Hop til indhold
jp

gang bang

Recommended Posts

Jeg forstår det ikke 9 ud af 10 gang bang sker i Jylland, hvad gør vi forkert på øen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske har vi alle de gode gangbang piger, men de vil ikke lave GB i nærheden af hvor de bor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 4 timer siden:

Jeg forstår det ikke 9 ud af 10 gang bang sker i Jylland, hvad gør vi forkert på øen ?

Det passer ikke, der var perioder hvor der vrimlede med GBs i KBH. Jeg tror at det var så mange GBs at man ikke kunne samle nok mænd, markedet regulerer sig selv efter efterspørgselen

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 14 timer siden:

Jeg forstår det ikke 9 ud af 10 gang bang sker i Jylland, hvad gør vi forkert på øen ?

I udkantsdanmark er vi måske så fattige, at vi splejser om en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 14 timer siden:

Jeg forstår det ikke 9 ud af 10 gang bang sker i Jylland, hvad gør vi forkert på øen ?

Måske fordi i forventer at pigerne arrangerer det... ??? fremfor at arrangere selv ? 

Notorisk er jyder bare mere pålidelige hvad angår aftaler... i jydeland og ISÆR nordjydeland er "en aftale en aftale".. og så er det sjovt at arrangere for folk dukker op 

Sådan er det ikke på øen i samme udstrækning.... der er mange der aldrig kommer og så går det sjove jo af det

Men hvis nogen arrangere et GB med 7-8 mænd i 2-3 timer på øen- så er jeg da frisk... :)  Sålænge deltagerantallet er garanteret 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, den 4/12/2016 at 17:37:

Jeg forstår det ikke 9 ud af 10 gang bang sker i Jylland, hvad gør vi forkert på øen ?

Halvdelen af befolkningen bor i Jylland ... til stor overraskelse for mange københavnere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kørt til to GB i Kbh - begge aflyst pga at folk ikke dukkede op... Men skal ikke kunne sige om det er super typisk - bare langt at køre fra fastlandet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnaldeBriks skrev, den 13/4/2016 at 17:40:

Halvdelen af befolkningen bor i Jylland ... til stor overraskelse for mange københavnere ;)

Så burde det vel også kun være ½-delen af GB'erne der var i Jylland, ikke 9 ud 10.

Iøvrigt føles det indimellem som om at halvdelen af jyderne bor i København ;) 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...