Rejsenetværk 9744 Skrevet 26. April, 2016 Jeg synes at disse 2 klubber ser interessante ud, men det er tilsyneladende sparsom med omtale og anmeldelser af dem? Er der nogle jer der kender de 2 klubber, og eller kan linke til information om dem? FKK-Paradies Am Stollberg 49 99085 Erfurthttp://www.fkk-paradies.eu/ På Google mapshttps://www.google.dk/maps/place/Am+Stollberg+49,+99085+Erfurt,+Tyskland/@51.0084468,11.0457376,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x47a46d417717d92b:0x1104caa856535140 FKK-Traumland Steinstr. 6 99885 Ohrdruf/Gotha http://www.fkk-traumland.eu/ På Google mapshttps://www.google.dk/maps/place/Steinstra%C3%9Fe+6,+99885+Ohrdruf,+Tyskland/@50.8372034,10.718526,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x47a38775f160327b:0x2d40e1d1e706ede8 FKK24.dehttp://www.fkk24.de/home.php Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 26. April, 2016 Er du ved at researche på en ny tur? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 26. April, 2016 (edited) Louie du ved jo at jeg har råd til en tur igen, og du og jeg har planer om en tur ved lejlighed. Jeg prøver pt at samtænke nogle muligheder, som der for mig er økonomi i, og som vi ikke har talt om endnu. Det interessante er at der er prisbillige pit stops muligheder over længere strækninger af 2 - 3 timers varighed med Deutsche Bahn, i kombination med en overnatning hvert sted. Som du husker fra vores tur med tog fra Berlin til Leipzig, der er det med at være vågen omkring deres nærmere betingelser for billig billetter, men vel planlagt, så er der gode muligheder til små penge, hvis destinationerne til og fra er de rette. Men en sådan tur ligger ikke lige rundt om hjørnet, men vi kan så starte forberedelserne over en pizza og rødvin hos mig ved lejlighed, gerne sammen med Frej også, hvis han kan undvære at køre i bæstet Tror ikke at bæstet er konkurrencedygtig med Deutche Bahn i denne forbindelse, selvom vi deler udgiften 3 eller 4 personer. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 26. April, 2016 af Rejsenetvaerk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 26. April, 2016 Rejsenetvaerk skrev, for 49 minutter siden: Men en sådan tur ligger ikke lige rundt om hjørnet, men vi kan så starte forberedelserne over en pizza og rødvin hos mig ved lejlighed, gerne sammen med Frej også, Lyder hyggeligt. Og lidt sommerferie skal vi jo have. Airberlin & Lufthansa m.v. er også et alternativ til bæstet og Deutsche Bahn. Måske er denne tråd ved at blive en kende privat, så måske PM's er bedre? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 26. April, 2016 Ok Louie. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smokehat 65 Skrevet 26. April, 2016 Går ud fra du allerede har tjekket om DB køre Berlin > Erfuth ? Jo lidt på herrens mark dernede i Thuringen. og tvivler på du vil opleve kollektiv transport lige så efektiv der som i NRW Man kunne godt forestille sig de steder måske tiltrak sig nybegynder af piger fra CZ og HU grundet den korte afstand i bil... /Kasper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 26. April, 2016 smokehat skrev, for 2 minutter siden: Går ud fra du allerede har tjekket om DB køre Berlin > Erfuth ? Jo lidt på herrens mark dernede i Thuringen. og tvivler på du vil opleve kollektiv transport lige så efektiv der som i NRW Man kunne godt forestille sig de steder måske tiltrak sig nybegynder af piger fra CZ og HU grundet den korte afstand i bil... /Kasper Jeg er blevet fortalt at kollektiv transport i NRW er temmelig indviklet, ligesom deres motorvejsudfletninger: De er er rene labyrinter. Nybegyndere fra CZ og HU lyder ikke ringe, især ikke hvis de er purunge. Det er interessant input jeg slet ikke har tænkt på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smokehat 65 Skrevet 26. April, 2016 Jeg har intet at ha det i med nybegynder - det var rent input da jeg slog det op på google maps husk med motorveje i Tyskland - Ulige Motorvejs nr går Nord / Syd - Lige nr går Øst / West Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 26. April, 2016 smokehat skrev, for 10 minutter siden: husk med motorveje i Tyskland - Ulige Motorvejs nr går Nord / Syd - Lige nr går Øst / West Motorvejsudfletningerne i NRW er så indviklede, at folk der kommer udefra skal kæmpe for at fatte hvornår de skal stå på og dreje af. Man kan spekulere på, om det skyldes de blev etableret i 50erne eller 60erne, da der kun var lokale brugere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. April, 2016 Louie De Palma skrev, for 20 minutter siden: Motorvejsudfletningerne i NRW er så indviklede, at folk der kommer udefra skal kæmpe for at fatte hvornår de skal stå på og dreje af. Man kan spekulere på, om det skyldes de blev etableret i 50erne eller 60erne, da der kun var lokale brugere? Så indviklet er de nu heller ikke, det er sjældent jeg kører "galt" til klubberne Men jeg kender NRW bedre end fx.Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 26. April, 2016 Nille skrev, Lige nu: Så indviklet er de nu heller ikke, det er sjældent jeg kører "galt" til klubberne Men jeg kender NRW bedre end fx.Jylland Ok, men når jeg er i NRW med andre end dig, virker det temmelig kompliceret. Google Maps er en stor hjælp, men skal være virkelig koncentreret for at finde rundt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg