Hop til indhold

Recommended Posts

Moon har fået en ny massør kaldet Amy. Hun er høj og rimelig smuk ihvertfald når hun har make up på og kommer fra England. Hendes massage er OK men lidt slattent. Hun går lige til grænsen og kan virke meget pirrende  og kan lokkes med ca. 800 kr. ekstra for et knald og hun sluger men det skal være meget tys tys og der skal virkelig overtales....Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren
aksel skrev, den 4/3/2016 at 21:36:

Moon har fået en ny massør kaldet Amy. Hun er høj og rimelig smuk ihvertfald når hun har make up på og kommer fra England. Hendes massage er OK men lidt slattent. Hun går lige til grænsen og kan virke meget pirrende  og kan lokkes med ca. 800 kr. ekstra for et knald og hun sluger men det skal være meget tys tys og der skal virkelig overtales....Held og lykke

Hvorfor sladrer du her, hvis du tilsyneladende har lovet Amy, at det skulle være "tys tys"?

Redigeret af flensborgeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

 

Har vi en updated medborger der ved om Amy stadigvæk er aktiv på adressen i Tarp, og om hun stadigvæk tilbyder de frække tillægsydelser? :)

På forhånd tak for tilbagemelding :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genboen skrev, for 2 timer siden:

 

Har vi en updated medborger der ved om Amy stadigvæk er aktiv på adressen i Tarp, og om hun stadigvæk tilbyder de frække tillægsydelser? :)

På forhånd tak for tilbagemelding :)

Jeg har været der et par gange hos Amy.

Fin massage, men desværre ikke antydningen af ekstra.

Hun talte om at hun skulle en tur hjem til Thailand, så jeg vil tro hun ikke er der for tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
Arne Diller skrev, for 3 timer siden:

Jeg har været der et par gange hos Amy.

Fin massage, men desværre ikke antydningen af ekstra.

Hun talte om at hun skulle en tur hjem til Thailand, så jeg vil tro hun ikke er der for tiden.

Tak for update - så er det vist ikke der man skal gå hvis man skal have lidt ekstra ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Amy er rejst hjem ja - men der er vist kommet en anden sjæl på besøg i stedet for :)

Nogen der har haft besøgt Moon og mødt pågældende?
 

Tilbyder hun ekstra ydelser? ;)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...