Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thai-fan72
sweetstone skrev, for 1 time siden:

geo vist din tur (til at tage en fra holdet) venter spændt på din anmeldelse

Tror ikke du skal forvente andet end efterlysninger fra ham. 

Utallige af dem fra ham, og ikke en eneste anmeldelse, så vidt jeg kan se. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

UPS - så blev vi da lige personlige:-(

Beklager da "alle" mine efterlysninger - disse er lige så meget lavet, for at gøre opmærksom på nye muligheder.!!8-)

Håber da dette er tilladt?:?

Jeg sikkert ikke så ung som mange af jer i dette forum, men nyder da at læse om jeres oplevelse hos forskellig dejlige pige - selvfølgelig mest de positive;-)

Ud fra disse dejlige anmeldelser, har da besøgt en del af pigerne - men har ikke haft mulighed, tid og måske mod, til at skrive om mine oplevelser - de fleste har faktisk været gode.

Skal nok prøve at få skrevet om det snarest, så jeg stadig kan forblive en del af forummet her.

Håber det er ok Thai-fan 72 og tak for sangen (opsangen):-)

Hilsen

G

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Geo prøv lige at kigge dine efterlysninger igennem igen, og så spørg dig selv bagefter, om du synes du vil "være bekendt" at blive ved med at efterlyse, og endda flere gange, opfordre andre til at besøge nye steder/ piger. 

Hvis du så bare aflagde en beretning en gang imellem, så er det da fint nok at efterlyse. 

Og god ord igen, det var bare et lille hint :-) 

TF72

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest supertyr

har været der en gang hos en ikke særlig køn thai kvinde på ca 30. hun havde meget travlt med at blive færdig. der skal jeg ikke igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...