Gæst Skrevet 21. April, 2016 SEX UDEN KONDOM??? SEX WITHOUT CONDOM???SEX UDEN KONDOM??? SEX WITHOUT CONDOM??? Hi I'm getting more and more e-mail and phone calls about the sex without a condom? For the truth is not afraid of being infected by some Romanians or Bulgarians, which offer? I haven't met yet, to a Polish girl had such a thing in the service. For the truth is not afraid of any HIV ,infection, AIDS or what other venereal disease? I'm shocked when I hear and read. Every second CUSTOMER IS ABOUT TO ASK ABOUT THIS. What lies ahead TERRIBLE IN DENMARK. Consider YOUR HEALTH don't do SUCH Stupidity I hope you think about what I wrote Best regards Sara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stålmanden 148 Skrevet 21. April, 2016 Any girl marketing with sex without condom i would NEVER visit.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. April, 2016 Check is a lot of ads that girls do. You haven't met since probably never you offer. AND VERY WELL I began to wonder why so many customers to ask that I've seen the offer and girls were mostly Romanians and Bulgarians, which offer SEX WITHOUT CONDOM. It's terrible... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 21. April, 2016 Sarasexy558 skrev, for 37 minutter siden: Check is a lot of ads that girls do. You haven't met since probably never you offer. AND VERY WELL I began to wonder why so many customers to ask that I've seen the offer and girls were mostly Romanians and Bulgarians, which offer SEX WITHOUT CONDOM. It's terrible... I rather pay extra and be safe notes that most of the girls WHO do whitout condom is low price Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 739 Skrevet 21. April, 2016 I don¨t think half the customers want sex without condom, but the ones who do will probably have to call a lot of girls to find what they want. This way it will seem like there are many of them. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 21. April, 2016 Det hører man jo, at GPerne modtager mange forespørgsler på sex uden. Jeg havde det faktuelt selv i dag, men i kategorien utilsigtede hændelser, kondomet var åbenbart bristet. Temmeligt skidt - men det føltes godt i øjeblikket, det føltes derimod ubehageligt at skylle den involverede legemsdel i ren alkohol... De rapporterede gonore tilfælde steg med 50% i 2015... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 21. April, 2016 Sniper123 skrev, for 2 timer siden: De rapporterede gonore tilfælde steg med 50% i 2015... Mener du ikke 2014? Er der tal for 2015 endnu? Man skal altid passe på med procenter, når udgangspunktet er "få." Hvis der er 4 det ene år og 12 det næste, så er stigningen på 200 %, men det kan bare være et tilfældigt udsving. Her er stigningen fra ca. 0,015 % af befolkningen til 0,024 % Men tænker vi i risikogrupper ser det nok anderledes ud. http://www.ssi.dk/Aktuelt/Nyhedsbreve/EPI-NYT/2015/Uge%2040%20-%202015.aspx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 21. April, 2016 Sarasexy558 skrev, for 9 timer siden: I hope you think about what I wrote Hi, this a recurrent topic, so we have discussed it many times. Please note: We are not stupid (most of us). Moralizing will probably not work, and scare tactics certainly doesn't. Information, education and giving some people the Darwin award is what works. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 22. April, 2016 (edited) Bebop skrev, for 22 timer siden: Mener du ikke 2014? Er der tal for 2015 endnu? Man skal altid passe på med procenter, når udgangspunktet er "få." Hvis der er 4 det ene år og 12 det næste, så er stigningen på 200 %, men det kan bare være et tilfældigt udsving. Her er stigningen fra ca. 0,015 % af befolkningen til 0,024 % Men tænker vi i risikogrupper ser det nok anderledes ud. http://www.ssi.dk/Aktuelt/Nyhedsbreve/EPI-NYT/2015/Uge%2040%20-%202015.aspx Det jeg erindrede var fra denne artikel fra i år, der omtaler tal fra sidste år, hvilket retteligen var forrige år http://politiken.dk/forbrugogliv/sundhedogmotion/sygdom/ECE3164407/potentielt-uhelbredelig-supergonor-spreder-sig-i-england/ Hvorom alting er, figuren i det nyhedsbrev du refererer til viser en flerårig stigning i de indrapporterede gonoré tilfælde, der er tilsyneladende også nogle "mørketal" og hvorvidt de er reduceret i samme periode - det fremgår ikke umiddelbart. Redigeret 22. April, 2016 af Sniper123 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 23. April, 2016 stålmanden skrev, den 21/4/2016 at 15:42: Any girl marketing with sex without condom i would NEVER visit.. Enig. Jeg vil aldrig besøge en pige, der annoncerer med, at sex uden er en mulighed.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 23. April, 2016 deralte skrev, for 4 minutter siden: Enig. Jeg vil aldrig besøge en pige, der annoncerer med, at sex uden er en mulighed.... Hvad så med dem der ikke annoncerer med det, men hvor det kan fås alligevel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 23. April, 2016 Hej BigDick. Ja du har ret. Det kan selvfølgelig være et problem, hvis man ønsker at holde sin "sti" helt ren. Det kan være svært at gardere sig helt. Jeg har i nogen situationer spurgt om sex uden, og his hun så så accepterer, så kan jeg vælge at gå eller undlade at slikke hende, hvilket jeg ellers meget godt kan lide.Hvis jeg bliver er det selvfølgelig med gummi på nr. 1. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 28. April, 2016 Et er, at udenlandske piger kommer tromlende ind i Danmark med "no condom" skiltet, og derigennem skabet tendensen. Slemt nok. Men når man oplever GP som må besvare forespørgsler efter sex uden kondom, ja så er idiotien groet fast. Så er det en selvdestruktiv udbud på efterspørgsel. Mit naive jeg havde ellers håbet på der kun var udbud. Men at der også er aktiv efterspørgsel er bare dumt, dumt, dumt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 28. April, 2016 Tip toe skrev, for 1 time siden: Et er, at udenlandske piger kommer tromlende ind i Danmark med "no condom" skiltet, og derigennem skabet tendensen. Slemt nok. Men når man oplever GP som må besvare forespørgsler efter sex uden kondom, ja så er idiotien groet fast. Så er det en selvdestruktiv udbud på efterspørgsel. Mit naive jeg havde ellers håbet på der kun var udbud. Men at der også er aktiv efterspørgsel er bare dumt, dumt, dumt. tror der er mange der efterspørger sex uden kondom, derfor er der GP der tilbyder det, simpelhen for pengenes skyld. men håber sku ikke disse mænd der køber det lever i et forhold, for det burde være sådan at sex uden kondom er noget man gør med sin kæreste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 28. April, 2016 Sniper123 skrev, den 4/21/2016 at 22:25: det føltes derimod ubehageligt at skylle den involverede legemsdel i ren alkohol... Hvad skulle det hjælpe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 29. April, 2016 Mr. Bean skrev, den 28. april 2016 at 20:41: Hvad skulle det hjælpe? Hmm - nej det desinficerer da intet, det anvendes ikke længere - klorkalk er det nye sort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 30. April, 2016 Sniper123 skrev, for 7 timer siden: Hmm - nej det desinficerer da intet, det anvendes ikke længere - klorkalk er det nye sort https://da.wikipedia.org/wiki/Klorkalk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 30. April, 2016 Sniper123 skrev, for 16 timer siden: Hmm - nej det desinficerer da intet, det anvendes ikke længere - klorkalk er det nye sort Det hjælper vel ikke noget at desinficere efter at man allerede har haft kontakt? Hvis man er blevet smittet er det vel allerede sket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 30. April, 2016 Mr. Bean skrev, for 6 timer siden: Det hjælper vel ikke noget at desinficere efter at man allerede har haft kontakt? Hvis man er blevet smittet er det vel allerede sket. Hvis man vasker den straks efter og tisser lidt, så skulle chancen for at få noget være væsentligt formindsket - har jeg ladet mig fortælle. Fra lejlighedsvis pålidelig kilde forlyder det, at 1 ud af 6 kunder efterspørger ubeskyttet sex, i alt fald når vi snakker østeuropæere. Det er ret højt, synes jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
linda 135 Skrevet 30. April, 2016 Det er ganske normalt at der bliver spurgt efter sex uden kondom , jeg forstår hverken de mænd der beder om det eller de kvinder der yder det . Det gælder også , at give en mand fransk uden kondom , der er vel ikke forskel på om han kommer i munden eller i skeden på kvinden,smitten er vel den samme . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 30. April, 2016 Denne annoncetekst slår vel alt (er det overhovedet tilladt at tilbyde?): HIV smittet pige søger igen. Midtjylland I dag, kl. 18:25 Hej. Så er jeg klar til igen at modtage super frække besøg i aften, og gerne hele natten... Jeg er helt overvældet over alle de henvendelser, og mange besøgende jeg havde sidst. Men jeg fik SLET IKKE NOK sidst, så kom frisk igen frække fyre. Knepper gerne uden kondom, og jeg er steril, så du kan roligt komme i mig.:-) Mange har allerede kommenteret på det, og I har ret. Fotoet på annoncen er IKKE af mig. Men jeg har brugt meget lang tid på at finde det, og jeg kan love jer, at det er ekstremt vellignende. Men kom selv forbi, og find ud af det...:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 1. Maj, 2016 Louie De Palma skrev, for 5 timer siden: Hvis man vasker den straks efter og tisser lidt, så skulle chancen for at få noget være væsentligt formindsket - har jeg ladet mig fortælle. Hvem har fortalt det? Er det noget der er videnskabelig belæg for eller bare en ammestuehistorie? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 1. Maj, 2016 linda skrev, for 20 timer siden: , der er vel ikke forskel på om han kommer i munden eller i skeden på kvinden,smitten er vel den samme . Der er kæmpe forskel - det er diskuteret til kvalmegrænsen (badam-tssss!) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 1. Maj, 2016 Mr. Bean skrev, for 15 timer siden: Hvem har fortalt det? Er det noget der er videnskabelig belæg for eller bare en ammestuehistorie? Det lyder lidt som 5 (eller 10 eller ...) sekunders-reglen: http://videnskab.dk/krop-sundhed/fem-sekunders-reglen-ma-man-spise-mad-der-har-vaeret-pa-gulvet Afvaskning (med vand og evt. mild sæbe) efter ubeskyttet sex er dog en god ide, men afspritning er temmelig meget det modsatte, da det vil fjerne biologiske infektionsbarrierer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg