Hop til indhold
Guest Angath

Izabella - Vanløse

Recommended Posts

Guest Angath

Ahhh okey Gina, sorry ... så misforstod jeg det hele.

Undskylder mange gange cuddler og jp ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jasmin skrev, den 17. april 2016 at 12:07:

Hehe - hvor fristende det end lyder er der jo lidt fjollet at bevise vi er enige.... det er nemlig også min påstand at det i højere grad er noget mentalt mere end noget fysisk :) 

Hvis du havde udmeldt det samme som kaptajnen - at det kun handlede om følelsen - så havde jeg givet tilbuddet om at prøve korrekt montering med de kondomer jeg anvender til halv pris, for uanset at jeg ikke er en mand og uanset at jeg aldrig vokser en pik ud mellem benene - så er jeg nu ret sikker i min sag alligevel :) 

PS: nu hvor jeg har skrevet dette indlæg kan man selvfølgelig ikke henvende sig og påstå man har problemer med følelsen for at få det hele for det halve :):) 

Hehe Jasmin.. Det forventer jeg nu heller ikke :-).. Men ville gerne afprøve det.. Og betaler gerne fuld pris hvis du har ret.. :-)

pzymex skrev, den 17. april 2016 at 03:28:

Jeg syntes nu også at det er mega irriterende med kondom.. Min pik bliver ihvertfald slap på stedet så snart gummiet skal på.. Jeg kan være nok så stiv uden problemer.. Men så snart regnfrakken kommer frem er det bare øv!! Jasmin, om du giver halv pris eller gratis er jeg sikker på det er det samme, det dur bare ikke med gummi.. Og det har intet med dig/ partneren at gøre, men noget psykisk med mig. Men du skal da have lov at bevise det modsatte :-)

Redigeret af pzymex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Angath

Cuddler, vi alle kan lave en fejltagelse ikke!? Jeg læste det forkert og misforstod.

Der ingen grund til at fortsætte, at jokke i det. Jeg undskyldte, og så er det også på sin plads at modtage den undskyldning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tilslutter mig den overstående positive anmeldelse. Hun er rigtigt sød, smilende og imødekommende. Derudover er hun også frisk og med megen energi, også selvom jeg besøgte hende på et ret sent tidspunkt. Hendes udseende var lige noget for mig. Lille, slank, glatbarberet og med smukke, små faste bryster samt en perfekt lille numse. Billederne er som nævnt ægte. Det er rigtigt, at hun desværre ikke kysser, men det er også det eneste der ikke var optimalt. Hun suttede glimrende og var desuden dejligt stram. Hun var lidt bekymret over min størrelse, da jeg ville gå over til doggy style på trods af at jeg tror jeg er ret gennemsnitlig. Samlet nåede jeg to omgange, i løbet af den time jeg havde betalt for. Stedet det foregik var pænt og nydeligt, med mulighed for bad før og efter. Hun oplyste at hun ville tage tilbage til Italien om en uge, så det er desværre snart sidste udkald, hvis man vil besøge hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...