Jernsvinet 13995 Skrevet 28. April, 2016 MaxBax skrev, for 10 minutter siden: Seriøst, hvor mange kvinder har du lige mødt, som drømmer om at få 20-30 tilfældige mere eller mindre perverse mænd i forskellige aldre og drøjder til at sperme i deres mund på daglig basis? Jeg ved ikke hvad kvinderne drømmer om, men det overraskede mig, hvor mange af pigerne på Artemis, der decideret opfordrede mig til: "Spritz in meinen Mund". Jeg har fornylig været på Fantasy Lounge i Hamburg og her var Gloria, som netop er kommet tilbage efter at have forsøgt sig flere andre steder, noget skuffet over at jeg ikke kunne få udløsning og sprøjte i hendes mund - noget jeg ellers har gjort med hende flere gange tidligere til hendes store fornøjelse - det er nemlig sådan at mange kvinder faktisk godt kan lide at få munden pumpet fuld af varm sperm. Andre af pigerne på Fantasy siger derimod tydeligt fra: "Nicht in Mund spritzen" - så det er absolut ikke noget de er tvunget til, men noget de frit kan sige nej til. Senest besøgte jeg en selvstændig moden kvinde i Flensburg i hendes egen lejlighed, som heller ikke havde noget imod CIM: Men også unge danske piger tilbyder denne praksis: Så det er faktisk meget udbredt blandt pigerne at tilbyde dette. Det er ikke noget jeg specielt efterspørger, men må da indrømme at det rykker lidt specielt i bollerne, når man gør det - men om jeg gør det med kondom på eller ej, så rykker det stadig i bollerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13995 Skrevet 28. April, 2016 MaxBax skrev, for 10 minutter siden: Seriøst, hvor mange kvinder har du lige mødt, som drømmer om at få 20-30 tilfældige mere eller mindre perverse mænd i forskellige aldre og drøjder til at sperme i deres mund på daglig basis? Jeg ved ikke hvad kvinderne drømmer om, men det overraskede mig, hvor mange af pigerne på Artemis, der decideret opfordrede mig til: "Spritz in meinen Mund". Jeg har fornylig været på Fantasy Lounge i Hamburg og her var Gloria, som netop er kommet tilbage efter at have forsøgt sig flere andre steder, noget skuffet over at jeg ikke kunne få udløsning og sprøjte i hendes mund - noget jeg ellers har gjort med hende flere gange tidligere til hendes store fornøjelse - det er nemlig sådan at mange kvinder faktisk godt kan lide at få munden pumpet fuld af varm sperm. Andre af pigerne på Fantasy siger derimod tydeligt fra: "Nicht in Mund spritzen" - så det er absolut ikke noget de er tvunget til, men noget de frit kan sige nej til. Senest besøgte jeg en selvstændig moden kvinde i Flensburg i hendes egen lejlighed, som heller ikke havde noget imod CIM: Men også unge danske piger tilbyder denne praksis: Så det er faktisk meget udbredt blandt pigerne at tilbyde dette. Det er ikke noget jeg specielt efterspørger, men må da indrømme at det rykker lidt specielt i bollerne, når man gør det - men om jeg gør det med kondom på eller ej, så rykker det stadig i bollerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13995 Skrevet 28. April, 2016 Jernsvinet skrev, for 1 time siden: så det er absolut ikke noget de er tvunget til, men noget de frit kan sige nej til. Har faktisk kun oplevet en enkelt gang, hvor det kom som lidt en overraskelse for "pigen": Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 28. April, 2016 MaxBax skrev, for 3 timer siden: I det hele taget, hvor mange kvinder synes at det er super fedt når deres faste partner fyre kanonen af i kæften på dem. Alle dem jeg har været i forhold med har entydigt gjort det for min skyld. Det kan jo også føles ekstremt fedt at gøre noget for partnerens skyld Ud over den anledning har jeg nu oplevet nogle stykker, som synes det er "frækt" eller "deres belønning" - for nu at nævne et par eksempler på hvad de har sagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13995 Skrevet 7. Maj, 2016 (edited) Liidt apropo har jeg netop af en pige på Harmony fået oplyst at pigerne har ca. 3 mdrs ventetid til at komme på Artemis - så det er næppe CIM/Spritz in Meinen Mund, der virker afskrækkende på de piger, der søger - men ellers er det noget, de selv vælger, om de vil tilbyde. Redigeret 7. Maj, 2016 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Maj, 2016 Artemis er meget populær for pigerne. De kan tjene godt. Klubben tilbyder gode faciliteter, mad og drikke og tryghed. På trods af de seneste afsløringer. Er stedet bedre end så mange andre steder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13995 Skrevet 10. Maj, 2016 Nille skrev, den 7/5/2016 at 00:06: Artemis er meget populær for pigerne Nu er de så også næsten ene om at tilbyde FKK i og omkring Berlin. Klubben er så stor, at det vil være svært at tage konkurrencen op af en mindre klub - og en klub i samme størrelse er der måske ikke plads til - og vil også kræve en vis økonomisk pondus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 1. Juni, 2016 Er lige kommet hjem fra Berlin (uden HankyPanky) og har læst lidt i de lokale medier om Artemis. De er nette sager, rufferi, skatteunddragelse ( i millionklassen), rockerforbindelser (organiseret kriminalitet), tvangsprostitution og forbindelser til en højprofileret mordsag (likvidering). Nej jeg tror ikke jeg vil besøge Artemis igen. Jeg har læst om brødre, der har været sammen med piger, der havde tatoveret deres alfons' navn (det indikerer meget tydeligt tvangsprostitution), det må da give en dårlig smag i munden.. Læs artiklen i linket. http://www.morgenpost.de/berlin/article207600653/Artemis-Razzia-Ermittler-sehen-Verbindung-zum-Wettbueromord.html Mvh OT (tidligere Artemis-fan) P.S.: Det er næsten umuligt at opdage tvangsprostitution, når man er i klubberne, så jeg har egentlig haft god samvittighed, men er nu på et mere oplyst stade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 1. Juni, 2016 Oldtimer skrev, 1 time siden: forbindelser til en højprofileret mordsag (likvidering). Forbindelsen er at det er samme rockergruppe, der står bag Artemis og er involveret i mordet (som også er narkorelateret), rigtigt forstået? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 1. Juni, 2016 I øjeblikket ville også jeg fravælge at besøge Artemis, situationens udvikling taget i betragtning. Jeg kan bare ikke forstå at myndighederne ikke allerede har lukket klubben, under indtryk af karakteren af de forhold der efterforskers, hvor Artemis er involveret - på den ene eller den anden måde. Stor razziaer har forekommet i flatt rate klubber, som efterfølgende har tilpasset konceptet krav fra myndighederne, med fortsat drift til følge. Men at Artemis stadig kan holde åben, uagtet at den sigtede selvfølgelig er uskyldig indtil at det modsatte er bevist, ja det forstår jeg pt kun vanskeligt. Som nævnt tidligere, jeg tror på at klubben har haft gode regulære ejere, de første flere år, men så desværre af årsager vi mangler indsigt i, er blevet infiltreret over tid af kredse, der kan have ført til den nuværende myndigheds indgriben. Forhåbentlig kommer alt for en dag, og får de konsekvenser det kan få for hvem, der måtte være skyldige i ulovligheder. En væsentlig berettigelse af den tyske model, det er at gæsterne med god samvittighed kan besøge klubber der holder åben med fri og offentlig adgang, efter tysk lov, og at tyske myndigheder så også griber til handling, og gerne lukker klubber, der ikke fortsættende kan leve op til gældende lov. Den seneste udvikling på Artemis, er trist og overraskende for os der har besøgt klubben tidligere, over en årrække - for min skyld må den gerne lukke, og give plads for andre, der kan samarbejde godt med tyske myndigheder. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 1. Juni, 2016 Rejsenetvaerk skrev, for 1 minut siden: jeg tror på at klubben har haft gode regulære ejere, de første flere år, men så desværre af årsager vi mangler indsigt i, er blevet infiltreret over tid af kredse, der kan have ført til den nuværende myndigheds indgriben. Det er en oplagt kilde til hvidvask af narkopenge, hvilket gør det interessant for rockere. Rockere har effektive metoder til at overtale ejere til at lade dem overtage deres forretning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 1. Juni, 2016 Bebop skrev, for 56 minutter siden: Forbindelsen er at det er samme rockergruppe, der står bag Artemis og er involveret i mordet (som også er narkorelateret), rigtigt forstået? Så vidt jeg har kunnet finde ud af, er det noget med en overløber fra HA til Bandidos (eller omvendt) samt noget illegalt spil, men hvor HA og Bandidos er involveret så er det jo også narkorelateret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13995 Skrevet 2. Juni, 2016 Oldtimer skrev, for 18 timer siden: Er lige kommet hjem fra Berlin (uden HankyPanky) og har læst lidt i de lokale medier om Artemis. De er nette sager, rufferi, skatteunddragelse ( i millionklassen), rockerforbindelser (organiseret kriminalitet), tvangsprostitution og forbindelser til en højprofileret mordsag (likvidering). Med over 900 betjente og embedsmænd mv., er de jo også ligesom nødt til at stykke noget sammen, der berettiger den store indsats - det skulle ikke undre mig om sagen ikke lige så stille dør ud og ender med et par få sigtelser, der så fører til mindre straffe, bare for at statuere at de har fået lidt ud af det Det kan da godt være der foregår tvangsprostitution i nogle FKK-klubber, men når man ser at pigerne selv kommer gående, med taxi eller offentlig transport til stedet - så må det være noget de selv vælger. Selvfølgelig kan der være nogen af pigerne, der af økonomiske årsager er nødt til at vælge jobbet, fordi de har lånt penge til tatoveringer og plasticoperationer - men de piger undgår jeg som regel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg