Hop til indhold
Guest Annette6

Så fik jeg nok.

Recommended Posts

Guest Annette6

Så blev det min tur til, at ha fået nok og herefter ikke vil modtage hemmelige numre mere.

Vil så høre især jer mine "kolleger", hvordan I gør.
Kan det lade sig gøre blokkere alle hemmelige numre?
Lader I bare være, at tage den eller siger I på svarer, at man har ringet fra et hemmeligt nr og derfor I derfor ikke svarer?

Håber på gode råd :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, Lige nu:

Så blev det min tur til, at ha fået nok og herefter ikke vil modtage hemmelige numre mere.

Vil så høre især jer mine "kolleger", hvordan I gør.
Kan det lade sig gøre blokkere alle hemmelige numre?
Lader I bare være, at tage den eller siger I på svarer, at man har ringet fra et hemmeligt nr og derfor I derfor ikke svarer?

Håber på gode råd :-)

 

Der findes lignende tråde, og i en havde Jasmin et råd som fungerede, hvis du havde en smartphone :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
Angelina Angel skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tager den ikke eller tager den og siger jeg ikke modtager hemmeligt Nr og de må ringe op igen med vist nummer :) 

Det samme her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

de fleste smartphones kan blokere for opkald fra ukendt nummer - brug den funktion så din tlf slet ikke ringer med mindre nummeret er vist :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har ganske enkelt gjort det at jeg har blokeret ALLE numre - man kan slet ikke ringe til mig :)

hvis man vil noget kan man sende en sms.... på den måde så får jeg KUN de seriøse igennem.... for alle tumperne - de skriver bare "tid" eller "har du tid" (hvis bølgerne går højt) og så ved jeg at det slet ikke er nogen jeg behøver spilde tid på 

det har gjort mit liv meget meget lettere siden jeg valgte den model :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 53 minutter siden:

jeg har ganske enkelt gjort det at jeg har blokeret ALLE numre - man kan slet ikke ringe til mig :)

hvis man vil noget kan man sende en sms.... på den måde så får jeg KUN de seriøse igennem.... for alle tumperne - de skriver bare "tid" eller "har du tid" (hvis bølgerne går højt) og så ved jeg at det slet ikke er nogen jeg behøver spilde tid på 

det har gjort mit liv meget meget lettere siden jeg valgte den model :) 

Sådan skal det gøres, lad andre tage revl og krat, som de åbenbart er interesseret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...