Hop til indhold

gang bang

Featured Replies

Skrevet

Jeg forstår det ikke 9 ud af 10 gang bang sker i Jylland, hvad gør vi forkert på øen ?

Skrevet

Måske har vi alle de gode gangbang piger, men de vil ikke lave GB i nærheden af hvor de bor?

Skrevet
jp skrev, for 4 timer siden:

Jeg forstår det ikke 9 ud af 10 gang bang sker i Jylland, hvad gør vi forkert på øen ?

Det passer ikke, der var perioder hvor der vrimlede med GBs i KBH. Jeg tror at det var så mange GBs at man ikke kunne samle nok mænd, markedet regulerer sig selv efter efterspørgselen

Skrevet
jp skrev, for 14 timer siden:

I udkantsdanmark er vi måske så fattige, at vi splejser om en GP.

Skrevet
jp skrev, for 14 timer siden:

Måske fordi i forventer at pigerne arrangerer det... ??? fremfor at arrangere selv ? 

Notorisk er jyder bare mere pålidelige hvad angår aftaler... i jydeland og ISÆR nordjydeland er "en aftale en aftale".. og så er det sjovt at arrangere for folk dukker op 

Sådan er det ikke på øen i samme udstrækning.... der er mange der aldrig kommer og så går det sjove jo af det

Men hvis nogen arrangere et GB med 7-8 mænd i 2-3 timer på øen- så er jeg da frisk... :)  Sålænge deltagerantallet er garanteret 

Redigeret af Jasmin

Skrevet
jp skrev, den 4/12/2016 at 17:37:

Halvdelen af befolkningen bor i Jylland ... til stor overraskelse for mange københavnere ;)

Skrevet

Har kørt til to GB i Kbh - begge aflyst pga at folk ikke dukkede op... Men skal ikke kunne sige om det er super typisk - bare langt at køre fra fastlandet...

Skrevet
KnaldeBriks skrev, den 13/4/2016 at 17:40:

Halvdelen af befolkningen bor i Jylland ... til stor overraskelse for mange københavnere ;)

Så burde det vel også kun være ½-delen af GB'erne der var i Jylland, ikke 9 ud 10.

Iøvrigt føles det indimellem som om at halvdelen af jyderne bor i København ;) 

Redigeret af Bear

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.