Hop til indhold
Mr. Bean

Her er de dage, vi helst vil have sex

Recommended Posts

http://www.sondagsavisen.dk/familien/parforholdet/2016-04-13-her-er-de-dage-vi-helst-vil-have-sex/

Hvornår dyrker vi mest sex? Det har de undersøgt i England.
Undersøgelsen er baseret på 1.000 svar gifte britiske par om, hvornår de dyrker mest sex.

Her er favoritdagene, når det kommer til at dyrke sex:

  1. Lørdag (42%)
  2. Søndag (26%)
  3. Fredag (22%)
  4. Onsdag (4%)
  5. Torsdag (3%)
  6. Tirsdag (2%)
  7. Mandag (1%)

 

Jeg troede ellers det var almindeligt kendt i Danmark at onsdag er den ugentlige sexdag for ægtepar. Men den regel gælder måske ikke i Storbritannien? Onsdag er dog den dag uden for weekenden (fre-søn) med højeste procenttal. :-D

Men bortset fra det så er overskriften på artiklen vel noget misvisende. Jeg er sikker på at der for manges vedkommende er stor forskel på hvilke ugedage man helst vil ha sex og hvilke ugedage man rent faktisk har sex. Mange især mænd vil fx have sex hver dag, men har det ikke.

 

"Undersøgelsen er baseret på 1.000 svar gifte britiske par om, hvornår de dyrker mest sex. "

Gad vide om svaret fra konen og manden er det samme? Og hvor mange af gangene er det med ægtefællen? Det glemte de vist at spørge om.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

øhhh det er 100%  - dvs . der er ikke taget højde for dem der dyrker sex mere end en gang i ugen...  hvad dage vil vi helst så ??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 3 minutter siden:

øhhh det er 100%  - dvs . der er ikke taget højde for dem der dyrker sex mere end en gang i ugen...  hvad dage vil vi helst så ??? 

Der er nok kun en favoritdag, derfor ender det med 100%. Men der er jo ingen der forhindrer en i at dyrke sex på "ikke-favorit" dage ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 4 minutter siden:

Lidt nysgerrig på om Gp kan bekræfte at deres besøgende følger denne undersøgelse? 

ingen tvivl om at fredag er bedste dag hos mig...  men ellers er der lige kamp mellem onsdag og torsdag...  mandag sker der normalt ikke meget på min telefon. 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 34 minutter siden:

mandag sker der normalt ikke meget på min telefon. 

Skægt så forskelligt, det kan være. Da jeg var aktiv på klinik, var der altid overvældende mange henvendelser mandag. Da jeg var PD, havde jeg også flest forespørgsler angående mandage (og fredage). 

Jeg går så ud fra nu, at det skyldes, at lørdagen er gået i vasken, så det skal indhentes mandag. :D 

 

Mvh,

/Gina.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se ovenstående video, såfremt i ønsker at finde ud af hvornår chancen for sex med en fast samboende partner er størst..

/Francois

(Godt man er single...)

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, den ‎14‎-‎04‎-‎2016 at 10:46:

http://www.sondagsavisen.dk/familien/parforholdet/2016-04-13-her-er-de-dage-vi-helst-vil-have-sex/

Hvornår dyrker vi mest sex? Det har de undersøgt i England.
Undersøgelsen er baseret på 1.000 svar gifte britiske par om, hvornår de dyrker mest sex.

Her er favoritdagene, når det kommer til at dyrke sex:

  1. Lørdag (42%)
  2. Søndag (26%)
  3. Fredag (22%)
  4. Onsdag (4%)
  5. Torsdag (3%)
  6. Tirsdag (2%)
  7. Mandag (1%)

 

Jeg troede ellers det var almindeligt kendt i Danmark at onsdag er den ugentlige sexdag for ægtepar. Men den regel gælder måske ikke i Storbritannien? Onsdag er dog den dag uden for weekenden (fre-søn) med højeste procenttal. :-D

Men bortset fra det så er overskriften på artiklen vel noget misvisende. Jeg er sikker på at der for manges vedkommende er stor forskel på hvilke ugedage man helst vil ha sex og hvilke ugedage man rent faktisk har sex. Mange især mænd vil fx have sex hver dag, men har det ikke.

 

"Undersøgelsen er baseret på 1.000 svar gifte britiske par om, hvornår de dyrker mest sex. "

Gad vide om svaret fra konen og manden er det samme? Og hvor mange af gangene er det med ægtefællen? Det glemte de vist at spørge om.

de fleste har fri i week-end ,og kan hygge med god mad vin og sex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...