Hop til indhold

Recommended Posts

Hvad er prisen for 1 times bdsm.

Er det rigtigt det er dyre end en alm. times sexuel samvær som ligger på 1800kr. 2000kr.

Hvorfor er det egentligt dyre hvis man ikke har direkte sex.

Fandt en pige som tager 2500kr. Er det en ok pris?

Det jeg vil prøve er slave/disciplin/worship bl.a. Der vil ikke være tid til sex også kan jeg forstå.

Ups. Moderator må korrigere, blev tvivl om rigtige forum at poste i.

Redigeret af Tim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tim skrev, for 3 minutter siden:

Hvad er prisen for 1 times bdsm.

Er det rigtigt det er dyre end en alm. times sexuel samvær som ligger på 1800kr. 2000kr.

Hvorfor er det egentligt dyre hvis man ikke har direkte sex.

Fandt en pige som tager 2500kr. Er det en ok pris?

Det jeg vil prøve er slave/disciplin/worship bl.a. Der vil ikke være tid til sex også kan jeg forstå. 

Lady Cherie sikkert en af de bedste på området, måske også MH.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tim skrev, for 18 minutter siden:

Hvorfor er det egentligt dyre hvis man ikke har direkte sex.

Hos flere piger (Ligesom i mange andre brancher) betaler du for den tid du er der og ikke ydelsen du modtager.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Prins som jeg tolker spørgsmålet, hvorfor er tiden dyrere ved BDSM end ved Vanilie sex, her på gudinderne på banen og forklare sig. Der kan være rigtig kloge og gode argumenter.

lad høre

Del dette indlæg


Link til indlæg
tomspik skrev, den 3/3/2016 at 05:25:

Hvilken herskerinde på fyn er god til elektro og nåle sex??

Skal være en der er god..

Kære Tim

En time B:D:S:M: hos os i www.dronningensgade48.dk er ikke dyre end en time hos de fleste andre. Du er velkommen til at se rundt på vores hjemme side eller besøge www.clubwalkthedog.dk  her kan du under rundvisning se et af landets flotteste univers.  Da vi har mange spændende gæste , er der ofte også en del udstyr som skal rengøres  bagefter. Det er også med i vores priser.

 

De bedste hilsner

De 3 Divaer i Dronningensgade

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
PrinceCharming skrev, for 1 time siden:

Hos flere piger (Ligesom i mange andre brancher) betaler du for den tid du er der og ikke ydelsen du modtager.

Hos mig er det altså også ydelsen sammenholdt med tid man betaler for. Sex indenfor det avanceret lidt dyre ja. Men knaldfrækt også:-P❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 2 timer siden:

Hos mig er det altså også ydelsen sammenholdt med tid man betaler for. Sex indenfor det avanceret lidt dyre ja. Men knaldfrækt også:-P❤️

Kræver somoftest lidt ekstra udstyr somf eks piske og gode læderpiske fås vel for ca 1000 kr pluss alt andet udstyr somen Domina er afhængig af for at dække de mange former der er indenfor BDsm

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 10 timer siden:

Hos flere piger (Ligesom i mange andre brancher) betaler du for den tid du er der og ikke ydelsen du modtager.

Du svarer på det modsatte af det, Tim spørger om

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tim skrev, for 11 timer siden:

Hvad er prisen for 1 times bdsm.

Er det rigtigt det er dyre end en alm. times sexuel samvær som ligger på 1800kr. 2000kr.

Hvorfor er det egentligt dyre hvis man ikke har direkte sex.

Fordi mange af BDSM pigerne mener, at de er noget helt specielt, og fordi efterspørgslen på dette område er større end udbuddet. Nogen argumenterer også med, at de har udgifter til udstyr - også selv om man ikke søger noget, der kræver særligt udstyr. Efter min mening er det inden for det område, man oplever mest optrækkeri.
Nu ved jeg ikke, hvad du præcis går efter, men prøv eventuelt at spørge dig for hos 'blide' piger og se, om du ikke kan då det til det halve hos dem.

Redigeret af KasperGV

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KasperGV skrev, for 8 timer siden:

Du svarer på det modsatte af det, Tim spørger om

Det mener jeg så ikke, men lad os tage den i en PM, så vi ikke ødelægger tråden, hvis du vil diskutere det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KasperGV skrev, for 12 timer siden:

Fordi mange af BDSM pigerne mener, at de er noget helt specielt, og fordi efterspørgslen på dette område er større end udbuddet. Nogen argumenterer også med, at de har udgifter til udstyr - også selv om man ikke søger noget, der kræver særligt udstyr. Efter min mening er det inden for det område, man oplever mest optrækkeri.
Nu ved jeg ikke, hvad du præcis går efter, men prøv eventuelt at spørge dig for hos 'blide' piger og se, om du ikke kan då det til det halve hos dem.

Så du mener det udstyr pigene er afhængig af for en velfungerende forretning kun skal forrentes af de gange udstyret bruges så bliver det nok en fantastisk dålig forretning for Dominane nu er det jo sådanne i de flæste brancher at slitage og udgifter tilinvesteringer af almindelig værktøy er indregnet i timepris

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, for 2 timer siden:

Så du mener det udstyr pigene er afhængig af for en velfungerende forretning kun skal forrentes af de gange udstyret bruges så bliver det nok en fantastisk dålig forretning for Dominane nu er det jo sådanne i de flæste brancher at slitage og udgifter tilinvesteringer af almindelig værktøy er indregnet i timepris

Jeg har ikke skrevet, at pigen ikke skal have sit udstyr forrentet. Men jeg kan ikke se, hvorfor jeg og andre, som ikke forlanger brug af udstyret, skal betale for forrentning af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KasperGV skrev, den ‎23‎-‎04‎-‎2016 at 00:37:

Fordi mange af BDSM pigerne mener, at de er noget helt specielt, og fordi efterspørgslen på dette område er større end udbuddet. Nogen argumenterer også med, at de har udgifter til udstyr - også selv om man ikke søger noget, der kræver særligt udstyr. Efter min mening er det inden for det område, man oplever mest optrækkeri.
Nu ved jeg ikke, hvad du præcis går efter, men prøv eventuelt at spørge dig for hos 'blide' piger og se, om du ikke kan då det til det halve hos dem.

Hej - Enig med Kasper, dog vil man ofte opleve at pris hænger sammen hos de dygtige af slagsen. F. eks Lady Iris i Taastrup er nok den mest erfarne jeg har besøgt i Danmark. Men her er vi også i kategorien Top Prof. Alt i udstyr og kæmpe erfaring. Men jeg har også ramt nogle guldkorn her og der - og har med charmen fået ekstra lange behandlinger. De unge piger har svært ved at sætte sig ind i sagerne... Men der er da nogle der gerne vil lære - og jeg deler jo gerne ud med mine erfaringer, når de er friske på legen.

Men vær på vagt! Der er mange fakes. Tror også det blev nævnt i tråden at hvis de IKKE har noget udstyr og tilmed kigger forfærdet på det du selv har medbragt, ja så bør du nok bede lillehjernen om at overlevere kontrollen tilbage til den på øverste etage.

Et andet råd er også at begrænse remedierne, da mange uerfarne har svært med at jonglere med flere ukendte apparater/dingenoter m.m. resulterende i mange irriterende afbrydelser i legen... Ja nogle har sku svært ved at binde en simpel knude på et reb....

 

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Medicalfetish skrev, for 49 minutter siden:

Ja nogle har sku svært ved at binde en simpel knude på et reb....

/MF

Lige præcis, derfor er håndjern perfekte til dette brug.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, den ‎03‎-‎05‎-‎2016 at 19:03:

Lige præcis, derfor er håndjern perfekte til dette brug.

Ja, kunne være jeg skulle tage et sæt med næste gang...

Check min txt I vedhæftede billede - fandt på det idag - dem der ved hvad dominans er burde vel kunne svare på dette simple spørgsmål...

 

/MF

IMG_2852.PNG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes også det er træls, at BDSM er dyre ;)

Men jeg forstår det godt de steder hvor der store rum, mange faciliteter og meget udstyr, for de piger har en real mere udgift i forhold til de piger der skal forrente et værelse med en seng.

Men at piger der har købt sig en ridepisk i Harald Nyborg, et par støvler på nettet og fået sat et kors op og så kalder sig Domina og sætter prisen op, den holder ikke.

Jeg fik også engang en forklaring af en pige, at grunden til, at en halv times pirringensmassage kostede 1500 kr. var, at hun skulle lave alt arbejdet så, den holder heller ikke.

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Medicalfetish skrev, for 18 timer siden:

Ja, kunne være jeg skulle tage et sæt med næste gang...

Kan anbefale disse typer, og IKKE det billige skrammel der sælges i div. sexshopper.

"Mine" piger har købt dem de bruger her. http://www.vagtshop.dk/product.asp?product=802  og det borger for kvalitet.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tager tid at blive en ordentlig domina. Hun skal lære dels den psykiske del af det og den fysiske, hvor hun skal kende det forskellige udstyr og kunne slå igennem uden at ødelægge slaven (og sig selv). Som BD skriver koster ordentligt udstyr. Det er så til gengæld langt bedre for slaven, da der ikke er skarpe kanter, læderet er blødt, så det ikke skører osv. 

Det er nogle grunde til, at. SM-seancer kan være dyrere end de blide former. En anden grund er, at en ordentlig domina er en mangelvare, og de, der mestrer opgaven, kender deres værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 7 timer siden:

Det tager tid at blive en ordentlig domina. Hun skal lære dels den psykiske del af det og den fysiske, hvor hun skal kende det forskellige udstyr og kunne slå igennem uden at ødelægge slaven (og sig selv). Som BD skriver koster ordentligt udstyr. Det er så til gengæld langt bedre for slaven, da der ikke er skarpe kanter, læderet er blødt, så det ikke skører osv. 

Det er nogle grunde til, at. SM-seancer kan være dyrere end de blide former. En anden grund er, at en ordentlig domina er en mangelvare, og de, der mestrer opgaven, kender deres værd.

Ja, udbud og efterspørgeles, sætter prisen, selv i et kommunistiske samfund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker kvalitet og godt udstyr når jeg skal forkæle mig selv . Ja....Jeg betaler 2200-2500 kr for en god times tid hos feks www.ladyiris.dk og det er efter min overbevisning ikke en eneste krone for meget! 

 

I forhold til blid sex der i princippet kun kræver et fugtigt kælderværelse på 8 kvm, så kræver et velfungerende og veludstyret BDSM studio 150 -200 kvm og det koster altså lidt mere i husleje.  

De Københavnske kvadratmeter priser er altså skyhøje, og på den baggrund er det intet mindre end imponerende at vi har BDSM studier i absolut verdensklasse.  

Ja - jeg har også været i jyske provinsbyer og de steder jeg har besøgt der har slet ikke været i nærheden af dem i hovedstadsområdet.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En sak som inte har skrivits här, och som man kan lägga till i listan om varför de är lite dyrare än ett vanligt besök hos en GP.

 

Om de skall bli en god session med domina och att slaven skall få leva ut sina fantasier, så kräver de lite mer skriv arbete med en domina, än med en GP. Tid kostar pengar!

En annan sak är också att en del dominor inte har en egen lokal, utan får hyra in sig hos någon. Den som hyr ut vill nog ha betalt för all utrusning man får använda under hyr tiden. Där har man säker 200-300 kronor extra, än att man bara skulle hyra en lokal för ett GP besök.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...