ons 47 Skrevet 14. April, 2016 Er der andre end mig som oplever at det kan være svært at få kontakt med Tilde i Bording...? Har sendt hende en del SMS'er; men intet svar..... :-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilde 600 Skrevet 3. Maj, 2016 ons skrev, den 14-04-2016 at 18:09: Er der andre end mig som oplever at det kan være svært at få kontakt med Tilde i Bording...? Har sendt hende en del SMS'er; men intet svar..... :-/ Hej jeg er da super ked af at du har svært ved at få kontakt til mig. Husker du at skrive hvornår jeg senest må kontakte dig? For ellers skriver jeg ikke tilbage, da jeg ikke vil lave rod i dit privatliv. Derfor er det super vigtigt. Ellers kan jeg ikke svare på hvorfor jeg ikke skulle svarer, med mindre det er uden for de dage jeg normalt er på.. Håber det kan hjælpe dig kram tilde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilde 600 Skrevet 3. Maj, 2016 ps. Hvordan kan det være du skriver helt det samme i den anden tråd og så starter denne op på nøjagtig samme tid? Lidt underligt.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superblue 146 Skrevet 3. Maj, 2016 Har heller ikke lige fået svar på de sidste par beskeder, jeg har sendt. Tænker Tilde har travlt eller hun bare ikke vil skrive igen, pga det er lang tid siden, hun modtog beskeden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilde 600 Skrevet 3. Maj, 2016 (edited) Superblue skrev, for 3 minutter siden: Har heller ikke lige fået svar på de sidste par beskeder, jeg har sendt. Tænker Tilde har travlt eller hun bare ikke vil skrive igen, pga det er lang tid siden, hun modtog beskeden ser jeg beskeden for sent svarer jeg ikke med mindre du skriver hvornår jeg må svarer til og jeg kan nå det inden for den tid, som skrevet ovenfor ps. Men du skrev da vist også på den anden tråd ikk ? Denne tråd er jo ikke ny, vist skrevet samtidig med den anden hvor jeg giver svar kram Redigeret 3. Maj, 2016 af Tilde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 155 Skrevet 3. Maj, 2016 De gange jeg har besøgt ilde har kontakten været helt i vinkel og den behandling som hun giver. Alt for lækkert og fræk. Hun gør noget helt magisk med begge sæt læber! Tak Tilde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 233 Skrevet 3. Maj, 2016 Jeg havde også tidligere lidt bøvl med at komme igennem til Tilde på sms, men straks efter hun fik ny telefon for nogle uger siden ændrede det sig , og jeg fik straks svar da jeg prøvede igen, så nu skal hun snart belønnes for sit søde svar med et besøg her fra Djursland af Jeg synes at det er rigtig fin service af Tilde, at hun vurderer på om det er forsvarligt at svare på en sms, hvis der er gået for lang tid fra man sendte den og til hun så den....... Hvis man lige læser hendes hjemmeside bare nogenlunde ordentligt, så står det faktisk ret udførligt hvad der skal til for at man kan forvente svar Der har været skrevet lidt rigeligt om ustabilitet fra Tildes side med hensyn til manglende svar på beskeder, men nu skal vi jo altså også lige være rimelige, når hun rent faktisk prøver at gøre det så sikkert for vores privatliv som muligt...... til mig må hun skrive hvornår på døgnet det passer hende på alle ugens dage, men andre sætter nok pris på at hun ikke lige skriver tilbage onsdag eller lørdag aften klokken sex ikk´?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest John8200 Skrevet 27. Maj, 2016 Jeg har ofte kommunikeret med Tilde på sms. Og hun har altid svaret - ikke altid hurtigt, men altid så hurtigt, at de aftaler, vi skulle lave, kom i hus. Men jeg skriver også altid, hvornår hun kan svare mig - ganske som hun beder om på hjemmesiden. Jeg synes Tilde giver en ualmindelig god service - og det bliver lettere for hende, hvis vi hjælper hende med at give os den service, vi gerne vil have. Ikke kun på sms er servicen god - og i hendes lille hyggelige boudoir i Bording. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 30. Juni, 2016 Har aflagt et besøg hos den skønne Tilde her til aften - hun leverer stadig den samme gode service, hvis ikke bedre som da jeg besøgte hende første gang for en 3 år siden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casper Chr 23 Skrevet 30. Juni, 2016 Kan kun tilslutte mig koret - Thilde er en ualmindelig dejlig pige, som fortjener alt det bedste!... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg