Hop til indhold
Jensen83

Bella fra Viborg

Recommended Posts

Der er kommet en ny pige i Viborg. Jeg har aldrig set hende nogle andre steder før. Så jeg tog derind idag for at se om hun var noget for mig. 

og hold da op en lækker pige. Billederne er helt korrekte, ikke for gamle eller fake eller noget. man kan med det samme se at det er hende. 

Og nu har jeg besøgt en del piger, nogle var skuffelser og andre var gode. Men det er ved at være lang tid siden at jeg har mødt en som bare har denne der boblene personlighed, som smiler og er glad hele tiden. Men det har Bella. Hun er nem at snakke med, og indbydene, og udover det, så har hun den lækreste lille krop. og i sengen er hun med på alt, dog ikke anal.  

Og jeg vil sige at hendes priser er ikke for dyre eller noget. Jeg gik ih vertfald derfra med et stort smil en er stadig glad og tilfreds. 

Hun fortalte at hun er i viborg idag og imorgen, ude på koldningvej. den hedder vistnok Viborgdeluxe, men fra mandag morgen, mandag d.18/4, flytter hun til herning og arbejder i den der hedder herningdeluxe. Men for mig er det heldigvis ikke et problem at kører til herning for at se hende. 

Men jeg ville egentlig bare gerne dele min oplevelse med jer andre. for hun er helt sikkert en jeg skal se igen. 

Tom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Bella i Herning mandag. Det er pigen på billederne. Alderen er også tidssvarende ml. 25 og 30 år.

men der er noget der ikke harmonerer.

i hendes annonce, som ikke er Google translate. Står kys og kram som noget hun giver, det var der ikke noget af. Harpy hour havde hun også glemt. Det er jo ikke givende og befordrende for forretningen, når man skal diskutere med pigen om det er en tus, som hun har svaret på i SMS, eller de 1200 kr der står på menuen.

gav en tusse for en halv time. Fik øko blow uden for meget hånd. Hun lod sig villigt manøvrerer rundt i forskellige stillinger. Damen snakker udemærket Engelsk, og er rimelig villig. Men kys, kram og 69 kostede ekstra.

efter seancen fik jeg en ganske udemærket massage.

tog et bad inden seancen, der var rene håndklæder, men ingen sæbe. Så tænke på om hun mon fik et bad mellem kunderne.

borset fra massagen, har jeg prøvet noget der var bedre for en tus. Så jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...