Hop til indhold

Recommended Posts

Annette6 fra Skive  49/158/105 hun er det smukkeste jeg nogensinde har set ,jeg får besøg af hende i morgen , er der nogle der har haft besøg af hende eller har besøgt hende ???  Man kan se hende på sexpiger.dk

Redigeret af Stig48

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 8 minutter siden:

Måske du skulle ligge tråden op under efterlysning Jylland men ellers kan du jo søge på hende herinde oppe i højre hjørne...ss

Mange tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Captain skrev, for 29 minutter siden:

Jeg har både besøgt hende og haft besøg af hende. 

Super oplevelse hvergang

Jeg glæder mig til i morgen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøg af Annette6 , det er min bedste sex oplevelse jeg nogensine har haft , jeg startede med at slikke og sutte på hendes perfekte hængepatter de er de smukkeste og mest sexede jeg nogensinde har set , bagefter suttede hun på min pik åååh min gud hvor en sutteteknik hun har , den er fantastisk , bagefter slikkede jeg fisse på hende mens jeg fingerkneppede hende med 4 fingre , bagefter slikkede jeg hende numsehul og så ridder hun mig med pikken oppe i numsehullet og så kneppede jeg hende i fissen i misionær stilling og så døde min pik , hun har også den perfekte røv , hende vil jeg helt sikkert have besøg af igen , jeg har desværre først råd til hende om en måned

Redigeret af Stig48

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bad Motherfucker skrev, for 9 minutter siden:

Annette6 er en stor kvinde, men også rigtig sød. Jeg har besøgt hende en håndfuld gange og det har været lige godt hver gang.

Så er hun også til fist, sorry, kunne ikke lade være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
Stig48 skrev, den 20/4/2016 at 16:15:

Så fik jeg besøg af Annette6 , det er min bedste sex oplevelse jeg nogensine har haft , jeg startede med at slikke og sutte på hendes perfekte hængepatter de er de smukkeste og mest sexede jeg nogensinde har set , bagefter suttede hun på min pik åååh min gud hvor en sutteteknik hun har , den er fantastisk , bagefter slikkede jeg fisse på hende mens jeg fingerkneppede hende med 4 fingre , bagefter slikkede jeg hende numsehul og så ridder hun mig med pikken oppe i numsehullet og så kneppede jeg hende i fissen i misionær stilling og så døde min pik , hun har også den perfekte røv , hende vil jeg helt sikkert have besøg af igen , jeg har desværre først råd til hende om en måned

Dejligt du er tilfreds,:-)
Tak for i går :-)

 

Redigeret af Annette6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...