Hop til indhold
Vikingekongen

Glæd jer - det er snart sommer

Recommended Posts

Gæst

Affødt af overskriften fik det mig til at tænke på en køretur jeg havde for nylig. Inde på cykelstien kørte der en ung pige på cykel, hun havde en nederdel på der var så kort at den afslørede hendes sorte tanga trusser. Pigen har vel kørt ca 10-12 km/t, men det sjove var, at bagved hende kørte der en mand på knallert, det var så åbenlyst at han slet ikke havde nogen intensioner om at overhale pigen på cyklen foran ham. Jeg fik mig et godt grin:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm måske man skulle skifte bilen ud med en knallert på de gode solskinsdage....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cykel historien minder mig om denne site, vistnok startet af en amerikaner der var forbavset over brugen af cykler i Kbh og bl.a. de smukke velklædte kvinder der cykler rundt. Dette er absolut ikke hardcore, men når man ser nogle sommer fotos fra siten så tænker man på knalleristen.

http://www.copenhagencyclechic.com/

Ps der er vinter billeder forrest, man skal lige blade lidt bagud i bloggen så kommer der sommer fotos.

 

Mvh DrX

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, den 25/4/2016 at 23:15:

Sorbet is, så kan de sku være lige meget! 

Lige præcis, det vandpis kan være lige meget, nej så hellere en dejlig stor softice med drys. milk-ice-cream.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
dråben skrev, for 7 timer siden:

Affødt af overskriften fik det mig til at tænke på en køretur jeg havde for nylig. Inde på cykelstien kørte der en ung pige på cykel, hun havde en nederdel på der var så kort at den afslørede hendes sorte tanga trusser. Pigen har vel kørt ca 10-12 km/t, men det sjove var, at bagved hende kørte der en mand på knallert, det var så åbenlyst at han slet ikke havde nogen intensioner om at overhale pigen på cyklen foran ham. Jeg fik mig et godt grin:-D

ingen skilte med overhaling forbudt?

1.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...