blogbuster 100 Skrevet 20. April, 2016 Hej Alle [eller måske rettere alle jer i og omkring Aarhus] Efter at have været ude af dette forum i lang tid - og nu vendt tilbage - stiller jeg spørgsmålet om Lampoo i Løgten stadig er åbent som det var, i 2015 og i øvrigt er værd at besøge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cupido6 374 Skrevet 21. April, 2016 Stadig åben Fin service med mulighed for fuld pakke. Massage medium. Mulighed for bad efter. Priser normal. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 21. April, 2016 Jeg besøgte dem i går Ved ikke hvad hun hed, men hun var meget behagelig, ikke som sådan en skønhed, men god massage og hj Hun spurgte om jeg ville i bad eller have tørret olie af, af hende. Jeg vasker mig altid hjemme efter besøg, så jeg valgte det sidste, lækkert! Jeg synes prisen er skruet op, hun ville have 400 får selve massagen og 300 for det sidste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 233 Skrevet 21. April, 2016 Hej Jeg har besøgt Lampoo 3 gange på det sidste, pigen som yder massage med mulighed for ekstra hedder Tammy. Første gang jeg var der bestilte jeg kun massage, og fik det af Tammy..... ikke bedre massage end man får mange andre steder, men meget hyggeligt hvis man også sætter pris på at komme et sted hvor pigen også er sød at snakke med. Anden gang fik jeg så massage med den fuldpakke som Tammy havde lokket mig til at tage med denne gang...... 1200 i alt, og det er det slet ikke værd, hun er helt uengageret, så det blev denne ene gang jeg skulle prøve det. Tredje gang igen kun massage igen, denne gang fordi jeg reelt trængte til det, og Tammy gjorde faktisk et udmærket stykke arbejde, da jeg fik hende forklaret hvor der skulle tages fat. En times massage koster 400 kr, og det gode ved stedet er at hvis du bestiller en time, så får du rent faktisk 60 minutter og ikke 45 minutter som mange andre steder. Det er jo så sådan som JEG oplever Lampoo, og det er jo ikke sikkert at I andre er enige. Mvh Mr.Djurs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blogbuster 100 Skrevet 24. April, 2016 Tak til både Cupido, Vildmand og Mr. Djurs for udsagn om Lampoo. Jeg slå min egen oplevelse op efter mit besøg i morgen mandag! Vh. Blogbuster 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blogbuster 100 Skrevet 25. April, 2016 Hej! Nå, så var jeg på besøg hos Lampoo i Skødstrup. Men da jeg kom var døren desværre lukket, selv om jeg havde gentaget min aftale flere gange per sms. Der var lukket og ingen tilstede. Ringede til nummeret på døren og fik fat i Kath som svarede at hus kunne komme senere på dagen. Aftalen blev opgivet og jeg gjorde en ny aftale - og det er på fredag. Mere herom senere efter mødet med Kath! Er der nogen i dette forum der har mødt Kath? Vh. Blogbuster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg