Hop til indhold
Gæst

Vellykket aften - igen?!

Recommended Posts

Gæst

En lille opdatering på 'vellykket aften' 

.Imorges skete det fuldstændig samme som sidst.. Dog 'kun' 500,- men en lille sød seddel og billeder af hende den heldige.. Hvordan pokker får jeg lige mig reddet ud af det her? Er det bare smile og tage de penge som de efterlader?.. Har snakket med den første milf som gjorde det, hun har ikke sagt noget som helst til nogen, for det var slet ikke i samme by som de kom fra.. - Og denne her gang lignede jeg ikke en 'som kunne bruge pengene' ;-) jeg sendte hende en sms, hvor jeg skrev at hun ikke behøvede at give mig penge, men tak for en dejlig aften og oplevelsen :) - men jeg tog alligevel dine penge :-*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cykelkongen skrev, for 6 minutter siden:

En lille opdatering på 'vellykket aften' 

.Imorges skete det fuldstændig samme som sidst.. Dog 'kun' 500,- men en lille sød seddel og billeder af hende den heldige.. Hvordan pokker får jeg lige mig reddet ud af det her? Er det bare smile og tage de penge som de efterlader?.. Har snakket med den første milf som gjorde det, hun har ikke sagt noget som helst til nogen, for det var slet ikke i samme by som de kom fra.. - Og denne her gang lignede jeg ikke en 'som kunne bruge pengene' ;-) jeg sendte hende en sms, hvor jeg skrev at hun ikke behøvede at give mig penge, men tak for en dejlig aften og oplevelsen :) - men jeg tog alligevel dine penge :-*

Ikke for at træde mere  i det, men - HURRA - så blev der alligevel til nye sokker.  klappe.gifklappe.gifklappe.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 6 minutter siden:

Ikke for at træde mere  i det, men - HURRA - så blev der alligevel til nye sokker.  klappe.gifklappe.gifklappe.gif

- Jeg var faktisk ude og købe nye strømper, underbukser og bukser til aften igår ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cykelkongen skrev, for 14 minutter siden:

En lille opdatering på 'vellykket aften' 

.Imorges skete det fuldstændig samme som sidst.. Dog 'kun' 500,- men en lille sød seddel og billeder af hende den heldige.. Hvordan pokker får jeg lige mig reddet ud af det her? Er det bare smile og tage de penge som de efterlader?.. Har snakket med den første milf som gjorde det, hun har ikke sagt noget som helst til nogen, for det var slet ikke i samme by som de kom fra.. - Og denne her gang lignede jeg ikke en 'som kunne bruge pengene' ;-) jeg sendte hende en sms, hvor jeg skrev at hun ikke behøvede at give mig penge, men tak for en dejlig aften og oplevelsen :) - men jeg tog alligevel dine penge :-*

Gigolo :P Holder du udsalg siden du kun fik 500 kr.? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gerog skrev, for 9 minutter siden:

Gigolo :P Holder du udsalg siden du kun fik 500 kr.? :D

Haha det må ha været hendes 'rester' ;) hvad ved jeg :'-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 21 minutter siden:

Gigolo :P Holder du udsalg siden du kun fik 500 kr.? :D

Ikke sikkert det var mere værd, guld kan også købes for dyrt klappe.gifklappe.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 2 timer siden:

Ikke for at træde mere  i det, men - HURRA - så blev der alligevel til nye sokker.  klappe.gifklappe.gifklappe.gif

Det nok cock sokker :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Midtj skrev, for 26 minutter siden:

Tog du pengene denne gang?

Yes det gjorde jeg :). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cykelkongen skrev, for 44 minutter siden:

Yes det gjorde jeg :). 

Okay, ja så behøver du nok ikke stikke næsen ret dybt i den socialrealistiske litteratur for at gennemskue din skæbne. Først vil du opleve en blomstrende forår med kvinder oplevelser og penge på lommen. Til sommer vil dit forbrug stige, du vil stifte gæld og løbe ind i et misbrug samt opleve din første depression. Når vi kommer til efteråret vil dit kundegruppe bestå af homoseksuelle, som du møder ved de offentlige toiletter. I starten vil du nok forsøge at holde det på blow job stadiet, men senere vil du tage den i skulderen. Så spørgsmålet er nu om du ikke bør finde på et nyt og mere farverigt nickname?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øh, nickname? - Til hvad? Jeg har på intet punkt i mit liv, taget penge for det det er kun de to milfs her i april som har givet mig penge.. Så har vidst ikke brug for et 'nickname' ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cykelkongen skrev, for 29 minutter siden:

Øh, nickname? - Til hvad? Jeg har på intet punkt i mit liv, taget penge for det det er kun de to milfs her i april som har givet mig penge.. Så har vidst ikke brug for et 'nickname' ;)

Jeg forsøger blot at lave fis med dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg gav skam tilbage.. Beklager min humoristisk sans er ret plat ;)

Midtj skrev, for 1 minut siden:

Jeg forsøger blot at lave fis med dig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... betragt dig selv som heldig, lækre cykelkomge. Jeg kender ingen kvinder, som vil give penge for en dårlig oplevelse - uanset din påklædning, griner.

... du kan jo sende en PM med besked om, hvor du går i byen, smiler. Så vil jeg da overveje, om jeg skal begynde at gå i byen - selvom det aldrig rigtig har været mig, meeeeeen to scoringer af lækre milfs på to weekender er da godt gået, måske du kunne score mig om et par ugers tid... hi hi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 33 minutter siden:

... betragt dig selv som heldig, lækre cykelkomge. Jeg kender ingen kvinder, som vil give penge for en dårlig oplevelse - uanset din påklædning, griner.

... du kan jo sende en PM med besked om, hvor du går i byen, smiler. Så vil jeg da overveje, om jeg skal begynde at gå i byen - selvom det aldrig rigtig har været mig, meeeeeen to scoringer af lækre milfs på to weekender er da godt gået, måske du kunne score mig om et par ugers tid... hi hi

Det ved jeg snart ikke om jeg kan sige nej til :) - det kan være du får en besked når jeg skal i byen igen.. Griner :-*.. Der kan godt gå lang tid igen, min rigtige løbs sæson starter på fredag så er det kost, træning, og løb indtil juli hvor der lige er to uger på pause :D

Redigeret af Cykelkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cykelkongen skrev, for 12 minutter siden:

Det ved jeg snart ikke om jeg kan sige nej til :) - det kan være du får en besked når jeg skal i byen igen.. Griner :-*

Mangler du en iPhone? Måske vil Mizz Skov sponsorere en for en fræk weekend med dig :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gerog skrev, for 6 minutter siden:

Mangler du en iPhone? Måske vil Mizz Skov sponsorere en for en fræk weekend med dig :D

 

Nej dog ikke :D.. Men det tror jeg dog heller ikke Mizzskov hun går med til ;b

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 2 timer siden:

Okay, ja så behøver du nok ikke stikke næsen ret dybt i den socialrealistiske litteratur for at gennemskue din skæbne. Først vil du opleve en blomstrende forår med kvinder oplevelser og penge på lommen. Til sommer vil dit forbrug stige, du vil stifte gæld og løbe ind i et misbrug samt opleve din første depression. Når vi kommer til efteråret vil dit kundegruppe bestå af homoseksuelle, som du møder ved de offentlige toiletter. I starten vil du nok forsøge at holde det på blow job stadiet, men senere vil du tage den i skulderen. Så spørgsmålet er nu om du ikke bør finde på et nyt og mere farverigt nickname?

Hvad med Finkesten?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cykelkongen skrev, den 24. apr. 2016 at 19:02:

Nej dog ikke :D.. Men det tror jeg dog heller ikke Mizzskov hun går med til ;b

smiler frækt, på kanten til at bryde sammen af grin... - der har du læst mig helt korrekt... - du vil ikke blive belønnet med cool cash af mig, men med en fræk, intens intim oplevelse, som du vil tænke tilbage på med et stort smil...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 40 minutter siden:

smiler frækt, på kanten til at bryde sammen af grin... - der har du læst mig helt korrekt... - du vil ikke blive belønnet med cool cash af mig, men med en fræk, intens intim oplevelse, som du vil tænke tilbage på med et stort smil...

Jae, tænkte det nok haha.. 

- Men den oplevelse lyder også bedre end en IPhone ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cykelkongen skrev, for 2 timer siden:

Jae, tænkte det nok haha.. 

- Men den oplevelse lyder også bedre end en IPhone ;)

Det er meget bedre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cykelkongen skrev, den 24. apr. 2016 at 20:33:

Jae, tænkte det nok haha.. 

- Men den oplevelse lyder også bedre end en IPhone ;)

så må denne mizz bare ha tålmodighed indtil din cykelsæson har toppet, og du må gå i byen igen om tre måneders tid - det kunne være helt vildt hyggeligt at mødes til en drink og måske mere..., uhm. håber du får en fin sæson og det uden de store uheld, asfalteksem, skrabeknæ eller brækkede knogler. Hvis du skulle kvadre et kraveben, så skriv en PM, så kommer jeg og 'nurser' dig...!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...