Hop til indhold
Gæst

Lækker latino babe - taler dansk

Recommended Posts

Guest HansHenrik222
decameron skrev, for 27 minutter siden:

Næ duer ikke 

Så er du blokeret eller din abbonement er løbet ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansHenrik222 skrev, 1 time siden:

Så er du blokeret eller din abbonement er løbet ud

Nær abonnér ikke og har en ny profil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karl47

hun har lukket profilen. jeg kan heller ik se den mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
karl47 skrev, for 10 timer siden:

hun har lukket profilen. jeg kan heller ik se den mere

Jeg kan se den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222 skrev, den 18/2/2018 at 14:37:

Har lige oplevet noget meget skræmmende med hende.

Hun sporede min identitet og begyndte helt umotiveret at true mig med at skrive til mine kontakter på de sociale medier

Så jeg tænkte tilråde alle til at holde jer fra hende. Hun virker psykisk ustabil.

Kære Guest HansHenrik222. 

Sjovt hvordan du opfatter situation? Og at du også ligefrem skriver PSYKISK USTABIL om en person som du ikke har mødt og pga af at JEG (Nessasol) svarede på dit spørgsmål om jeg var professionel ( luder ) og jeg svar nej, og jeg skrev tilbage om at du faktisk vidste hvad jeg lavede da du havde været ind og opsøge mig på mit Linkein profil? Og jeg videre skrev at du stadig var på den liste da hedder ( set din profil ) Så gav du mig dårlig bedømmelse og blokere mig. Hvor fandne er dine nosser? Så kommer du herinde og fortæller en fordrejet billede af historien? Jeg har stadig vores korrespondance på mail og det er sgu ikke fordi jeg truer dig men det er for mit forsvar når netop sådan noget som det her sker? Jeg kan virkelig være rystede over hvordan de forskellige mænd opføre sig når de sidder bag et skærm? 

LØGNER!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman22 skrev, for 24 minutter siden:

Kære Guest HansHenrik222. 

Sjovt hvordan du opfatter situation? Og at du også ligefrem skriver PSYKISK USTABIL om en person som du ikke har mødt og pga af at JEG (Nessasol) svarede på dit spørgsmål om jeg var professionel ( luder ) og jeg svar nej, og jeg skrev tilbage om at du faktisk vidste hvad jeg lavede da du havde været ind og opsøge mig på mit Linkein profil? Og jeg videre skrev at du stadig var på den liste da hedder ( set din profil ) Så gav du mig dårlig bedømmelse og blokere mig. Hvor fandne er dine nosser? Så kommer du herinde og fortæller en fordrejet billede af historien? Jeg har stadig vores korrespondance på mail og det er sgu ikke fordi jeg truer dig men det er for mit forsvar når netop sådan noget som det her sker? Jeg kan virkelig være rystede over hvordan de forskellige mænd opføre sig når de sidder bag et skærm? 

LØGNER!!! 

Jeg forstår ikke....... her skriver du, at du er Nessasol, altså en pige.  Men alle dine øvrige indlæg skriver du´, at du er en mand ??????

Del dette indlæg


Link til indlæg
ElskerSB skrev, for 5 minutter siden:

Jeg forstår ikke....... her skriver du, at du er Nessasol, altså en pige.  Men alle dine øvrige indlæg skriver du´, at du er en mand ??????

Tja.... og i en anden tråd (Er alle fake) anbefaler "hun" sig selv

 

Citat

 

Hende her er bestemt ikke fake. 

https://www.sugardaters.dk/show?alias=nessasol

Hun er super sød, lækker, fræk og har en blød lækker krop og kysser som himmel. Alt i alt super oplevelse og gøre det snart igen.

 

Det er squ lidt svært at tage en sådan profil seriøs.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
ElskerSB skrev, for 44 minutter siden:

Jeg forstår ikke....... her skriver du, at du er Nessasol, altså en pige.  Men alle dine øvrige indlæg skriver du´, at du er en mand ??????

Det er min vens profil det her..og han er en mand! Jeg (Nessasol) har bare lige låne hans profil så jeg ku forsvar mig... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman22 skrev, for 1 minut siden:

Det er min vens profil det her..og han er en mand! Jeg (Nessasol) har bare lige låne hans profil så jeg ku forsvar mig... 

Du skulle nu nok få din egen profil herinde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 37 minutter siden:

Tja.... og i en anden tråd (Er alle fake) anbefaler "hun" sig selv

 

Det er squ lidt svært at tage en sådan profil seriøs.  

Hvad er svært her? Hvad med at tage jer sammen? Kan man ikke låne en profi ladgang? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 40 minutter siden:

Tja.... og i en anden tråd (Er alle fake) anbefaler "hun" sig selv

 

Det er squ lidt svært at tage en sådan profil seriøs.  

Kan du uddybe dig? Hvad er det der er svært at tage seriøs? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 47 minutter siden:

Tja.... og i en anden tråd (Er alle fake) anbefaler "hun" sig selv

 

Det er squ lidt svært at tage en sådan profil seriøs.  

Det kunne være rart at du uddybe dig? Min ven som har lave tråde må ikke ros eller anbefale mig? Eller hvad er det du siger? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman22 skrev, for 7 minutter siden:

Det kunne være rart at du uddybe dig? Min ven som har lave tråde må ikke ros eller anbefale mig? Eller hvad er det du siger? 

Lad nu være med at gemme dig ( bag dins vens profil !!!!)  Alle kan da se, at det er den samme, der skriver alle dine indlæg.  Derfor virker det meget useriøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ElskerSB skrev, for 40 minutter siden:

Lad nu være med at gemme dig ( bag dins vens profil !!!!)  Alle kan da se, at det er den samme, der skriver alle dine indlæg.  Derfor virker det meget useriøst.

Jeg gøre lige præcis hvad jeg har lyst til og det gøre min ven også og hvad er dit problem? Skal du ha noget med mig at gøre? Nej! Med min ven? Nej! Så hvad kommer det dig ved om det er det ene eller det andet som skriver eller anmelder eller noget tredje? Så lad det forhelvede være useriøs? Det er utroligt den indblanding?? Det er fucking mig som ved bedst....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...