Hop til indhold
Guest Spooney

Annonce i EB.dk - Holstebro

Recommended Posts

Guest Spooney

Hejsa folkens

For et par dage siden blev der rykket en annonce ind i EB's massageoversigt.

HOLSTEBRONYHED FLERE PROFESSIONELLE
massører fra Thailand. Olie/ body massage, tantra. Manglende sexlyst, rejsningsproblemer afhjælpes m/k.

9165 8579

Nogen der ved hvor vi er henne i byen og hvad det er for nogle piger, der er at finde ?

Mvh Spoon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spooney skrev, for 1 minut siden:

Nogen der ved hvor vi er henne i byen og hvad det er for nogle piger, der er at finde ?

Kan du ikke ringe til nummeret? - eller har du ingen telefon?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Kald mig bare barnlig, men mine erfaringer omkring tlf. samtaler med Thai klinikker har været alt andet end informative indtil nu. 

Jeg prøver altid at sondere terrænet så godt som muligt, før jeg kaster mig ud i et besøg hos en glædespige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

JC Thai Massage. Det er det man oplyser i telefonen - har ikke selv været der - kunne ikke få tiden til at passe forleden dag :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spooney skrev, for 2 timer siden:

mine erfaringer omkring tlf. samtaler med Thai klinikker har været alt andet end informative indtil nu. 

Jeg prøver altid at sondere terrænet så godt som muligt, før jeg kaster mig ud i et besøg hos en glædespige. 

Synes nu en telefonopringning siger ret meget - kan de ikke tale dansk eller engelsk og oplyse en forståelig adresse - er det nok heller ikke nemt at få dem til at forstå, hvordan man gerne vil have det, hvis man endelig fatter deres vejbeskrivelse og finder frem til stedet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tråd-starteren går vel ud fra (ligesom jeg) at dette forum er ment som et sted, hvor vi hjælper hinanden med erfaringer og andre nyttige oplysninger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...