Hop til indhold

Moon massage Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Moon har fået en ny massør kaldet Amy. Hun er høj og rimelig smuk ihvertfald når hun har make up på og kommer fra England. Hendes massage er OK men lidt slattent. Hun går lige til grænsen og kan virke meget pirrende  og kan lokkes med ca. 800 kr. ekstra for et knald og hun sluger men det skal være meget tys tys og der skal virkelig overtales....Held og lykke

Skrevet

Har i andre tråde om Moon læst at det kun er massage, men det er der åbenbart ændret på, andre der har oplevelser om ekstra hos Moon?

• 1 month later...
Skrevet

Andre der har været så heldige at møde denne Amy? - eller andre der kan anbefales hvis der ønskes mere end massage hos Moon? Evt.PB.

Skrevet
aksel skrev, den 4/3/2016 at 21:36:

Moon har fået en ny massør kaldet Amy. Hun er høj og rimelig smuk ihvertfald når hun har make up på og kommer fra England. Hendes massage er OK men lidt slattent. Hun går lige til grænsen og kan virke meget pirrende  og kan lokkes med ca. 800 kr. ekstra for et knald og hun sluger men det skal være meget tys tys og der skal virkelig overtales....Held og lykke

Hvorfor sladrer du her, hvis du tilsyneladende har lovet Amy, at det skulle være "tys tys"?

Redigeret af flensborgeren

• 1 month later...
Skrevet

Har vi en updated medborger der ved om Amy stadigvæk er aktiv på adressen i Tarp, og om hun stadigvæk tilbyder de frække tillægsydelser? :)

På forhånd tak for tilbagemelding :)

Skrevet
Genboen skrev, for 2 timer siden:

Har vi en updated medborger der ved om Amy stadigvæk er aktiv på adressen i Tarp, og om hun stadigvæk tilbyder de frække tillægsydelser? :)

På forhånd tak for tilbagemelding :)

Jeg har været der et par gange hos Amy.

Fin massage, men desværre ikke antydningen af ekstra.

Hun talte om at hun skulle en tur hjem til Thailand, så jeg vil tro hun ikke er der for tiden.

Skrevet
Arne Diller skrev, for 3 timer siden:

Jeg har været der et par gange hos Amy.

Fin massage, men desværre ikke antydningen af ekstra.

Hun talte om at hun skulle en tur hjem til Thailand, så jeg vil tro hun ikke er der for tiden.

Tak for update - så er det vist ikke der man skal gå hvis man skal have lidt ekstra ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Amy er rejst hjem ja - men der er vist kommet en anden sjæl på besøg i stedet for :)

Nogen der har haft besøgt Moon og mødt pågældende?

Tilbyder hun ekstra ydelser? ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.