Vectra 37 Skrevet 13. April, 2016 Hvem vælger man pt der udfører sensuel thai b2b i Esbjerg vectra;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vectra 37 Skrevet 25. April, 2016 Åbenbart ingen - underligt da der jo er flere steder at vælge imellem- men måske er det forde jeg har søgt oplysninger i udkants Danmark. Vh Vectra go dag til folket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 25. April, 2016 Jeg ville besøge Moon i Tarp, lidt udenfor Esbjerg. Spørg efter Amy - hun er også anmeldt herinde for nylig. Moon's øvrige piger tilbyder så vidt jeg ved ikke B2B. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bozz 33 Skrevet 25. April, 2016 Huset på Ålbæk hovedvej 38 reklamere i EB at de yder kropsmassage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vectra 37 Skrevet 25. April, 2016 Tak for gode svar Jeg prøver Moon en af de nærmeste dag - i hører nærmere -. Hvis det er en skuffelse tager jeg på ålbæk hovedvej 38 vh Vectra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai style 13 Skrevet 29. April, 2016 Hej Vectra, venter i spænding på din anmeldelse måske lidt inspiration til hvad weekenden kan bruges til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders and 17 Skrevet 30. April, 2016 Har været der før ... Ingen garanti for fuld pakke , hj ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders and 17 Skrevet 19. Maj, 2016 Professoren skrev, den 25. april 2016 at 08:26: Jeg ville besøge Moon i Tarp, lidt udenfor Esbjerg. Spørg efter Amy - hun er også anmeldt herinde for nylig. Moon's øvrige piger tilbyder så vidt jeg ved ikke B2B. Er der nogen som ved om Amy stadig er hos moon i tarp ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 19. Maj, 2016 Ring og spørg - jeg har altid fået et præcist svar, og de par gange jeg har fået at vide, at den pige jeg helst ville have massage af, var ude af huset, kunnet bestille en tid når hun var tilbage igen. Super service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg