Hop til indhold
Gæst

Vellykket aften, måske?

Recommended Posts

Gæst

Efter og have været i byen med mine makkere, fandt jeg en sød dame på 30+ som jeg overnattede ved. Hvorefter jeg i morges kunne finde 1200,- læggende ved siden af min mobil og en lille seddel. ' Nøglen kan du bare lægge under måtten ved døren. Tag pengene eller ej, der er også lidt billeder, film og nogen snaps på Snapchat til dig :) - dejlig søndag til dig '

Ved ikke helt hvad jeg skal synes om den situation.. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cykelkongen skrev, for 13 minutter siden:

Efter og have været i byen med mine makkere, fandt jeg en sød dame på 30+ som jeg overnattede ved. Hvorefter jeg i morges kunne finde 1200,- læggende ved siden af min mobil og en lille seddel. ' Nøglen kan du bare lægge under måtten ved døren. Tag pengene eller ej, der er også lidt billeder, film og nogen snaps på Snapchat til dig :) - dejlig søndag til dig '

Ved ikke helt hvad jeg skal synes om den situation.. :shock:

Fedt :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Wow, med al respekt for din lidt trælse selvfølelse lige nu, så er det sgu en max cool Q med humor, som scorede dig. Når oplevelsen kommer lidt på afstand, så kan du da ikke andet end trække på smilebåndet... come on, thats life and sometimes life stinks - hvis du trænger til at skulder at 'græde' ud ved, så siger du bare til ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cykelkongen skrev, 1 time siden:

Efter og have været i byen med mine makkere, fandt jeg en sød dame på 30+ som jeg overnattede ved. Hvorefter jeg i morges kunne finde 1200,- læggende ved siden af min mobil og en lille seddel. ' Nøglen kan du bare lægge under måtten ved døren. Tag pengene eller ej, der er også lidt billeder, film og nogen snaps på Snapchat til dig :) - dejlig søndag til dig '

Ved ikke helt hvad jeg skal synes om den situation.. :shock:

Tillykke med bijobbet som Gigolo :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haha 

gerog skrev, for 5 timer siden:

Tillykke med bijobbet som Gigolo :)

Haha ville rigtig gerne sige tak.. Men det svært - om jeg skal være glad og stolt eller hvad ;b 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cykelkongen skrev, for 1 minut siden:

Haha 

Haha ville rigtig gerne sige tak.. Men det svært - om jeg skal være glad og stolt eller hvad ;b 

Selvfølgelig skal du da være stolt, al begyndelse er svær.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 1 time siden:

Selvfølgelig skal du da være stolt, al begyndelse er svær.

nu skal jeg vidst lige sige at, jeg ikke er en Gigolo - på ingen måde :b.. har efterfølgende snappet med hende, hvor jeg sagde at jeg ikke ville have penge for det ;). også sagde hun at ' jeg lignede en som godt kunne bruge pengene'' :o .. WTF?! haha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cykelkongen skrev, for 51 minutter siden:

nu skal jeg vidst lige sige at, jeg ikke er en Gigolo - på ingen måde :b.. har efterfølgende snappet med hende, hvor jeg sagde at jeg ikke ville have penge for det ;). også sagde hun at ' jeg lignede en som godt kunne bruge pengene'' :o .. WTF?! haha 

Sådan er det når man har huller i sokkerne :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 22 minutter siden:

Sådan er det når man har huller i sokkerne :P

Det kan jo blive sløjt for enhver. :P:P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hejsa Bikeking, nu er der snart gået en uges tid siden din famøse oplevelse. Vil lige høre, om du er kommet dig over overraskelsen og om alt er vel? knuzzzz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cykelkongen skrev, den 10. apr. 2016 at 18:36:

Haha, hold nu ferie i hygger jer i to :'-D

det er altid omkostningsfrit at more sig på andres bekostning ;-) - bær over med dem, måske de faktisk er lidt misundelige, småklukker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cykelkongen skrev, den 10/4/2016 at 17:15:

nu skal jeg vidst lige sige at, jeg ikke er en Gigolo - på ingen måde :b.. har efterfølgende snappet med hende, hvor jeg sagde at jeg ikke ville have penge for det ;). også sagde hun at ' jeg lignede en som godt kunne bruge pengene'' :o .. WTF?! haha 

Der er da nederen, er du en fattig studerende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 18 minutter siden:

Der er da nederen, er du en fattig studerende ?

Haha nej det er jeg ikke :).. Mine yndlings bukser har dog et par slide huller på den fede måde, nok derfor ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cykelkongen skrev, den 16. apr. 2016 at 19:53:

Haha nej det er jeg ikke :).. Mine yndlings bukser har dog et par slide huller på den fede måde, nok derfor ;)

... det har mine ynglingsbukser også... og jeg skal hilse og sige, at det ikke er billigt at købe jeans, som er slidt på den fede måde...!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, Lige nu:

... det har mine ynglingsbukser også... og jeg skal hilse og sige, at det ikke er billigt at købe jeans, som er slidt på den fede måde...!

Haha nej det er slet ikke billigt, overraskende nok ;o 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... kom til at tænke over, om det mon nogensinde ville kunne lade sig gøre (for en kvinde) at opleve det, som du var ude for...

... det ville selvfølgelig ikke være så spektakulært, Meeen stadig lidt anderledes oplevelse ;-) - er der nogen af jer mænd herinde, som har scorer en helt alm. Q i nattelivet og har præsteret, at efterlade 'en skilling' og en hilsen på natbordet, da i listede ud, mens hun stadig sov...??? er nysgerrig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bukser med huller i, strømper med huller i, jamen hvad skal det dog ende med til sidst :o:o Så jo du lignede en som godt kunne bruge pengene'' :P  :P   :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, 1 time siden:

... kom til at tænke over, om det mon nogensinde ville kunne lade sig gøre (for en kvinde) at opleve det, som du var ude for...

... det ville selvfølgelig ikke være så spektakulært, Meeen stadig lidt anderledes oplevelse ;-) - er der nogen af jer mænd herinde, som har scorer en helt alm. Q i nattelivet og har præsteret, at efterlade 'en skilling' og en hilsen på natbordet, da i listede ud, mens hun stadig sov...??? er nysgerrig...

Ja det har jeg faktisk, det var i udlandet, jeg skulle rejse hjem og havde nogle lokale valuta tilbage som jeg lagde i skuffen... håber hun finder pengene en skønne dag :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 2 timer siden:

er der nogen af jer mænd herinde, som har scorer en helt alm. Q i nattelivet og har præsteret, at efterlade 'en skilling' og en hilsen på natbordet, da i listede ud, mens hun stadig sov...??? er nysgerrig...

Jeg tror at det er en balancegang! Jeg har aldrig rigtigt kunne forstå kvinder, men ... jeg frygter at nogen vil tage det meget ilde op, hvis man gjorde det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...