jowda 10 Skrevet 29. April, 2016 EUwanker skrev, for 13 minutter siden: Sjovt som alle lomme-filosofferne kommer på banen fordi man kalder en skovl for en skovl.........en luder er en luder og fordi nogle får det bedre med sig selv og kalder en luder for en GP, fred være med det.....men det gør hende ikke til mindre luder Og jeg tror ikke jeg er den eneste der syntes det er super klamt at slikke fisse på en luder, men jeg er ligeglad, fordi jeg er udemærket klar over at nogle ting jeg gør med ludere er der nok andre der også syntes er lige så klamt og heldigvis er vi alle forskellige Hvergang en ny gut skriver han slikker fisse på en gp'er får jeg simpelthen kvalme. Men det okey, i må slikke løs. Nu er der også gper der åbent reklamer med sex uden kondom. Men igen det ok med mig. Vi kaler ludere for gper, nogle slikker fy for satan fisse på ludere, nogen tror de får kærlighed for pengene, nogen tror ludere elsker sex, de nyder det. Nogle mennesker er mere naive and andre. Vi alle forskællige. Igen, la os nu bare kalde en spade for en sp.......... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MaxBax 132 Skrevet 29. April, 2016 EUwanker skrev, for 2 timer siden: Sjovt som alle lomme-filosofferne kommer på banen fordi man kalder en skovl for en skovl.........en luder er en luder og fordi nogle får det bedre med sig selv og kalder en luder for en GP, fred være med det.....men det gør hende ikke til mindre luder Og jeg tror ikke jeg er den eneste der syntes det er super klamt at slikke fisse på en luder, men jeg er ligeglad, fordi jeg er udemærket klar over at nogle ting jeg gør med ludere er der nok andre der også syntes er lige så klamt og heldigvis er vi alle forskellige Endelig et fornuftigt menneske i stedet for alle de virkelighedsfjerne båtnakker! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jowda 10 Skrevet 29. April, 2016 MaxBax skrev, for 6 minutter siden: Endelig et fornuftigt menneske i stedet for alle de virkelighedsfjerne båtnakker! Fuldstændig enig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martindrengen 310 Skrevet 2. Maj, 2016 EUwanker skrev, den 29/4/2016 at 17:24: Sjovt som alle lomme-filosofferne kommer på banen fordi man kalder en skovl for en skovl.........en luder er en luder og fordi nogle får det bedre med sig selv og kalder en luder for en GP, fred være med det.....men det gør hende ikke til mindre luder Og jeg tror ikke jeg er den eneste der syntes det er super klamt at slikke fisse på en luder, men jeg er ligeglad, fordi jeg er udemærket klar over at nogle ting jeg gør med ludere er der nok andre der også syntes er lige så klamt og heldigvis er vi alle forskellige Om man kalder pigerne for luder, glædespige, prostitueret eller noget 4. er en mindre ting. Men det siger noget om, hvorvidt man respekterer sine medmennesker eller ej. Der findes jo også folk, som stadig kalder sorte mennesker for negere eller niggere. Det er lige så nedladende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jowda 10 Skrevet 2. Maj, 2016 Her er fyldt med højtuddannet filosoffer Hva blir det næste? Neger er født sådan, kan ikke ændre det, men en kvinde vælger selv at sælge sin fisse for penge, derfor er hun velviddende om at være luder, ska vi så...... Åh hold nu kæft. Vi ved alle hva en luder er, kan også kaldes champangepige, men i bund og grund sælger hun også fisse. Same same... Gå nu ud og hyg jer, istedet for at filosofere så meget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 2. Maj, 2016 jowda skrev, for 23 minutter siden: Gå nu ud og hyg jer, istedet for at filosofere så meget. Prøv at læse denne tråd. Der er ingen der filosoferer mere end dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jowda 10 Skrevet 2. Maj, 2016 Jaaaa den er fin med dig bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martindrengen 310 Skrevet 3. Maj, 2016 jowda skrev, den 2/5/2016 at 10:25: Hva blir det næste? Neger er født sådan, kan ikke ændre det, men en kvinde vælger selv at sælge sin fisse for penge, derfor er hun velviddende om at være luder, ska vi så...... Åh hold nu kæft. Vi ved alle hva en luder er, kan også kaldes champangepige, men i bund og grund sælger hun også fisse. Same same... Pointen er ikke, om man er født som det ene eller det andet, eller om man selv har valgt sit job. Det er et spørgsmål om at omtale folk ordentligt. Ordet "Luder" er jo ikke "det rigtige"! Det er bare ét ud af mange navne for det samme (kært barn, mange navne). Man vælger så selv, hvilket man vil bruge. Hvis du møder en mand, der kører rundt med en slamsuger, så kalder du ham vel heller ikke for "lorte-opsamler", selvom det er det, han gør!? Mange af de piger, som vi snakker om, læser med herinde. Og de synes nok ikke, at det er fedt at høre, at du omtaler dem nedladende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EUwanker 212 Skrevet 4. Maj, 2016 Martindrengen skrev, den 3/5/2016 at 15:30: Pointen er ikke, om man er født som det ene eller det andet, eller om man selv har valgt sit job. Det er et spørgsmål om at omtale folk ordentligt. Ordet "Luder" er jo ikke "det rigtige"! Det er bare ét ud af mange navne for det samme (kært barn, mange navne). Man vælger så selv, hvilket man vil bruge. Hvis du møder en mand, der kører rundt med en slamsuger, så kalder du ham vel heller ikke for "lorte-opsamler", selvom det er det, han gør!? Mange af de piger, som vi snakker om, læser med herinde. Og de synes nok ikke, at det er fedt at høre, at du omtaler dem nedladende. Så skulle de nok have fundet noget andet at leve af.......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 5. Maj, 2016 EUwanker skrev, for 18 timer siden: Så skulle de nok have fundet noget andet at leve af.......... Blame the victim. Voldtægtsofferet kunne bare lade være med at gå alene hjem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 6. Maj, 2016 (edited) EUwanker skrev, den 4/5/2016 at 17:10: Så skulle de nok have fundet noget andet at leve af.......... Fy for dén for et menneskesyn. Du har simpelthen retten til at tale nedladende om andre p.g.a det de laver. Ubehageligt, som nogle kan se sig bedre end andre. Redigeret 6. Maj, 2016 af Harran 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EUwanker 212 Skrevet 9. Maj, 2016 Bebop skrev, den 5/5/2016 at 11:57: Blame the victim. Voldtægtsofferet kunne bare lade være med at gå alene hjem. ????? Voldtægt????? Det må være en fantasi du selv går og tænker på........hold den venligst for dig selv Harran skrev, den 6/5/2016 at 06:43: Fy for dén for et menneskesyn. Du har simpelthen retten til at tale nedladende om andre p.g.a det de laver. Ubehageligt, som nogle kan se sig bedre end andre. Har lidt svært ved at se at mit menneskesyn skulle være så meget "dårligere" end dit.......Du har sammen med mig og en hel masse tilfældige mænd fundet sammen her, hvor vi deler erfaringer og oplevelser om luderes måde at sutte pik på eller give et håndjob på.......og så kalder du mig og min måde at være på nedladende over for andre mennesker.........Den, der er uden synd, skal kaste den første sten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 9. Maj, 2016 Det er en skam i sådanne en tråd, der ikke er en knap. Syntes ikke om! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 9. Maj, 2016 EUwanker skrev, for 5 timer siden: ????? Voldtægt????? Det må være en fantasi du selv går og tænker på........hold den venligst for dig selv Du ikke forstå analogi? Majet undskyld, jeg udforde din interlækt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Østerbroeren 5 Skrevet 14. Maj, 2016 Åh det vækker minder om min første thai-oplevelse. det var på Østerbro og med en Yaya! Hun var så sød og smilende og jokede en del.. Og hun blev også oprigtig liderlig af massagen og det der fulgte! Hun var også rejst lidt efter har dog prøvet Yaya ude i Brøndby på den klinik som ligger bag Brøndby-slagteren. Bestilte fuld pakke - 900kr for 45min. Startede med at hun smed tøjet af sine fine lille petite krop og foretog en blid massage af min krop - da hun stilte sig foran mig og jeg kiggede op jokede hun med jeg skulle slikke hende. Jeg spurgte om jeg ikke skulle massere hende i stedet og hun takkede ja jeg fik hende op på briksen med maven ned af og fik smurt hendes lille krop ind i olie . Det udviklede sig hurtigt til hun fik lidt finger og hun blev så liderlig at hun forsøgte at få min stive pik op i sig uden kondom på! Fuck en fræk oplevelse - 2/2 yaya 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wouldloveto 89 Skrevet 16. Maj, 2016 Ny bruger her Jeg er igennem mange år kommet på forskellige thai massage steder, nogle er med bedre oplevelser end andre. Men denne tråd fik mig til at få lyst til at fortælle om en tur for ganske nyligt. Jeg vil ikke fortælle hvor, men er kommet der mange gange, udelukkende for den gode massage de giver. Jeg bliver altid respektfuldt spurgt om jeg ønsker massage på lillemanden også, og svarer altid nej tak, jeg kommer for jeres glimrende massage. Aldrig nogen sure miner over dette, tværtimod. Forleden fik jeg så lyst til at prøve deres b2b, bestilte en time til 1000,- Bliver spurgt med det samme om der skal indgå andre ting, hvilket jeg svarer nej tak til. Massage, som udføres af en lille smuk nipsting, er fremragende, og virkelig fræk. Da timen er tæt på overstået, spørger hun om jeg ikke har lyst til at kneppe hende? Hun ville ikke have extra betaling, hun havde bare lyst.... Det tilbud kunne jeg naturligvis ikke afslå, så vi havde dejlig sex.. Så jo, engang imellem KAN det altså ske at pigen gør noget af lyst, og ikke for penge.. Bare til inspiration til jer andre.. Vh Wouldloveto 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 17. Maj, 2016 wouldloveto skrev, den 16/5/2016 at 12:36: Ny bruger her Jeg er igennem mange år kommet på forskellige thai massage steder, nogle er med bedre oplevelser end andre. Men denne tråd fik mig til at få lyst til at fortælle om en tur for ganske nyligt. Jeg vil ikke fortælle hvor, men er kommet der mange gange, udelukkende for den gode massage de giver. Jeg bliver altid respektfuldt spurgt om jeg ønsker massage på lillemanden også, og svarer altid nej tak, jeg kommer for jeres glimrende massage. Aldrig nogen sure miner over dette, tværtimod. Forleden fik jeg så lyst til at prøve deres b2b, bestilte en time til 1000,- Bliver spurgt med det samme om der skal indgå andre ting, hvilket jeg svarer nej tak til. Massage, som udføres af en lille smuk nipsting, er fremragende, og virkelig fræk. Da timen er tæt på overstået, spørger hun om jeg ikke har lyst til at kneppe hende? Hun ville ikke have extra betaling, hun havde bare lyst.... Det tilbud kunne jeg naturligvis ikke afslå, så vi havde dejlig sex.. Så jo, engang imellem KAN det altså ske at pigen gør noget af lyst, og ikke for penge.. Bare til inspiration til jer andre.. Vh Wouldloveto Når du ikke vil oplyse HVOR du har haft oplevelse, så oplever jeg din anmeldelse som rimelig "værdiløs" - eller som en slags novelle. Der er ikke meget belæg for en "anmeldelse" hvis man ikke oplyse stedet/pigen eller lign. Bare mine 25 øre, om den sag .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wouldloveto 89 Skrevet 18. Maj, 2016 TboneDK skrev, for 21 timer siden: Når du ikke vil oplyse HVOR du har haft oplevelse, så oplever jeg din anmeldelse som rimelig "værdiløs" - eller som en slags novelle. Der er ikke meget belæg for en "anmeldelse" hvis man ikke oplyse stedet/pigen eller lign. Bare mine 25 øre, om den sag .... Det var heller ikke en egentlig anmeldelse.... Blot en kommentar, til nogle af de mere nedladende i denne tråd, om at ikke alle piger er maskiner.... Hvis jeg fortalte det du efterlyser, ville alle jo fare til stedet, i håb om at få det samme, og måske ende med en skuffelse... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Østjyden 36 34 Skrevet 22. Maj, 2016 dråben skrev, den 27. april 2016 at 09:01: Kender mange små thaipiger der (for mig) er værd at besøge, men det tror jeg sgu at jeg holder for mig selv, men du kan jo prøve at bruge søgefunktionen herinde. Med venlig hilsen "En idiot" Er siden ikke til at vi deler erfaring med de steder vi har besøgt . Hvor fesen at du holder de steder hemmeligt du har besøgt .. Du ejer dem vel ikke og du har vel ikke en illusion om du har patent på dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Østjyden 36 34 Skrevet 22. Maj, 2016 wouldloveto skrev, den 16. maj 2016 at 12:36: Ny bruger her Jeg er igennem mange år kommet på forskellige thai massage steder, nogle er med bedre oplevelser end andre. Men denne tråd fik mig til at få lyst til at fortælle om en tur for ganske nyligt. Jeg vil ikke fortælle hvor, men er kommet der mange gange, udelukkende for den gode massage de giver. Jeg bliver altid respektfuldt spurgt om jeg ønsker massage på lillemanden også, og svarer altid nej tak, jeg kommer for jeres glimrende massage. Aldrig nogen sure miner over dette, tværtimod. Forleden fik jeg så lyst til at prøve deres b2b, bestilte en time til 1000,- Bliver spurgt med det samme om der skal indgå andre ting, hvilket jeg svarer nej tak til. Massage, som udføres af en lille smuk nipsting, er fremragende, og virkelig fræk. Da timen er tæt på overstået, spørger hun om jeg ikke har lyst til at kneppe hende? Hun ville ikke have extra betaling, hun havde bare lyst.... Det tilbud kunne jeg naturligvis ikke afslå, så vi havde dejlig sex.. Så jo, engang imellem KAN det altså ske at pigen gør noget af lyst, og ikke for penge.. Bare til inspiration til jer andre.. Vh Wouldloveto Hvad får du ud af og holde stedet hemmeligt . Har du da en ide o wouldloveto skrev, den 16. maj 2016 at 12:36: Ny bruger her Jeg er igennem mange år kommet på forskellige thai massage steder, nogle er med bedre oplevelser end andre. Men denne tråd fik mig til at få lyst til at fortælle om en tur for ganske nyligt. Jeg vil ikke fortælle hvor, men er kommet der mange gange, udelukkende for den gode massage de giver. Jeg bliver altid respektfuldt spurgt om jeg ønsker massage på lillemanden også, og svarer altid nej tak, jeg kommer for jeres glimrende massage. Aldrig nogen sure miner over dette, tværtimod. Forleden fik jeg så lyst til at prøve deres b2b, bestilte en time til 1000,- Bliver spurgt med det samme om der skal indgå andre ting, hvilket jeg svarer nej tak til. Massage, som udføres af en lille smuk nipsting, er fremragende, og virkelig fræk. Da timen er tæt på overstået, spørger hun om jeg ikke har lyst til at kneppe hende? Hun ville ikke have extra betaling, hun havde bare lyst.... Det tilbud kunne jeg naturligvis ikke afslå, så vi havde dejlig sex.. Så jo, engang imellem KAN det altså ske at pigen gør noget af lyst, og ikke for penge.. Bare til inspiration til jer andre.. Vh Wouldloveto Hvorfor fortælle om din oplevelse når du ikke vil fortælle hvor . Har du patent på det sted eller en illusion om du er den eneste der kommer der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 22. Maj, 2016 Østjyden 36 skrev, for 11 minutter siden: Er siden ikke til at vi deler erfaring med de steder vi har besøgt . Hvor fesen at du holder de steder hemmeligt du har besøgt .. Du ejer dem vel ikke og du har vel ikke en illusion om du har patent på dem Flot - der er svaret på det spørgsmål i tråden - start en debat i generel debat, hvis du synes det er sjovt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Østjyden 36 34 Skrevet 22. Maj, 2016 Bebop skrev, for 14 minutter siden: Flot - der er svaret på det spørgsmål i tråden - start en debat i generel debat, hvis du synes det er sjovt. Hvad sjovt er der i og holde et sted hemmeligt . Er du deres pimp da og styre det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 22. Maj, 2016 (edited) Østjyden 36 skrev, for 2 timer siden: Hvad sjovt er der i og holde et sted hemmeligt . Er du deres pimp da og styre det Du har stadig ikke læst tråden? Jeg forklarer det ellers i dette indlæg (som var det Dråben svarede "spot on" til): Som du kan se er der allerede andre der har skrevet præcis det samme, som du gør. Så du bidrager ikke til andet end støj og afsporing. Hvis du vil debattere - så gå over i debat-forummet. Redigeret 22. Maj, 2016 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gppigen97 Skrevet 23. Maj, 2016 (edited) jowda skrev, den 27/4/2016 at 08:13: ku mærke hun ville slikkes, no fucking way, hvem fanden er idiot nok til a slikke en luder, hun duftede ren og nydelig, men tænk at få hældt hele dagens ladning i munden. Fy for helvede, jeg ska da ikke slikke hende. Men kælet og spanket blev der igennem. hvordan er det lige at du omtaler GPër der er mange som er rene selvom de har andre på besøg tror godt at jeg tale for andre GP herinde at de går da i bad og vasker ordenlig efter et kunde besøg.. og jeg synes ærlig talt at dit syn os GPër er meget nedværdigende og det er et STORT NO go hos mig og sikkert andre.. hvis du ikke kan tåle at give gensidige oral hvordan kan du gennemføre et samleje når du har det sådan med det at en anden mand har været oppe i pigen.. det betyder så at hvis du finder en dame efter en bytur så ville du heller ikke gøre noget med hende uden at tage dit eget håndklæde med i byen eller egen dyne da hun sikkert også har haft besøg af en anden mand på et andet tidspunkt.. hmm der er vist mangel på info der og hvad jeg kan læse i dine opslag kan jeg forstå at du sikkert er en af dem som helst gør det uden kondom da du skriver det med gammel sæd.. så tænker jeg sådan så du synes vel at det er iorden at en anden mand skal kneppe dit gammel sæd.. jeg vasker mig altid inden jeg får besøg Redigeret 23. Maj, 2016 af gppigen97 fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EUwanker 212 Skrevet 24. Maj, 2016 Tror bare manden mener at han syntes det er klamt at slikke fisse på en luder, lige som nogle ikke bryder sig om analsex eller gangbang.........der er vi heldigvis så forskellige..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg