min takketale.

J læste din dejlige anmeldelse, mens j sad og ventede på toget på Vejle st., (jo jo, tak for hjælpen t bilen I dejlige mænd...OG kvinder! , den r bestilt! :-)) og, som j skrev t dig per sms, kunne j ik lade vær med at fælde en tåre, liiidt pinligt :?

J mundlam og åbenbart også genert (hatten af t dig for d, for den side af mig var mig åbenbart lidt fremmed :-D).

Din beskrivelse af mig...J føler mig som Queen Of The World!

D var en dejlig, dyb og intim stund, vi fik sammen, og j dansede mig igennem resten af dagen :-).

J rødmer og løber!

Kys Ida.

 

 

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 1 time siden:

WOW! :-o 

J ka hverken finde hoved eller hale i min takketale.

J læste din dejlige anmeldelse, mens j sad og ventede på toget på Vejle st., (jo jo, tak for hjælpen t bilen I dejlige mænd...OG kvinder! , den r bestilt! :-)) og, som j skrev t dig per sms, kunne j ik lade vær med at fælde en tåre, liiidt pinligt :?

J mundlam og åbenbart også genert (hatten af t dig for d, for den side af mig var mig åbenbart lidt fremmed :-D).

Din beskrivelse af mig...J føler mig som Queen Of The World!

D var en dejlig, dyb og intim stund, vi fik sammen, og j dansede mig igennem resten af dagen :-).

J rødmer og løber!

Kys Ida.

 

 

 

Er det helt umuligt for dig, at skrive det, så jeg kan læse det? 

Hilsen Legionæren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush

Nej nej nej. 

Det kan bare ikke lade sig gøre. 

Sad ellers lige og tænkte efter jeg havde læst andmeldelsen. Tænk hvis der da bare for en gangs skyld, kunne være en tråd uden alt det negative. Og 14 posts efter, så skal der sgu alligevel være en eller anden klaphat der skulle ødelægge det ( ja og nu mig selv incl ) det kan fandme da ikke være rigtig. Og så er det ikke engang over Ida, hendes ydelser eller noget andet der har med hende eller en gæsts oplevelse at gøre. Men fandme om det så ikke er fordi der bliver skrevet på en måde, som åbenbart er for svær ( for nogen ) at læse. Kom nu for helvede da ind i kampen. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Nimbush skrev, for 10 minutter siden:

Nej nej nej. 

Det kan bare ikke lade sig gøre. 

Sad ellers lige og tænkte efter jeg havde læst andmeldelsen. Tænk hvis der da bare for en gangs skyld, kunne være en tråd uden alt det negative. Og 14 posts efter, så skal der sgu alligevel være en eller anden klaphat der skulle ødelægge det ( ja og nu mig selv incl ) det kan fandme da ikke være rigtig. Og så er det ikke engang over Ida, hendes ydelser eller noget andet der har med hende eller en gæsts oplevelse at gøre. Men fandme om det så ikke er fordi der bliver skrevet på en måde, som åbenbart er for svær ( for nogen ) at læse. Kom nu for helvede da ind i kampen. :shock:

Skal du ik tage dig af søde, d gør j ik ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Cagetheelephant skrev, for 1 minut siden:

Er det virkelig det mest bemærkelsesværdige for dig?

Ida har helt sin egen stil - også når hun skriver :D :wub: ... Loving it.

You Rule Girl @Frække Ida- spred dine vinger og kast os dine moves udi litterære eskapader, der til enhver tid fordrer, at dine læsere slippe kaffekoppen - og centrerer sit fokus fra frontallapperne. 

YOU rule, @Cagetheelephant!!! :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem er det der er en klaphat din store nar?

Jeg stiller Ida et høfligt spørgsmål og straks skal du ind og spille smart. Pas dig selv din store pattebarn.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Cagetheelephant skrev, for 10 minutter siden:

Ha ha ha - NU kører du din nye dyt herover og viser mig den - når den er erhvervet....... Så skal jeg vise dig jeg har tunge som en schæferhund :-P

Ska nok! :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cagetheelephant skrev, for 11 minutter siden:

Er det virkelig det mest bemærkelsesværdige for dig?

Ida har helt sin egen stil - også når hun skriver :D :wub: ... Loving it.

You Rule Girl @Frække Ida- spred dine vinger og kast os dine moves udi litterære eskapader, der til enhver tid fordrer, at dine læsere slipper kaffekoppen - og centrerer sit fokus fra frontallapperne. 

Jeg kan ikke læse det - er det så svært at forstå?

I er næsten værre end de arrogante franskmænd, jeg arbejder sammen med. Tillykke med det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt ok, at skrive på en alternativ måde. Det vil jeg så benytte mig af fremover:

Nevør i adi eppenk ta lit tsyl ekki rah gej. 

Esledlemna dog ne rof enieh lit kat. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Legionæren

jeg forstår godt du har svært ved at læse hva hun skriver. Det har jeg også.

j betyder jeg, kan ikke lige huske hva hun ellers bruger. Men det hjælper jo mere man læser fra hende. Jo nemmer bliver hun at forstå. Så læs du bare meget mere. 

Jeg er ikke så smart til at skrive som Ida så håber du jan læse mit

super dejlige @Cagetheelephant Jeg glæder mog til vi igen snart skal ses. Jeg overvejer kræftigt at bortfører @Frække Ida med til Kbh så i kan misbruge hende ;) ej, hun er squ skøn. Men så kunne vi lave et GB sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cagetheelephant skrev, for 2 minutter siden:

Ha Ha ha - snappy come back, selvom jeg ikke aner hvad der står.

Good one missionær :-D

Sgu da ikke svært at afkode det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Cagetheelephant skrev, for 2 timer siden:

 

I røven eller ej? Ida r nu stadig et navn, forlæns eller baglæns skrives d altså m STORT! :-D 

Denne var så til @Legionæren, fik den sat forkert ind ;-) 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...