Hop til indhold
Guest TboneDK

Bee thaimassage (private Rødovre )

Recommended Posts

Guest TboneDK

FLYTTES TIL ANMELDELSER - THAI SJÆLLAND (ups!)


Efter at have set hendes billeder, tænkte jeg, at BEE skulle have et visit...

Det er 100% pigen på billederne, lille lækker pige, og de 159cm/50 kg skal nok passe fint. Hun har nogle dejlige D-skåle vil jeg skyde dem til, ud fra hendes krops størrelse.
De er lavet ganske flotte, og er tilpas bløde, selvom det er silikone - følsomme brystvorter - et par tattoo som også kan skimtes på et par billeder, og et "røvgevir" over lænden.

Hun er meget smilede og sød..  Ganske køn pige, som man ville kigge efter hvis man mødt hende på gaden i Bangkok (hvor hun kommer fra, fortalte hun)

Blev lukket ind, af en af de "mandlige" udøvere på stedet, sagde at jeg gerne ville se Bee, og ganske høfligt & fint blev jeg ledt ind på Bee's værelse.

Jeg fik tilbudt ½ time Body2Body 800,- eller 1 time til 1500.- 

Tog tilbuddet på den ½ time, da jeg jo ikke ved hvordan Bee er i action, så kan jeg altid komme tilbage for 1 time en anden dag, hvis hun leverer varen.

 

Jeg smed tøj, og hoppede over på en 1½ mands seng, og Bee kom tilbage.. Smed tøjet, og jeg kunne nyde en slank, flot - og fint proportioneret pige, som nok er omkring de 23 år hun skriver på sin side.

Jeg valgte at starte med at ligge på maven, og lade hende give mig lidt "lettere" massage, det gjorde hun ganske fint. Hun gav fint opmærksomhed til både boller og røv, da hun masserede mig i det område, selvom jeg stadig lå på maven, gav hun en lækker massage af bollerne og selve pikken.

Hendes massage, er som sagt blød (spurgte ikke efter hård) og hun gav fint B2B og brugte sine dejlige bryster godt - helt op i nakken på mig, og det var tydeligt på hendes vejrtrækning at hun blev mere, og mere klar til at jeg skulle vende mig om.

Da jeg lå på ryggen, gav hun også en god B2B, hvor selve pikken fik godt med opmærksomhed fra hendes bryster - Det kan godt være hun kun har været her under en uge, men hun er bestemt ikke nybegynder ;-)

Hun monterede et gummi, og gav et rimeligt fint blow, hvor hun sørgede for at pikhovedet blev grundigt suttet, og hun forsøgte også at tage mig lidt dybere, hvilket ikke helt lykkes, men point for at prøve!

Nu kravlede hun op, og besteg mig, ganske forsigtigt, og det var lækkert at mærke, da hun gled helt ned over hele længden af mit lem.. Hun red mig ganske nænsomt, og efter lidt tid, tog jeg godt fast i hendes hofter, og satte tempoet op, for så at komme helt i bund, imens hun faktisk lå, lidt på "alle 4" imens jeg under hende, kørte for fuld damp.. 

Hun kyssede med tunge, men ved ikke hvem der har lært hende hvordan tungekys skal gives, for det var primært bare "tungen ud" og så åbne munden, ikke specielt GFE, men altså - hun kysser da, med i prisen ;-)

Da jeg havde kørt hende godt op, sagde jeg vi kunne bytte stilling, så hun kom på ryggen - herfra kunne jeg nyde hendes slanke krop, og hun var heldigvis trimmet godt ned på "måtten" da jeg ikke er den store tilhænger af for meget hår i det område. Hun er bestemt ikke på nogen måde, i nærheden af at være glat, men heller ikke overdreven urskov.

Jeg tænkte, at jeg da lige skulle smage hende, og gav hende en god tur oral, og hun smagte fint, og rent - hun nød tydeligt behandlingen, og da hun "havde rystet af" - var jeg kampklar, og kunne let trænge helt i bund på hende, og der var ikke behov for yderligt smørelse.. Hun er fin stram, uden at være meget stram, og tager godt imod, uden at beklage sig, eller forsøge at lave de "typiske" finter for at undgå at kunden kommer for dybt eller for meget - Nu har hun kun været her under 1 uge, hun skal være her i 3 mdr. sagde hun (Typisk visa ophold)
hun er sød, fræk, smuk - og kunne sagtes være en jeg bestilte en time hos næste gang..
 

bee.jpg

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Loppan skrev, for 1 time siden:

Du tog tillbudet på B2B, men fick full pakke för 800 kr? Är det normala rutiner eller?

 

Loppan

Tror bare de kalder FULL PACKET, for B2B .. Men, 800.- for en 1/2 time er en ganske god pris ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

To Bee or not to Bee ....

Kan varmt anbefale denne dejlige tøs, som ligger klart i den øverste del af min asiatersamling

Skal blot suplere TboneDK´s afhandling med at hun kun er her et par dage endnu - så drenge:

PRØV HENDE

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Pussy Lover skrev, for 17 timer siden:

To Bee or not to Bee ....

Kan varmt anbefale denne dejlige tøs, som ligger klart i den øverste del af min asiatersamling

Skal blot suplere TboneDK´s afhandling med at hun kun er her et par dage endnu - så drenge:

PRØV HENDE

 

 

 

 

Ok, så flytter hun måske videre, for hun fortalte hun var her 3 mdr. - typisk visa ophold 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, den 27. april 2016 at 19:20:

 .. Men, 800.- for en 1/2 time er en ganske god pris ;)

Det var også det jeg gav, da jeg var der for et par dage siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Har også været der og er ikke helt så positiv, ingen tvivl om det er pigen på billede og en meget smuk ung dame, hun tilbød det meste. Men fornemmelsen af, at hun ikke helt er her af egen lyst/vilje synes jeg skinner igennem både via hende og stedet generelt. Så af den grund er det ikke et sted jeg vender tilbage til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var også forbi Bee forleden, og kan bekræfte at hun er en sød pige med et meget vindende smil. Det er smilet, der gør det hele. ;)

Jeg bad om at få B2B-massage, men hun spurgte straks om jeg ikke ville have cocktail til 800 for halv time. Vi aftalte 45 min til 1.000,-

Hendes B2B er okay - især når hun presser sine store bryster helt op i mellem ens baller - meget pirrende. Derudover var det megafrækt da hun skulle massere mig foran og satte sig på mit lem (som jo ikke havde gummi på endnu) og gnubbede missen på den. På et tidspunkt læner hun sig frem, så hendes bryster ligger på min brystkasse. Hun får lige bukket underlivet, således at mit lem (som jo stritter af begejstring) står lige op og lægger sig op af hendes våde mis - mens hun stadig bevæger underlivet frem og tilbage. Sådan ligger vi 5 minutters tid, hvor jeg flere gange bliver i tvivl om, om den faktisk er smuttet indenfor i varmen. men i virkeligheden har den nok bare ligget mellem hendes våde skamlæber :D

Hun har nogle fantastiske bryster, hvor siliconen på en eller anden måde er lagt under hendes normale væv, således at hendes bryster føltes mere naturlige at gramse :D, mens de var hårdere i "bunden" (svært at forklare ;)). I hvert fald kan hun godt lide, at man gramser på dem. På et tidspunkt lå jeg og slikkede hende og bemærkede, at hun selv lå og masserede sine bryster hårdt (jeg overtog selvfølgelig det job så godt jeg kunne, mens jeg slikkede hende :D)

Generelt er jeg godt tilfreds med hendes ydelse, og kunne godt finde på at besøge hende igen, hvis det ikke var fordi hun er rejst, når det næste gang bliver tid til mit månedlige eventyr.

Eneste minus var, at hun nogle gange kunne virke lidt fraværende i blikket, når hun ikke var klar over, at man kiggede på hende i spejlet. Men når man var face-to-face med hende, var hun sød og smilende. Og jeg fornemmer ikke, at hun gør det af tvang.

Hun er her vist et par uger endnu....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eneste minus var, at hun nogle gange kunne virke lidt fraværende i blikket.......haha haha haha.....det kan jeg godt forstå, pigen lyder til at være vildt populær, tænk på alt det pik hun får.

Redigeret af EUwanker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Har en aftale med hende senere, glæder mig forventningsfuldt, efter de anmeldelser, en ung kvinde uhmm...

Del dette indlæg


Link til indlæg
PEQS skrev, 1 time siden:

Ja det er med gummi, er der nogen der ved om hun er her endnu? 

rejser på fredag sagde hun

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
OrganDonor skrev, for 4 timer siden:

Så er hun klar igen, et andet sted:

https://massageguide.dk/P/bee-er-tilbage-29590.html

 

-OD

Tak for informationen. Hun ser ud, som hun har taget lidt på ligesom priserne. Jeg tro, at jeg "ramte" hende på det rigtige tidspunkt. Eller det gjorde T-Bone. Han var en af de første, som anmeldte den kære Bee. Men hvem ved, måske man tager en omgang med den lidt "større" Bee :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja 700 for 15 minutter er for dyrt for kort... Jeg har bsøgt hendes afløser, Nee på rødovrevej et par gange. Hun er good value for money. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes Bee ser helt vild lækker ud og jeg er sikker på at jeg skal besøge hende......fuck hun er lækker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, den 5. august 2016 at 01:29:

Ja 700 for 15 minutter er for dyrt for kort... Jeg har bsøgt hendes afløser, Nee på rødovrevej et par gange. Hun er good value for money. 

Men 1000 for en halv time er fair syntes jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikkert fair nok. Men jeg et koblet fra ved mere end 800 for en halv time. Men det er jo det smukke ved markedsøkonomi. Hun bestemmer selv hvor mange kunder hun vil have, og til dels også hvilken slags alene ved prissætning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 13 timer siden:

Sikkert fair nok. Men jeg et koblet fra ved mere end 800 for en halv time. Men det er jo det smukke ved markedsøkonomi. Hun bestemmer selv hvor mange kunder hun vil have, og til dels også hvilken slags alene ved prissætning. 

Hun vil vel bare gerne væk fra den slags kunder der altid syntes at prisen er for høj, folk der ringer kl 4 om morgenen og vil have sex for 300.........forstår hende godt og sparer selv op som en vild bare for at få en kørertur selv på hende

Pris og kvalitet hænger som regel sammen, og hvis noget lyder for godt til at være sandt........så plejer det også at være det.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke enig i pris/kvalitet resonemmentet. Og det er Bee vel netop et eksempel på ved hendes sidste besøg i dk på rødovrevej hvor hun var billigere at besøge og man fik en fantastisk kvalitet.  

Men det behøver vi jo heller ikke at være enige om. Så lad os ikke afspore strengen her. Hendes priser står på annoncen. Og mon ikke snart vi får nogle friske anmeldelser der viser om kvaliteten stadig er lige høj, eller om den ligefrem er steget med prisen. (Så får du jo ret☺).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...