Hop til indhold
Jernsvinet

Nicole, Flensburg

Recommended Posts

Jeg har flere gange haft lyst og også enkelte gange med held besøgt lidt mere modne velholdte og ikke overvægtige damer i Flensburg og har også flere gange kigget på:

http://www.fair-girls.de/Flensburg/611

Nu fik jeg så endelig lejlighed og tid til et besøg. Desværre må man ringe op først for at få adressen og aftale en tid. SMS bruger hun vist ikke - fik ihvertfald kun en rød trekant tilbage. Man skal så ringe igen 5 min før.

Røber vist ikke for meget ved at sige at det er i Harrisleerstrasse, hvor og hvoromkring, en stor del af pigerne i Flensburg huserer.

Nicole er en sød moden kvinde med et par flotte velsiddende naturlige bryster, der også kunne have siddet på en ung pige. Lidt for brede hofter, men ellers ikke overvægtig. Desværre havde hun nu rødligt lidt krøllet hår, fremfor det mørke glatte hår på billederne - det skuffede mig lidt og jeg tror heller ikke hun er indfødt tysker, men nu var jeg kommet og ville se hvordan det kunne udvikle sig - prisen € 50,- for en ½ time, + € 20 for fransk uden og det bedste € 10,- for kys, som næsten var ved at blive for meget, da hun ville kysse og gjorde det godt og dybt hele tiden - så ialt kun € 80,- kunne jeg ligesom ikke udsætte noget på :)

Hun startede med at tilbyde mig at vaske mig lidt ved håndvasken og stak mig en vaskeklud, men da jeg netop havde besøgt et motorvejstoilet valgte jeg nu at tage et grundigt undervognsskyl siddende på hug i bruseren, hvorpå hun kom med et helt håndklæde :)

Sexen var der ikke noget at udsætte på med frækt langsomt stående opstart, kys og kram, fisseslik mm. og hun var så god og vedholdende til at give blow, som jeg kunne fornemme hun virkelig nød, tog boller og til sidst også skuddet i munden, at vi slet ikke nåede til egentligt samleje :)

Det kunne godt blive til et behageligt gensyn :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...