Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
MaxBax skrev, for 8 minutter siden:

Priser???

Man skal nok ringe til hende og få det oplyst

Skrevet

Jeg har skrevet til hende to gange for at få adresse. Men hun svarer ikke. Er der nogen der har fået kontakt med hende?

Skrevet
Jogge skrev, for 1 minut siden:

Jeg har skrevet til hende to gange for at få adresse. Men hun svarer ikke. Er der nogen der har fået kontakt med hende?

Ja har fået svar, men er ikke sikker på det er "hende" der svare. Har ikke fået lavet en aftale endnu, men de spørgsmål jeg stillede blev svaret positivt.

Skrevet

Ved du om hun er samme sted som Rose? 

Skrevet
Jogge skrev, for 3 minutter siden:

Ved du om hun er samme sted som Rose? 

Samme vej

Skrevet
Gæsten skrev, for 17 minutter siden:

Ja har fået svar, men er ikke sikker på det er "hende" der svare. Har ikke fået lavet en aftale endnu, men de spørgsmål jeg stillede blev svaret positivt.

Jeg ringede igår, da var det en "fyr" - dvs. det sikker er en af de Shemales/transer der ofte arbejder på samme adresse, spurgte ikke til priser, tror det er noget a'la 1000.- for en ½ time, det er efterhånden standart på mange thaisteder syntes jeg (full pakke)

Skrevet

.. Måske jeg skulle tjekke, hvad Bee tilbyder ;) 

Skrevet

Det synes jeg du skal Tbone. .:-) og meld gerne retur :-)..har ikke fået svar på sms.. og ikke fået ringet endnu.. :-()

Skrevet

Anmeldt HER

• 9 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.