Bebop 9572 Skrevet 12. April, 2016 Den her anledning: Flere i tråden mener ikke en GP, der anmeldes har noget at skulle have sagt i tråden. Muligvis at ingen GP må sige noget i nogen anmeldelsestråd? Jeg forstår godt frustration over, når en anmeldelse ryger af sporet, men helt ærligt er det oftest os kunder/mandlige læsere der klarer det helt uden hjælp fra en GP? Mit synspunkt er, at uanset hvordan en GP blander sig, så bidrager det til at give mig et mere nuanceret billede. Hvis hun ikke finder sig i "pis," siger det noget om hende, hvis hun farer i flint over en fejl, siger det noget. Lige meget hvad, siger det noget. Det eneste der for alvor irriterer mig er, når det bliver et chatforum mellem liderlige kunder og sultne piger, men det er ret sjældent. Faktisk er det ret sjældent GP'er blander sig i anmeldelsestråde, synes jeg. Så er der et problem? Hvilket? 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. April, 2016 Jeg synes ikke der er et problem. Jeg ville også blande mig hvis jeg følte mig uretfærdigt behandlet. Og som du ganske rigtigt siger, så siger GP'ernes måde at blande sig på en masse om dem selv.. lige som anmelders reaktion på modvind som regel også siger en del om anmeldelsens troværdighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 12. April, 2016 Jeg kan se det er mig du hentyder til, og jeg mener som jeg skrev i tråden at jeg har lige så meget ret til at ytre mig som du og andre har herinde. Hvis der er en regel om at jeg ikke må tror jeg at moderator eller administrator ville have sagt noget. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. April, 2016 AmatørMILF skrev, for 4 minutter siden: Jeg kan se det er mig du hentyder til, og jeg mener som jeg skrev i tråden at jeg har lige så meget ret til at ytre mig som du og andre har herinde. Hvis der er en regel om at jeg ikke må tror jeg at moderator eller administrator ville have sagt noget. Prøv læs det hele én gang til, MILFY. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 12. April, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 8 minutter siden: Prøv læs det hele én gang til, MILFY. Ja Ja, kan da godt se der står andre men jeg kom jo til at vække den til live igen. Så den bare tilfældigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 12. April, 2016 Nu har vi jo ytringsfrihed her i landet så et problem kan det jo ikke blive....Men om det er klogt at pigerne ytrer sig må stå for deres egen regning med henblik på at beskytte deres ry/renommé ....findes op til flere tilfælde hvor pigen nok gjorde klogest i at tie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 12. April, 2016 Grækeren skrev, for 18 minutter siden: ....findes op til flere tilfælde hvor pigen nok gjorde klogest i at tie. Som moderator er jeg også stødt på enkelte tilfælde, hvor pigen gjorde klogest i at tage til genmæle. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexyann 122 Skrevet 12. April, 2016 Jeg vil til en hver tid hvis jeg har muligheden blande mig i en anmeldelse om mig hvis jeg ikke syntes det er sandt ! og f*ck om det klogt eller ej - det rør mig ikke, jeg skal ikke ha 1000 gæster jeg skal bare hygge med de dejlige - hellere en rigtig skøn end 1 million af de forkerte - virker fanme så tøset at flippe over at vi tøser blander os . get over it . og grin af det . altså at blive tøsefornærmet over det - what to say det sjovt jeg elsker at blande mig , jeg gør det for sjældent - og ps , den der skrev i den tråd der blev lukket at jeg skulle hjælpes igang . kender desværre ikke den skønne kvinde Amatørmilf og nej det har jeg ikke brug for jeg er bare her for at hygge stille og rolig . . 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SaraK Skrevet 12. April, 2016 Jeg synes helt klart også, at det er på sin plads som GP at komme med noget feedback. Hvordan vedkommende så vælger at reagere på anmeldelsen, det er jo op til den enkelte. Og rigtigt nok som du påpeger - reaktionen siger lidt om vedkommende. Der er også kæmpe forskel på, hvad anmeldelsen lyder på. Hvis jeg nogensinde bliver anmeldt dårligt, så vil jeg naturligvis gerne have kritikken at vide af kunden, således jeg kan forbedre mig som GP - derfor ingen sure miner over en dårlig anmeldelse. Bliver der derimod skrevet en løgn, så forsvarer jeg mig selv - hvilket alle glædespiger burde! Jeg synes, at der er en stigende tendens til, at glædespiger angriber hinanden med usande beskyldninger - selvfølgelig ikke fra deres egen bruger, men fra en fake. Så skal der altså råbes op og forsvares frem for at gemme sig Jeg oplevede for nogle uger siden, at der blev skrevet noget usandt om mig i en tråd, hvilket jeg ikke ville finde mig i! Uanset hvad er mit synspunkt dog, at der skal holdes en sober tone ingen mænd gider en hysterisk teenager/kvinde! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 12. April, 2016 AmatørMILF skrev, 1 time siden: Jeg kan se det er mig du hentyder til, Du ser forkert. Jeg hentyder til det indlæg, jeg linker til, hvor der står: " Under anmeldelser mener jeg kun os som køber sex har lov til at skrive. Det er vores forum og deler ud af gode og dårlige oplevelser. Alt andet er ikke ok. " Det argumenterer jeg tydeligvis imod, så hus forbi. AmatørMILF skrev, 1 time siden: Ja Ja, kan da godt se der står andre men jeg kom jo til at vække den til live igen. Så den bare tilfældigt Ja, det brokker mial sig over. Ikke jeg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. April, 2016 Hej allesammen. Jeg ville, da også til hver en tid blande mig. Hvis der kom usandheder, sladder, Ja eller mærkelige historier. Klart, at ingen vil finde sig i at, se, høre løgn og latin. Og om det er kunder eller Gp ´er skal man ikke finde sig i det. Og helt enig i, at oprette andre profiler for, at jorde andre er da dybt u sympatisk. Og man kan altså godt lave en (dårlig) anmeldelse uden at være grov. Jeg har det sådan. Synes folk jeg er en idiot, eller vil sladre om mig Så skriv det dog til mig selv. Det da det mindste man kan forlange. God aften til jer alle KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. April, 2016 Jeg synes det er helt fair at pigen har lov til at deltage i tråde der omhandler hende.... Der er 3 sider af en sag, hans, hendes og sandheden.... hvis man kun hører hans og den afspejler en masse negativt - hvordan skal man så kunne vurdere om han bare er en mavesur gæst der ikke kunne finde ud af at afstemme forventninger hvis man kun hører hans side af sagen ??? Hvis der skal skrives noget negativt - så er det kun fair at det er muligt at danne så retvisende et billede som muligt kva at lytte til begge sider af sagen 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 13. April, 2016 Tja, jeg er så en af dem som tidligere blev miskrediteret af en GP, efter anmeldelsen blev forureret af Google Translate. Og hun brugte lige lejligheden til at sige, at jeg håndterede besøget fuldstændig forkert, og at andre fyre jo bare kunne komme forbi for selv at prøve. (Hendes kontra-historie). Men det var et undtagelsesvis enkelt tilfælde. Helt sikkert ikke normen. Normalt synes jeg det er cool når pigen melder tilbage og takker for festen. Men igen, det var så dengang jeg anmeldte. Det gør jeg ikke mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 13. April, 2016 Tip toe skrev, for 4 minutter siden: Men igen, det var så dengang jeg anmeldte. Det gør jeg ikke mere Har de to ting noget med hinanden at gøre? Altså er det når der går diskussion i en anmeldelse du mister lysten - uanset om diskussionen har en GP som deltager? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 13. April, 2016 Bebop skrev, for 5 minutter siden: Har de to ting noget med hinanden at gøre? Altså er det når der går diskussion i en anmeldelse du mister lysten - uanset om diskussionen har en GP som deltager? Nej det er helt generelt af mange flere årsager. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. April, 2016 Bebop skrev, for 19 timer siden: Flere i tråden mener ikke en GP, der anmeldes har noget at skulle have sagt i tråden. Muligvis at ingen GP må sige noget i nogen anmeldelsestråd? Jeg forstår godt frustration over, når en anmeldelse ryger af sporet, men helt ærligt er det oftest os kunder/mandlige læsere der klarer det helt uden hjælp fra en GP? Mit synspunkt er, at uanset hvordan en GP blander sig, så bidrager det til at give mig et mere nuanceret billede. Hvis hun ikke finder sig i "pis," siger det noget om hende, hvis hun farer i flint over en fejl, siger det noget. Lige meget hvad, siger det noget. Det eneste der for alvor irriterer mig er, når det bliver et chatforum mellem liderlige kunder og sultne piger, men det er ret sjældent. Faktisk er det ret sjældent GP'er blander sig i anmeldelsestråde, synes jeg. Så er der et problem? Hvilket? Helt enig, det er oftest vores medbrødre, der får en anmeldelse til at køre af sporet. Årsagerne kan være mange, men en af dem er ofte skepsis over, om en anmeldelse er sand eller opdigtet. Har man/vi/jeg et problem med en anmeldelse, så må det rappoteres til ledelsen, som så må bedømme, om der skal ske noget. Det viser virkelig dårlig stil og opdragelse at voksne mænd sidder og peger fingre af hinanden. Det er én af årsagerne til, jeg ikke lægger anmeldelser op mere. Min tid er for kort til at skrive om et fantastisk møde for derefter at blive nedgjort. Det gider jeg ikke. Igen er jeg 100% enig. Det er først og fremmest forfriskende at få en kommentar fra GPen, og dernæst synes jeg da det er fedt, hvis hun bliver glad for anmeldelsen. Og det er da bestemt også en god måde for hende at få lidt reklame på, og det under jeg hende gerne. Det er før set herinde, at en tråd kører fuldkommen af sporet, hvilket også er en af grundene til, at jeg ikke skriver anmeldelser mere. En debat omkring en GP, ydelser eller noget helt andet, kan tages i en separat tråd. Anmeldelsestråden er for anmeldelsen og eventuelle spørgsmål eller kommentarer til den. Jeg har tidligere haft en snak med en moderator omkring dette, og det var ledelsens holdning, at det var ok med relevant debat i en anmeldelsestråd (Jeg kan ikke huske den præcise formulering), og relevant var åbenbart en meget bred formulering. Og det respekterer jeg selvfølgelig, og holder mig derfra fra at anmelde. Spørgsmålet er, hvad der kan gøres for at lokke flere til at skrive anmeldelser af enkeltbesøg hos GPer, fra FKK ture, fra Club Mon Cherie event osv..JEG tror, at der skal være en lidt hårdere moderation af anmeldelsestråde specifikt, for det er ikke sjovt at få en anmeldelse kørt af sporet eller ødelagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 13. April, 2016 PrinceCharming skrev, for 1 time siden: Spørgsmålet er, hvad der kan gøres for at lokke flere til at skrive anmeldelser af enkeltbesøg hos GPer, fra FKK ture, fra Club Mon Cherie event osv..JEG tror, at der skal være en lidt hårdere moderation af anmeldelsestråde specifikt, for det er ikke sjovt at få en anmeldelse kørt af sporet eller ødelagt. Nu er vi ved at skifte emne, men fint for mig. Hvis der skulle strammes op, så ville det være rart med teknisk understøttelse, så man på en let måde i tråden kunne tage sit diskussionsemne op, men hvor det kunne fortsætte i et relevant forum. Det kunne man ret let fikse i andre, gamle debatfora vha. en indstilling om "reply to [forum]" og mulighed for at moderere overskriften. Men det er måske for nørdet at forvente af en gennemsnits-eroguidebruger. Personligt er jeg helt ligeglad med om en anmeldelse jeg har skrevet udarter til diskussion (kan ikke huske om det er sket). Som regel ignorerer jeg diskussioner, eller blander mig, hvis jeg har en stærk mening ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnaldeBriks 182 Skrevet 13. April, 2016 Grækeren skrev, for 20 timer siden: Nu har vi jo ytringsfrihed her i landet så et problem kan det jo ikke blive Jeg ved godt at det er en lettere afsporing af debatten, men jeg er lige nødt til at gøre opmærksom på at moderation af et privat forum ikke er i konflikt med ytringsfrihed. Moderatorerne må slette hvad de vil og fuldstændig vilkårligt. Der er ytringsfrihed, ja, men ingen pligt til at sprede andres ytringer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnaldeBriks 182 Skrevet 13. April, 2016 Min holdning er at alle har ret til at deltage i en anmeldelsestråd, så længe de holder sig til emnet. Kunder kan afspore debatten, og ligeledes kan GP'er. Det er afsporingen der er uvelkommen, ikke personen den kommer fra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. April, 2016 KnaldeBriks skrev, for 1 time siden: Moderatorerne må slette hvad de vil og fuldstændig vilkårligt. Der er ytringsfrihed, ja, men ingen pligt til at sprede andres ytringer. Der skal meget grove overtrædelser af regelsættet til før de sletter indlæg. Det er meget sjældent at moderatorerne på EG sletter indlæg. Helt modsat er det på T2U. Der bliver indlæg slettet helt vilkårligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mial 31 Skrevet 20. April, 2016 Aller først tak til Bebop for denne tråd Jeg rejste spørgsmålet, da jeg læste denne tråd: En kunde besøger sexyann og fortæller om sit besøg. Hun svare og afviser blankt. Kunden må så igen forklare sig igen. Hvem taler sandt?. Det er et problem i min optik. I øvrigt skriver jeg, hvorfor hun måske ikke husker. Den bliver slettet? Men var et 100 % sandt udsagn. Har besøgt Sexyann flere gange og har intet at udsætte. Så i min verden kan det være et problem, at GP'er deltager i anmeldelser. Og så skal vi huske at passe godt på hinanden og denne skønne hjemmeside Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. April, 2016 mial skrev, den 4/20/2016 at 16:15: Aller først tak til Bebop for denne tråd Jeg rejste spørgsmålet, da jeg læste denne tråd: En kunde besøger sexyann og fortæller om sit besøg. Hun svare og afviser blankt. Kunden må så igen forklare sig igen. Hvem taler sandt?. Det er et problem i min optik. Synes du det er et problem at hun kommenterer, og derved belyser sagen fra begge sider? Det hedder blot demokrati. Hvorfor skulle kundens udsagn stå uimodsagt? Havde Sexyann ikke udtalt sig, ville det virke som om hun var enig i beskrivelsen. Når man har læst på denne side igennem lang tid, så ved man at mændene der anmelder ofte drejer deres anmeldelse, så de selv fremstår som højtydende tyre, altid overholder aftaler, og i øvrigt er gentlemen i enhver situation. Det er ikke videre sandsynligt det er hele sandheden Når man yderligere læser samme englebassers kommentarer i diverse diskusioner, så ved man det ikke er sandheden. Citat I øvrigt skriver jeg, hvorfor hun måske ikke husker. Den bliver slettet? Men var et 100 % sandt udsagn. Har besøgt Sexyann flere gange og har intet at udsætte. Så i min verden kan det være et problem, at GP'er deltager i anmeldelser. Og så skal vi huske at passe godt på hinanden og denne skønne hjemmeside Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KasperGV 54 Skrevet 25. April, 2016 Grækeren skrev, den 12/4/2016 at 20:05: Nu har vi jo ytringsfrihed her i landet så et problem kan det jo ikke blive....Men om det er klogt at pigerne ytrer sig må stå for deres egen regning med henblik på at beskytte deres ry/renommé ....findes op til flere tilfælde hvor pigen nok gjorde klogest i at tie. Ikke mere end at det er ejeren af stedet, der bestemmer, hvem der må skrive og hvad der må skrives. Det sidste gør han allerede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 1. Maj, 2016 Selvfølgelig skal pigerne kunne svare på kritik, om det er smart er vel op til den enkelte. Personligt synes jeg at det handler om saglighed og ikke så meget om positiv vs negativ: En kunde der anmelder besøg hos en prostitueret og kritiserer hende for ting der tydeligt fremgår af hendes annonce er både en dum forbruger, og fortjener også genmæle/svar på tiltale. En kunde der lyver i sin anmeldelse ligeså. Et sobert svar på en sober kritik er ligeledes helt fin i min optik. Der hvor filmen knækker er når enten kritik eller svar antager skingre eller usaglige former. Kritik kan sagtens fremføres på en ordentlig måde også når det omhandler noget så intimt og personligt som sex og krop, samtidig er det her en barsk branche og de prostituerede må acceptere kritik omend det kan føles personligt når det netop omhandler den vare der sælges. Til slut vil jeg sige at fra mit perspektiv er det værste ikke de prostitueredes svar på anmeldelser men nærmere det sleske hylekor af kunder der føler behov for at angribe enhver der formaster sig til at kritisere "deres" yndlingsluder. Det er simpelthen kvalmende en gang imellem at læse de sykofantiske indlæg visse kunder føler behov for at smide op. Kan til en vis grad forstå at en GP kan tage kritik personligt uanset sproget(selvom jeg ikke mener at branchen kan rumme ømskindethed), men når kunder opfører sig som om deres hustruer er blevet krænket så stopper min sympati 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 1. Maj, 2016 gomorra skrev, for 4 timer siden: de sykofantiske indlæg Første gang i mere end 10 år jeg har set det ord brugt, og så endda relevant. Når der sagligt tilføjes nuancer til en kritisk anmeldelse, fx med henvisning til andre mindre kritiske, ser jeg ingen problemer. Men alt kan gå over gevind. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg