Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Frække Ida
Prinz skrev, for 2 minutter siden:

Undskyldning accepteret ;) 

Du var ikke den eneste der syntes det var øv.....

Tak :-) J skylder...(den tager vi to ;-)).

K Ida.

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 1 minut siden:

J skylder... ;-) 

Hvad så med den fredag du brændte mig af ? Havde faktisk forventet du var mere seriøs, om ikke andet havde svaret undskyl på mine mails.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

 

Pite skrev, Lige nu:

Hvad så med den fredag du brændte mig af ? Havde faktisk forventet du var mere seriøs, om ikke andet havde svaret undskyl på mine mails.

 

Pite

Skriver pb ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ida kom med en pæn undskyldning for at der var gået koks i aftalerne, så jeg bestemte mig for at give det en chance mere.

Det var en god beslutning og jeg kan kun bakke op om de andre positive anmeldelser der er skrevet. Skal da lige love for at hun har en fleksibel krop :) (er man til en strandet hval, så er det  ikke Ida man skal besøge :D)

I forhold til denne tråd, så besøgte jeg dog Frække (Lady Faxe Kondi) Ida i Randers ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Prinz skrev, den 14/6/2016 at 12:15:

Ida kom med en pæn undskyldning for at der var gået koks i aftalerne, så jeg bestemte mig for at give det en chance mere.

Det var en god beslutning og jeg kan kun bakke op om de andre positive anmeldelser der er skrevet. Skal da lige love for at hun har en fleksibel krop :) (er man til en strandet hval, så er det  ikke Ida man skal besøge :D)

I forhold til denne tråd, så besøgte jeg dog Frække (Lady Faxe Kondi) Ida i Randers ;) 

J huskede billedet af dig fra den dag, hvor j tarveligt måtte afvise dig pga koks i mit "system", og j havde jo lovet dig en gratis tur som trøste-et-eller-andet,

og m kun billedet af dig i min hukommelse ventede j bogstaveligt talt stand-by v tlf'en på dit opkald ;-) (troede kun d var tøser, som snøvlede :?)

D endte jo m at blive mig, som ventede! :-P 

Tak fordi du endeligt kom og gav mig 2(?) super tip top timer, og lov mig:  hold v din skønne og behagelige person! ;-)

K Ida.

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 3 timer siden:

J huskede billedet af dig fra den dag, hvor j tarveligt måtte afvise dig pga koks i mit "system", og j havde jo lovet dig en gratis tur som trøste-et-eller-andet,

og m kun billedet af dig i min hukommelse ventede j bogstaveligt talt stand-by v tlf'en på dit opkald ;-) (troede kun d var tøser, som snøvlede :?)

D endte jo m at blive mig, som ventede! :-P 

Tak fordi du endeligt kom og gav mig 2(?) super tip top timer, og lov mig:  hold v din skønne og behagelige person! ;-)

K Ida.

 

Ida tak er et fattigt ord for så flatterende et skriv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...