Hop til indhold

Hoteller i Århus

Featured Replies

Skrevet

Hej drenge ;)

Jeg har lige blev spørgt af en pige fra Letland hvilken af hoteller i Århus er venlig for GP. Kan huske at jeg selv har besøgt en poge på Havnehotelet ved lystbådehavn. 

Skrevet

Hotellerne er ret opmærksomme på den slags i Aarhus for tiden. Før kunne man booke sig ind på LaTour ved at booke deres ryger værelser som vender væk fra receptionen. Men har de en mistanke om den slags nu bliver du placeret lige over for receptionen. Så kan de sidde der og holde øje. Havnehotellet har jeg hørt om en pige der røg ud da hun havde " Gæster " der.

Skrevet
Lars K skrev, for 29 minutter siden:

Hotellerne er ret opmærksomme på den slags i Aarhus for tiden. Før kunne man booke sig ind på LaTour ved at booke deres ryger værelser som vender væk fra receptionen. Men har de en mistanke om den slags nu bliver du placeret lige over for receptionen. Så kan de sidde der og holde øje. Havnehotellet har jeg hørt om en pige der røg ud da hun havde " Gæster " der.

Når man fremtoner med det man laver, så er det klart at der er opmærksomhed på det. Hvis diskretionen sættes i højsædet, og forvaltes på den rigtige måde, så er det da ikke noget problem. Men selvfølgelig modtager man revl og krat, så er det sikkert et problem.

Andre har intet problem med at bruge hotellerne, sågar Hotel Royal i Århus bruges. Ved booking beder man bare om et bestemt værelses nummer. 

Redigeret af BigDick

Skrevet

Hotel sleep Viby er super til formålet og billigt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.