Hop til indhold

Recommended Posts

Bobby DaisyClub
Var på besøg for 11 gang hos DaisyClub, og fik glæde af at prøve den nye anal pige Bobby, som den første.
Besluttede mig for 1 time 1300kr og anal 500.

Efter at være kommet tilbage efter  badet kom Bobby ind og åbnede håndklædet, og en dejlig  velduftende velskabt pige med flotte   bryster slank krop og hår forneden.
Startede lige med at give hende lidt massage i nakken og på ryggen, og så startede hun kysseriet med masser af tunge.
Så en sliktur i hendes dejlige velduftende mis.

Spurgte og jeg ville starte med anal, men jeg foreslog en 69 og blowjob er hun mester i. Fik sammenlagt tror jeg ½ time blow af flere gange.  Hvis det er det man elsker, er hun en klar 10 og den tages helt til roden med små slubrelyde.

Så pegede hun på bagdelen, ville have anal, men måtte lige løbe ud og hente glidecreme. På med kondom, og så efter mange forsøg lykkedes det, at komme indenbords og så en god gang doggy.

Af med kondom så igen et fantastisk blowjob, så nyt kondom på og sex i forskellige stillinger.
Afsluttede med en kombination af blow og hånd.

Jeg mindes den skønne pige for 1 år siden, som skabte trafikkaos på Spontinisvej, navnet var med 2 bogstaver.
Her er en kopi af hende, så kan varmt anbefales.

Efter 55 min ville bordelmutter lige høre, om jeg var tilfreds med de forskellige ting vi lavede, og det måtte jeg klart indrømme. Kommer helt sikker igen.

Jeg ved ikke om Bobby gjorde sig ekstra umage med mig, for at få en god anbefaling af bordelmutter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bobbys bryster er ægte, og hun er ikke trans men en ung lækker pige i sin bedste alder.

Jeg havde lidt svært ved at komme, men blev hjulpet  på vej med en finger bagi og lidt massage der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været på besøg hos Bobby, hun er bestemt en velskabt kvinde. Jeg valgte en time med græsk. Kysse vil hun gerne, men desværre kunne mundskyl ikke overdøve smagen af røg, øv. Jeg synes hendes BJ skills var på det jævne, der var masser af spyt og slubrelyde men også lidt for meget tænder og ikke særligt dybt. Det græske blev desværre en hurtig omgang da hun efter 5 min bad om at skifte, så vi afsluttede med en gang dansk. Jeg fik en gang massage og endnu en gang fransk-dansk inden tiden var gået. 

Pigen 8  -  Petit, velskabt asiat. Rygning trækker ned

Sexen 6  -  Middel blow, god sex men 500 for 5 minutters græsk er lige i overkanten

Stedet 9  - Daisy er ikke specielt diskret, men lokalerne er fine  

Del dette indlæg

Link til indlæg

De har fjernet anal-teksten fra Bobby's beskrivelse, måske var der for mange der ville have den service til hun kunne klare det...

Ang. røg så havde jeg en tilsvarende oplevelse med Kelly for et par uger siden, håber ikke kys med smag af røg skal være den nye trend...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...