Hop til indhold

Recommended Posts

TheMann69 skrev, for 9 minutter siden:

Nej gider sgu ikke mere, får altid hende den anden... NO GO for mig.

Hvem er den anden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er forskelligt hvem der hjælper kat.

Nogle gange er det en ung slank thai. Andre gange en ældre buttet sag som dog har nogle store brister. 

Overvejer selv kat igen da ingen i Jylland kan give den massage som hun kan. Har dog haft nogle triste oplevelser hos hende som gør hun har været lagt på is det seneste år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos Kat i dag til en super omgang massage. Nyeste trick med selve massagen var hendes ene knæ på ydersiden af mine skinneben. Fuck det gjorde naller, men formentlig også godt. Jeg har altid haft ømme punkter der, og tror rygproblemer kan stamme dernede fra (vedhæftninger og sådan noget andet....) Kat stater som en af de eneste jeg har oplevet gøre det, et bj mens man ligger på maven. Det giver en helt speciel fornemmelse for mig.... Om på ryggen og Kat fortsatte bj i bedste Linda LoveLace stil (deepthroatdronning nr 1) Hendes flotte nye bryster fik jeg da også lige lov at hilse på..... 

Efter superb behandling fortalte hun at hun ikke havde medhjælper mere, så hun er alene i butikken nu. Det skal hun ikke høre for.

Hvis anmeldelsen lyder som et reklamestunt, er det helt tilsigtet, jeg er vild med begge massageformer hos Kat :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ommeren skrev, for 5 timer siden:

Jeg var hos Kat i dag til en super omgang massage. Nyeste trick med selve massagen var hendes ene knæ på ydersiden af mine skinneben. Fuck det gjorde naller, men formentlig også godt. Jeg har altid haft ømme punkter der, og tror rygproblemer kan stamme dernede fra (vedhæftninger og sådan noget andet....) Kat stater som en af de eneste jeg har oplevet gøre det, et bj mens man ligger på maven. Det giver en helt speciel fornemmelse for mig.... Om på ryggen og Kat fortsatte bj i bedste Linda LoveLace stil (deepthroatdronning nr 1) Hendes flotte nye bryster fik jeg da også lige lov at hilse på..... 

Efter superb behandling fortalte hun at hun ikke havde medhjælper mere, så hun er alene i butikken nu. Det skal hun ikke høre for.

Hvis anmeldelsen lyder som et reklamestunt, er det helt tilsigtet, jeg er vild med begge massageformer hos Kat :-P

det var da positivt, så kan det være jeg kigger forbi igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I stedet for at spørge hele tiden om udseende og fuldpakke så tag dog hen og besøg hende eller kik lidt tilbage her i forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan mærke på Kat, at hun er ked af folk ikke kan lide hendes medhjælper, det går hende noget på.. Jeg må indrømme jeg er hellere ikke fan af hendes medhjælper. jeg kan godt anbefale kat hun er god til det hele, og jeg må sige det er første gang at "medhjælperen" ikke har overtaget midt i det hele, det var faktisk helt godt at have de samme hænder i fuld tid og så er Kats massage også bedre. og det jeg var mest træt af var det skiften lige midt i det hele, og så er hun hellere ikke så sexet som kat er. selv om medhjælperen nu var sød og rar hun var bare ikke min type..

Kat er super sød og rar, og alle kan rolig gå ind og spørge hun er høflig, men hun sig lige en an så hvis man kan vente med at spørge så kommer spørgsmålet automatisk fra kat når hun lige kender en eller har set dig an. og har hun lyst så nyd det.. det er godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheMann69 skrev, for 18 timer siden:

Jeg kan mærke på Kat, at hun er ked af folk ikke kan lide hendes medhjælper, det går hende noget på.. Jeg må indrømme jeg er hellere ikke fan af hendes medhjælper. jeg kan godt anbefale kat hun er god til det hele, og jeg må sige det er første gang at "medhjælperen" ikke har overtaget midt i det hele, det var faktisk helt godt at have de samme hænder i fuld tid og så er Kats massage også bedre. og det jeg var mest træt af var det skiften lige midt i det hele, og så er hun hellere ikke så sexet som kat er. selv om medhjælperen nu var sød og rar hun var bare ikke min type..

Kat er super sød og rar, og alle kan rolig gå ind og spørge hun er høflig, men hun sig lige en an så hvis man kan vente med at spørge så kommer spørgsmålet automatisk fra kat når hun lige kender en eller har set dig an. og har hun lyst så nyd det.. det er godt.

Jeg har ikke noget imod hendes medhjælper hvis hun kunne det samme som Kat. Det at de skifter midt i det hele fordi der kommer en bedre kunde det gør, at jeg og sikkert mange andre heller ikke gider kommer der mere.

Hvis hun da bare ville nøjes med en af gangen så skulle hun nok tjene penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheMann69 skrev, for 2 timer siden:

tror du har ret, jeg forslog det også til kat.

Den eneste måde vi kan hjælpe hende på andre tanker er at blive væk. Nå det begynder at gøre ondt finder hun vel ud af, at hun skal begynde at give god service.

Hele diskussionen omkring Kat var også oppe sidste år.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

altså hvis det passer, hvad Kat sagde til mig for ca 14 dage siden, er det slut med en medhjælper i lokalerne. Jeg tror at hun har fornemmet at det nok ikke lige var det vi kom for at opleve. 

Men thai er thai, så det er da muligt, at det ikke passer, hvad hun fortalte mig.

Efter at jeg for flere måneder siden også havde haft "fornøjelsen" af medhjælperen, sagde jeg simpelthen til Kat, at hvis hun ikke havde tid til mig, måtte hun sige det inden jeg kom, for så ville jeg hellere vente en dag eller to. Og hvis hun byttede halvvejs, så kom jeg aldrig mere. Den melding kunne hun forstå, åbenbart

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefyr skrev, den 18/5/2016 at 19:12:

I stedet for at spørge hele tiden om udseende og fuldpakke så tag dog hen og besøg hende eller kik lidt tilbage her i forum.

Jeg har ledt efter beskrivelse :)

Troede meningen med dette forum var at vi hjalp hinanden så vi ikke behøvede køre forgæves ;)

Kan læse der er en ung flot thai, er det kat? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

kat er alene  efter det som skete i randers i april   siden er der ikke ret mange som tør at have medhjælper på visum

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, for 6 timer siden:

Jeg har ledt efter beskrivelse :)

Troede meningen med dette forum var at vi hjalp hinanden så vi ikke behøvede køre forgæves ;)

Kan læse der er en ung flot thai, er det kat? :)

Kat er ikke ung og flot, faktisk hvis du stiller en række thaipiger op, ville du ikke vælge hende

Du skal besøge hende for de ydelser hun giver og hun kan faktisk massere rigtig godt, så du får 2 ting :-)

Hvis du vil have en smuk thai er det ikke hende, men du får en god oplevelse hos hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flaber skrev, 1 time siden:

Kat er ikke ung og flot, faktisk hvis du stiller en række thaipiger op, ville du ikke vælge hende

Du skal besøge hende for de ydelser hun giver og hun kan faktisk massere rigtig godt, så du får 2 ting :-)

Hvis du vil have en smuk thai er det ikke hende, men du får en god oplevelse hos hende

Tak for svaret :) Jeg napper en tur hos en anden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
skovtrolden skrev, for 9 timer siden:

kat er alene  efter det som skete i randers i april   siden er der ikke ret mange som tør at have medhjælper på visum

Til de nye og dem som skulle have glemt hvad der skete så læs her:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm hvornår stoppede den hjælper hos kat ?

For 4 uger siden var der kat og en yngre thai som kom  da hun ringede kort tid efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været stamkunde hos Cat siden hun var hos Jiramon

Når jeg reserverer en tid, så beder jeg altid om, at det er Cat selv - det respekterer hun

Jeg har også bare gået ind fra gaden og prøvet den hjælper hun har nu, hun gør det faktisk rimelig godt, ikke med det ekstra som Cat, men massage og hj er helt ok for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...