Hop til indhold

Recommended Posts

jeg kan sige god for - at det er frækt at trille en tur til Helsinge.

Har været der flere gange. Men selvom det er frækt blir det liiidt ens fra gang til gang.

Så "been there done that"

Til gengæld er jeg fristet til at prøve Suttepigen - eneste bekymring er, at det kun kan foregå på privatadressen (min). Og den holder jeg for mig selv i sådanne sammenhænge....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
norbert skrev, for 1 time siden:

jeg kan sige god for - at det er frækt at trille en tur til Helsinge.

Har været der flere gange. Men selvom det er frækt blir det liiidt ens fra gang til gang.

Så "been there done that"

Til gengæld er jeg fristet til at prøve Suttepigen - eneste bekymring er, at det kun kan foregå på privatadressen (min). Og den holder jeg for mig selv i sådanne sammenhænge....

 

 

Ja den søde dame i Helsinge giver et særdeles kompetent blowjob.

Suttepigen kører kun ud, så hvis du ikke vil have hende hjem til dig, så skal du booke et værelse et eller andet sted. Men så bliver det jo lidt dyrt for et blow.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 8 timer siden:

Hun er super dejlig, men sidst jeg var der virkede hun bestemt ik som at hun nød Sperm. 

Måske du havde kørt en periode med kaffe, hvidløg og døde dyr???

Ens sæd påvirkes af det man spiser.

De gange jeg har været der, har hun slubret det hele i sig, og gjort helt rent og taget de løse dråber med.

Det er mit indtryk, at når hun ikke har, et ekstra gebyr på slug, så er hun ret indforstået med det.

 

Inga, for eksempel som også tilbyder megafransk, for 200 ekstra, er egentlig, lige så gerne fri, for de 200 ekstra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gisse Pigen Linda skrev, Lige nu:

Måske du havde kørt en periode med kaffe, hvidløg og døde dyr???

Ens sæd påvirkes af det man spiser.

De gange jeg har været der, har hun slubret det hele i sig, og gjort helt rent og taget de løse dråber med.

Det er mit indtryk, at når hun ikke har, et ekstra gebyr på slug, så er hun ret indforstået med det.

 

Inga, for eksempel som også tilbyder megafransk, for 200 ekstra, er egentlig, lige så gerne fri, for de 200 ekstra.

 

Ville undre mig, men overvejer at smide 500kr hos hende i morgen og for min skyld må lige hende sluge eller spytte ud, hun er noget særligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 9 timer siden:

Hun er super dejlig, men sidst jeg var der virkede hun bestemt ik som at hun nød Sperm. 

Det overså jeg i min nærighed.

I min optik, kan det jo aldrig svare sig, når en time med slug, kun koster Kr. 1200

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 21 minutter siden:

Kanske Sofie passar ? Sofie

Hon har fått goda anmeldelser och hon "sluger gerne"

 

Loppan

Er sikker på hun ville passe, men nægter at betale hendes priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AlfaN skrev, den 16/4/2016 at 08:51:

 

 

AlfaN skrev, den 17/4/2016 at 08:49:

 

***Slettet af Dråben*****

Sorry, fik linket til vanessa..........Men det er Fyn/Jylland

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...