Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/205758

Besøgte Eva her lørdag morgen.

blev modtaget af en dejlig tynd pige i meget stram kjole.

Store sutte læber.,  det kunne kun blive godt.

Efter et hurtigt skyl, og en kop meget varm kaffe serveret, fik vi sammen den stramme kjole af.

Vi sad og nussede lidt, og Eva kom nærmere, og bh en blev knappet op, små bryster kom frem, samtidig med at hun gav mig et dejligt langt kys.

Hun fjernede håndklædet, som jeg havde om mig.

Stille gled hun ned og begyndte behandlingen med sine store læber, wau, gagging og helt ned, så drøblen kunne mærkes på hovedet.

Måtte stoppe hende, for ellers var kanonen gået af.

Så fik bollerne en ordentlig omgang, og op af skaftet, så gentog hun behandlingen flere gange.. afbrudt af lidenskabelige kys.

Inden det blev min tur til at smage på herlighederne, hele understellet fik en ordentlig omgang, til begges nydelse.

Der blev pillet både her og der, skønt !!!, ingen brokkerier.

Så blev skafter kørt over venusbjerget i fuld rejsning.

Gummi blev suttet på, uden problemer.

og jernet røg i bund, hårdt og blidt, det nød hun, men det gjorde jeg så sandelig også. .

Til slut blev det i en 69, med fuld sprøjt, , Hold da k--- hvor skønt.

De læber og  tunge gør noget særligt ved Kalorius..

Tid til at nyde den afkølede kaffe, nu var den til at drikke.

Afsluttet med en skyller og i tøjet.

Tiden, 40 minutter

Kan  anbefales på det varmeste.

Eva rejser inden længe, men kommer tilbage om 14 dage.

Stedet, som altid pænt og rent...og pigerne her yder en rigtig god service, hver gang...

Så er det en fordel at de nærmest bor i min baghave, men konen ville nok undre sig hvis jeg lavede hul/gangsti gennem hækken,

derfor er jeg nød til at bevæge mig ud på en omvej

Sexeren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du behøver nok ikke at lave hul i hækken da de kun har stedet resten af denne måned ;-)

Men jeg ved selvfølgelig ikke hvor mange gange du kan på 14 dage :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frisk skrev, for 31 minutter siden:

Flot anmeldelse - og lyder som en super behandling.

https://annoncelight.dk/showad/205758

Hvem af dem er Eva - er det hende uden ansigtet er maskeret ?

EVA - 52 KG, 162 CM, BREAST B , BLOND HAIR PHOTOS WITH LACK AND RED LINGERIE 

LILLY -57 KG , 170 CM, BREAST C , BLOND HAIR PHOTOS WITH WHITE AND PINK DRESSES. 

Eva er hende i rødt. Som skrevet står. :-) Så ja... Men - efter Sexeren's beskrivelse var det måske rent faktisk Lilly han var hos. Eva ser ikke ud til at have store suttelæber og Lilly's kan kun anes. Men hvem ved? Mon ikke han selv kommenterer det. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 11 timer siden:

Eva er hende i rødt. Som skrevet står. :-) Så ja... Men - efter Sexeren's beskrivelse var det måske rent faktisk Lilly han var hos. Eva ser ikke ud til at have store suttelæber og Lilly's kan kun anes. Men hvem ved? Mon ikke han selv kommenterer det. :-)

Han skriver at Eva har små bryster, så det passer ikke ligefrem med billederne af Lilly. Lilly ser da heller ikke ud til at være tynd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej det kan du have ret i... Og ja, der er kommet nye "varer"... Tror bare ikke man må kalde dem sådan. Man må i hvert fald ikke bruge "l-ordet" om dem. :-) Men lige meget hvad vi kalder dem kan vi vel blive enige om at vi elsker og respekterer dem for hvad de er. I hver fald de fleste af dem. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
FKV skrev, for 23 timer siden:

Skønne Eva er rejst hjem søndag. Så mon ikke der kommer nye varer mandag???

Ja, der er kommet en ny pige der hedder Victoria, hun ser ikke så tosset ud :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må erkende at Eva s billeder ikke passer, hvilket jeg også beklagede.

Normalt ville jeg have forladt stedet, men de suttelæber skulle bare omkranse lille Viggo, og blev det til stor fornøjelse.

Det er dæleme ikke nemt, missede Caroline, og så kommer  Victoria, som ser rigtig lækker ud, 

Skal Smages, men jeg er ikke i Odense!!!   Nej hvor jeg savler.

Håber at komme i kanen med denne skønhed...inden hun forlader Odense igen, men men så har man da lov at håbe at hun har købt en returbillet....:-D

Sexeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad kan man lave en søndag i kirketiden, besøge Eva!!!!!

Søndag morgen, tidligt op, morgenkaffe med rundstykker.

Barbering og et bad.

Kl. 9.30  kirkeklokkerne bimlede, til andagt, mit klokkespil ligeså.

Sko og jakke på og ud af døren.

kørte et stykke hjemme fra, og ringede til Eva. optaget!!!

Blev ringet op, men der kørte jeg bil, så måtte ringe tilbage få minutter efter.

Fik en aftale med Eva, https://annoncelight.dk/showad/205758, rigtige billede. men skulle vente 10 minutter...

Var lige stået op og skulle have et bad og nettes lidt. helt ok.

Kl. 10 bimlede kirkeklokkerne igen og jeg var lige blevet lukket ind af Eva, iført hendes røde korsage, som ses på billed.

Fik et smækkys til modtagelse.

Eva lavede en kop kaffe mens jeg tog en hurtig skyller, som jeg plejer.

Kaffen var for varm til at drikke, så hun kunne lige så godt gå i gang.

Lidenskabelige kys, og så gled hun ned til kalorius og begyndte på et dejligt blow, pung og skaft fik en ordentlig omgang,  samtidig kunne jeg se hendes dejlige bagdel i spejlet.

Befølte de dejlige små, men faste baller, mens kalorius fik en ordentlig omgang, ind imellem var jeg i tvivl om hun kunne trække vejret, med den helt nede i svælget.

Men Eva kan sit job, ren nydelse fra min side.

vi endte på sengen, så var det min tur til at nyde hendes små bryster, som blev kysset og suttet meget hårdt, så de nedre regioner, lige fra pussy, med dejlige skamlæber, til stjernen.

Læber, tunge og fingre var fuldt beskæftiget, til begges nydelse, og kun nydelses kny, kunne jeg fornemme,  ikke nogen form for afvisning..

Blow igen, på med dutten og i fuld rejsning fulgte de næste 10 minutter, hårdt og blidt, modtog kærlige kys, omfavnelse, negle på ryggen og  skønt at mærke bevægelserne i understellet.

spurgte ind til anal, men der mente Eva at kalorius var for tyk til, ok, man skal jo heller ikke sprænge det hele og ødelægge fornøjelserne for andre.

Så af med frakken og en 69 blev afslutningen med fuld ladning i ;-).

Aftørring, og en skyller, og derefter kaffen, som var blevet drik bar.

Snakkede ca. 5 minutter, 45 minutters nydelse.

Eva er her i 7 dage mere.

Derefter skal hun til Polen og slappe af, så har hun fået nok af mænd, for et stykke tid...

MEN MON ikke hun kommer tilbage igen.

Stort tak til Eva, Vi ses forhåbentlig igen

KNUS Sexeren

Redigeret af Sexeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexeren skrev, for 1 time siden:

Hvad kan man lave en søndag i kirketiden, besøge Eva!!!!!

Søndag morgen, tidligt op, morgenkaffe med rundstykker.

Barbering og et bad.

Kl. 9.30  kirkeklokkerne bimlede, til andagt, mit klokkespil ligeså.

Sko og jakke på og ud af døren.

kørte et stykke hjemme fra, og ringede til Eva. optaget!!!

Blev ringet op, men der kørte jeg bil, så måtte ringe tilbage få minutter efter.

Fik en aftale med Eva, https://annoncelight.dk/showad/205758, rigtige billede. men skulle vente 10 minutter...

Var lige stået op og skulle have et bad og nettes lidt. helt ok.

Kl. 10 bimlede kirkeklokkerne igen og jeg var lige blevet lukket ind af Eva, iført hendes røde korsage, som ses på billed.

Fik et smækkys til modtagelse.

Eva lavede en kop kaffe mens jeg tog en hurtig skyller, som jeg plejer.

Kaffen var for varm til at drikke, så hun kunne lige så godt gå i gang.

Lidenskabelige kys, og så gled hun ned til kalorius og begyndte på et dejligt blow, pung og skaft fik en ordentlig omgang,  samtidig kunne jeg se hendes dejlige bagdel i spejlet.

Befølte de dejlige små, men faste baller, mens kalorius fik en ordentlig omgang, ind imellem var jeg i tvivl om hun kunne trække vejret, med den helt nede i svælget.

Men Eva kan sit job, ren nydelse fra min side.

vi endte på sengen, så var det min tur til at nyde hendes små bryster, som blev kysset og suttet meget hårdt, så de nedre regioner, lige fra pussy, med dejlige skamlæber, til stjernen.

Læber, tunge og fingre var fuldt beskæftiget, til begges nydelse, og kun nydelses kny, kunne jeg fornemme,  ikke nogen form for afvisning..

Blow igen, på med dutten og i fuld rejsning fulgte de næste 10 minutter, hårdt og blidt, modtog kærlige kys, omfavnelse, negle på ryggen og  skønt at mærke bevægelserne i understellet.

spurgte ind til anal, men der mente Eva at kalorius var for tyk til, ok, man skal jo heller ikke sprænge det hele og ødelægge fornøjelserne for andre.

Så af med frakken og en 69 blev afslutningen med fuld ladning i ;-).

Aftørring, og en skyller, og derefter kaffen, som var blevet drik bar.

Snakkede ca. 5 minutter, 45 minutters nydelse.

Eva er her i 7 dage mere.

Derefter skal hun til Polen og slappe af, så har hun fået nok af mænd, for et stykke tid...

MEN MON ikke hun kommer tilbage igen.

Stort tak til Eva, Vi ses forhåbentlig igen

KNUS Sexeren

Lilly eller Eva, hvis du skulle vælge i forhold til

- GFE

- Udseende

- Indlevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kom Dejlige Eva til Odense,  igen.!!!

Så gutter , I har noget at glæde jer til.

Jeg håber at få lagt nok kroner i sparegrisen og aflægge Eva et besøg, IGEN.!!!!

Sexeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søndag eftermiddag besøgte jeg dejlige Eva.

blev modtaget med et stort gensynssmil og knus.

Jeg måtte lige bede hende om at tørre den røde læbestift af læberne.

Ikke smart at komme hjem med læbestift, hverken det ene eller andet sted.

Betaling overstået og Eva vidste hvad jeg ønskede, det kunne hun huske fra tidligere besøg.

En hurtig skyller, og derefter fortsatte vi på værelset, hvor jeg fjernede hendes pikante undertøj, styk for styk.

kysseri og kæleri  stående og så fortsatte Eva med det skønneste BLOW,. Klokkerne fik også en ordentlig omgang.

jeg væltede om på sengen og Eva kravlede op, plantede den skønneste Mis lige over min mund/tunge.

Der blev arbejdet ihærdigt i understellet.

derefter fik sjoveren og bollerne endnu en dejlig tur, vupti frakken på og så var hun oppe og ride, helt i bund.

vi fortsatte i dogging og pludselig dreje Eva rundt, af med hætten og afsluttede med det skønneste BLOW.

En himmelsk fornøjelse.

Eva er her 3-4 dage endnu.

Stort knus og kys til Eva.

Sexeren

Besøg hos Eva, når hun kommer tilbage, HELT SIKKERT !!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Woohoo! Er i sikker på at Eva bliver her 3-4 dage mere? Da jeg spurgte sidste uge sagde hun hun rejste tirsdag. Hvis det er rigtigt så kan jeg få lov at være sammen med hende! Havde ellers tænkt mig at tage en for holdet og prøve Tina af (fra Tina og Donna duoen, der også er gadepiger), for jeg kunne ikke rigtig se nogen rigtige anmeldelser af hende. For hun lød faktisk meget sød i telefonen. Men hvis Eva er her onsdag skal jeg helt sikkert besøg hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sexeren skrev, for 6 timer siden:

Søndag eftermiddag besøgte jeg dejlige Eva.

blev modtaget med et stort gensynssmil og knus.

Jeg måtte lige bede hende om at tørre den røde læbestift af læberne.

Ikke smart at komme hjem med læbestift, hverken det ene eller andet sted.

Betaling overstået og Eva vidste hvad jeg ønskede, det kunne hun huske fra tidligere besøg.

En hurtig skyller, og derefter fortsatte vi på værelset, hvor jeg fjernede hendes pikante undertøj, styk for styk.

kysseri og kæleri  stående og så fortsatte Eva med det skønneste BLOW,. Klokkerne fik også en ordentlig omgang.

jeg væltede om på sengen og Eva kravlede op, plantede den skønneste Mis lige over min mund/tunge.

Der blev arbejdet ihærdigt i understellet.

derefter fik sjoveren og bollerne endnu en dejlig tur, vupti frakken på og så var hun oppe og ride, helt i bund.

vi fortsatte i dogging og pludselig dreje Eva rundt, af med hætten og afsluttede med det skønneste BLOW.

En himmelsk fornøjelse.

Eva er her 3-4 dage endnu.

Stort knus og kys til Eva.

Sexeren

Besøg hos Eva, når hun kommer tilbage, HELT SIKKERT !!!!

Hello.

Sexeren. Eva thanks for the great time, as always, and for the wonderful review. Lot of kisses for you :*

Eva will be in Odense only today and tomorrow to 13.30 as it goes to Aarhus

She returns to Odense in July.

31.05 -5.06 at 15:00 Aarhus

22-30.06    Aarhus

1-6.07 Odense

See you :* 

Your Lovely Eva

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hovsa, så kom dejlige Eva igen til Odense,,, MUM.

Os så var der en veninde med, Laura, ser også rigtig lækker ud..

Så mon ikke der skulle være skillinger nok til et besøg hos en af dem:-P

eller en dobbelt, kunne også være lækkert. 

Sexeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...