Hop til indhold

Recommended Posts

Guest valenthemming

Hej alle.

Måske et lidt sært spørgsmål her. Men jeg har en fetish for piger i jeans. Tænker om nogen ved om man kan få pigerne til at have jeans på under massagen og afslutning?

Any ideas?

Valent

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved ikke hvor i landet du befinder dig.

Du kunne jo spørge Judith hun reklamer herinde når hun er i landet.

De gange jeg har mødt hende har hun haft jeans på når jeg ankom og det så hun ret godt ud i måske hun ville hvis du spurgte om det !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
valenthemming skrev, for 38 minutter siden:

Hej alle.

Måske et lidt sært spørgsmål her. Men jeg har en fetish for piger i jeans. Tænker om nogen ved om man kan få pigerne til at have jeans på under massagen og afslutning?

Any ideas?

Valent

Du befinder dig under efterlysninger af thaipiger. Mit gæt er altså at du efterlyser thaipiger i jeans. Her er en du måske kan få at massere iført jeans. 

551596_large.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
valenthemming skrev, for 2 timer siden:

Hej alle.

Any ideas?

Valent

Jeg har også en fetish for topløse piger i jeans, og godt nok har jeg aldrig haft erfaring med thaipiger i jeans, men flere gange har jeg spurgt om en sugarbabe ville tage jeans på, og endnu mangler jeg at få nej, så måske er det en mulighed (Hvis det ikke specifikt skal være en thai).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil tro de fleste thaier har jeans på vej til arbejde. Når de så kommer frem tager de mere let og udfordrende tøj på, hvis de altså arbejder på massage klinik☺. 

Min erfaring er også at de godt kan lide afveksling og kunder der tør suge hvad de drømmer om. Så det korte svar er at jeg tror du de fleste steder kan bede om det .  Og få det. Måske ikke med olie. Da de så skal vaske bukser bagefter, men i hvert fald massage og en spillet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...