Guest Liderlig-fyr Skrevet 6. Maj, 2016 Jeg er ambivalent Selvfølgelig er det godt at få pigens version! Gøre det nuanceret Omvendt har man også set en ret ond stemning i de lidt negative anmeldelser om pigerne herindefra. Det afholder formentlig nogen fra at skrive dem. Hvilket jo kommer til at fremstille tingene falsk positiv. Altså unuanceret De par gange jeg har været interesseret i en pige herindefra har jeg i stedet spurgt rundt i netværket om nogen havde nogle input om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gppigen97 Skrevet 7. Maj, 2016 sexyann skrev, den 12/4/2016 at 20:45: Jeg vil til en hver tid hvis jeg har muligheden blande mig i en anmeldelse om mig hvis jeg ikke syntes det er sandt ! og f*ck om det klogt eller ej - det rør mig ikke, jeg skal ikke ha 1000 gæster jeg skal bare hygge med de dejlige - hellere en rigtig skøn end 1 million af de forkerte - virker fanme så tøset at flippe over at vi tøser blander os . get over it . og grin af det . altså at blive tøsefornærmet over det - what to say det sjovt jeg elsker at blande mig , jeg gør det for sjældent - og ps , den der skrev i den tråd der blev lukket at jeg skulle hjælpes igang . kender desværre ikke den skønne kvinde Amatørmilf og nej det har jeg ikke brug for jeg er bare her for at hygge stille og rolig . . LIge der er jeg enig i hvad sexyann skriver jeg vil også til en hver tid forsvare mig selv hvis en skriver noget dårligt om mig enten fordi han er blevet afvist eller noget andet.. så må vi GP jo også forsvare os selv uden at mændene bliver fornærmet over det det kan vel ikke passe mændene skal ha lov til at svine os GP til uden at vi må gi gengæld der er jo noget som hedder ligestilling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg