Hop til indhold
Guest Token

New Anna 27 Ålborg

Recommended Posts

Guest Token

Valgte og tage chancen og besøge pigerne i Heimdalsgade selvom der har været både gode og dårlige anmeldelser. Det er et hus med 2 lejligheder og den første lejlighed indeholdt to tøser som absolut ikke faldt i min smag, og jeg valgte at gå igen. Jeg var lidt betænkelig ved at banke på døren ved siden af....men heldigvis gjorde jeg det. Der blev åbnet af en nydelig pige, men jeg spurgte om de var flere i lejligheden og hun præsenterede mig så for sin netop ankomne veninde... og waauw. Jeg valgte at få en halv time til 700,- incl superfransk som var himmelsk. Anna er en flot slank pige der virkelig giver en god gang sex. Hun har små frække a-skålsbryster der strutter fint. Selvom hun er slank og velskabt har hun lige tilpas nok til at man også tør tage fat i hende. Jeg fik tilbudt bad før vi gik igang og min halve time begyndte først efter badet - fin service.

Pigen: 9 af 10

Sex: 10 af 10

Huset: 3 af 10

Det er 100% hende på billederne, - så bare kom afsted. Link: https://annoncelight.dk/showad/203040

Del dette indlæg


Link til indlæg
Token skrev, for 14 timer siden:

Jeg fik tilbudt bad før vi gik igang og min halve time begyndte først efter badet - fin service.

Findes der virkelig steder der trækker badet fra den bestilte tid? Ikke ligefrem noget der opfordrer til grundighed ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnaldeBriks skrev, for 8 minutter siden:

Findes der virkelig steder der trækker badet fra den bestilte tid? Ikke ligefrem noget der opfordrer til grundighed ... 

Ja det gør næsten alle, specielt på klinikkerne er tid jo penge. De stiller æggeuret når du går i bad og så bliver der banket før tiden er brugt. Har aldrig oplevet det hos P/D piger.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token

Ja, venstre dør, når du står foran huset. Det var der hun var onsdag da jeg havde fornøjelsen. Jeg ser frem til en anmeldelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...