Hop til indhold
Mydarling

GB er fantasien over dem alle ;)

Recommended Posts

Kort sagt: min vildeste fantasi er et gangbang, eller rettere mig med en masse mænd :)

Jeg kan dog ikke overskue al den planlægning der følger med, ved siden af studier og almindeligt arbejde. 
 Derfor ville jeg høre om der er en herinde der kunne være interesseret i at hjælpe mig, enten mod betaling eller mod selv at få lov at deltage. 

Ihh hvor jeg dog håber der er en venlig sjæl herinde der vil hjælpe mig med at gøre min drøm til virkelighed .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Hejsa. Jeg har også denne fantasi, og tit snakke med min veninde og domina om vi skal dette en dag, så sen som her i lørdag da hun besøgte mig. 

Når jeg vælger hinde, er det 1. Hun kender mig mig meget godt. 

2. Jeg ville slet ikke have det var en mand der stå for dette. 

3. Eller ikke en fremme der tjente penge på dette, eller deltager som betaling. 

Jeg synes du skal få en anden pige til at hjælpe dig, en som også vil passe på dig, sikker sig alle mænde bruger gummi, skifter den efter behov og ikke går over dine grænser :) 

Knuz Jill 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mydarling skrev, for 49 minutter siden:

Derfor ville jeg høre om der er en herinde der kunne være interesseret i at hjælpe mig, enten mod betaling eller mod selv at få lov at deltage.

Folk (Kvinde eller mand) kan ikke tage imod betaling for at hjælpe dig med det.
De vil kunne dømmes for rufferi (De tjener penge på at du sælger sex), så find dig hellere en der sammen med dig synes, det kunne være spændende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du overvejet om hvem der nu kører Buddingepigerne ville gøre det for dig?

Alternativt kunne du høre om en af de andre klinikker der ind imellem har GB ville stå for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mydarling skrev, for 6 timer siden:

Kort sagt: min vildeste fantasi er et gangbang, eller rettere mig med en masse mænd :)

Jeg kan dog ikke overskue al den planlægning der følger med, ved siden af studier og almindeligt arbejde. 
 Derfor ville jeg høre om der er en herinde der kunne være interesseret i at hjælpe mig, enten mod betaling eller mod selv at få lov at deltage. 

Ihh hvor jeg dog håber der er en venlig sjæl herinde der vil hjælpe mig med at gøre min drøm til virkelighed .. 

Mydarling skrev, for 6 timer siden:

Kort sagt: min vildeste fantasi er et gangbang, eller rettere mig med en masse mænd :)

Jeg kan dog ikke overskue al den planlægning der følger med, ved siden af studier og almindeligt arbejde. 
 Derfor ville jeg høre om der er en herinde der kunne være interesseret i at hjælpe mig, enten mod betaling eller mod selv at få lov at deltage. 

Ihh hvor jeg dog håber der er en venlig sjæl herinde der vil hjælpe mig med at gøre min drøm til virkelighed .. 

Hej med 

Jeg har læst dit indlæg . 
Som admistrator for en GB klub der kommer i flere klubber i Kbh samt på div . Doggingsteder i det fri vil jeg godt hjælpe dig . 
Jeg tilbyder dig et møde på cafe eller lignede 
Hvor du i ro  og fred kan fortælle dine tanker - fantasier . 
Jeg lytter seriøs og tålmodigt og er istand til at skaffe og sørge for de mænd .alder bygning mv kommer og deltager , 
Jeg behøver ikke at deltage eller have noget for dette . 
Jeg gør det fordi jeg kan lide det . 
Skulle du have lyst tid og lejlighed så smid en mail . 
Kh Mureren en herre på 42 år attraktiv 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...