Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte dejlige Eva, torsdag morgen.

Blev modtaget med kys og kram, kun iført sexet lingeri.

På værelset smed jeg tøjet, und tagen underhylerne, som Eva skulle have lov til at pille af.

Eva kom med et glas vand, som jeg havde bestilt.

I hed omfavnelse med kys og kram, for derefter at glide ned og pakke jernet ud, og en dejlig guffer begyndte.

Måtte holde hende lidt til bage, for vi havde jo 30 min.

så var det min tur, fik lingerierne pillet af og smagte på varen.

 Igen fik jeg et blow,  gummidrengen kom på og vi endte i den gode gamle stilling.

for at afslutte med en 69 i fuld knald, med aflevering i hoved, mund og hendes og min krop.

Skøn oplevelse.

Kan varmt anbefales.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lige at Eva er kommet til Odense igen, Desværre for mig!!! Da møntbeholdningen er meget lav lige nu.

Men jeg kan så glæde mig, på andres vegne, over at I (drenge) nu har muligheden for at besøge Eva og blive sexuelt godt tilfredsstillet.

Så bare hop ombord, I bliver ikke skuffet, 

jeg optager ikke nogen plads denne gang;-)

Men hils da lige Eva.

fra 

Sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I denne lange tråd på 2 sider er det kun sexeren som har anmeldt, men til gengæld flere gange. Er der ikke andre som kan anmelde, så vi kan få lidt flere forskellige personers mening om Eva

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, 1 time siden:

I denne lange tråd på 2 sider er det kun sexeren som har anmeldt, men til gengæld flere gange. Er der ikke andre som kan anmelde, så vi kan få lidt flere forskellige personers mening om Eva

Eva is now in Fredericia, was only on the weekend in Odense.

You can always come and see if Sexeren writes the truth :P 

 

Best regards

Kitty

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan stå inde for alt det jeg har skrevet, om Eva og andre GP som jeg har besøgt..

Jeg mener selv, at jeg får lavet aftaler om hvad der skal foregå på lagnet.

Så der ikke er tvivl om hvad aftalen lyder på.

Det er ikke særligt morsomt at få en på hovedet, hvis tungen/finger eller ander instrument,  kommer på afveje, i henhold til aftalte.!!

du kan roligt besøge Eva, og er velkommen til at bekræfte mine anbefalinger/kommentarer .

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...