Hop til indhold

Recommended Posts

Hej venner.

Jeg har lidt problemer med min nakke/skuldre, da jeg sidder meget foran computeren i mindre sunde stillinger.

Vil gerne have noget massage og se om det hjælper på det, men er i tvivl om det er olie- eller thaimassage som er bedst? .. Og ikke mindst hvor det er bedst (gerne med mulighed for lidt ekstra) :)

- mj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Sportsmassage, det er vel oliemassage med mere dybde vil gøre dig godt. Håber jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
m-j skrev, for 13 timer siden:

Hej venner.

Jeg har lidt problemer med min nakke/skuldre, da jeg sidder meget foran computeren i mindre sunde stillinger.

Vil gerne have noget massage og se om det hjælper på det, men er i tvivl om det er olie- eller thaimassage som er bedst? .. Og ikke mindst hvor det er bedst (gerne med mulighed for lidt ekstra) :)

- mj.

Har det på samme måde, og bruger altid Nina til hjælp. Hun har reddet mig mange gange. Lige nu på Thai Skye

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Har det på samme måde, og bruger altid Nina til hjælp. Hun har reddet mig mange gange. Lige nu på Thai Skye

Tak for inputtet, Bananas.

Er det olie eller thai massage som hjælper bedst for dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
m-j skrev, for 13 minutter siden:

Tak for inputtet, Bananas.

Er det olie eller thai massage som hjælper bedst for dig?

Det er nok mest en mix. Ved traditionel thaimassage bruger man jo ikke olie, men det bliver lidt tørt og hårdt for mig. Så hun bruger olie og koncentrerer sig mest om de steder hvor jeg har besvær. Jeg vil nok snarer kalde det for en form for sportsmassage, med indslag af thai.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Bananas.

bare lidt drilleri, forstår du bliver masseret der hvor du har problemer, vil det sige du altid har problemer med lillemanden for den får vel en tur hver gang 

The rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Rider skrev, for 23 minutter siden:

Hej Bananas.

bare lidt drilleri, forstår du bliver masseret der hvor du har problemer, vil det sige du altid har problemer med lillemanden for den får vel en tur hver gang 

The rider

Lillemanden tager sig meget gerne en tur hver gang, men det er jo selve belønningen for at farmanden udstår al den der smertefuldte massagen. Personligt har jeg det sådan at når kroppen er blevet godt og grundigt gennemæltet, så bliver sexen langt bedre. Jeg ved andre har det modsat.

Når hun læner sig over mig og kysser mig omvendt, er det dommerens signal om at anden halvleg kan begynde. Men det var jo ikke den som m-j primært var interesseret i.

Vel? ;-)

Efter en lang uge ved computeren - har et helvedes arbejde der skal blive klart och sidder 14 timer om dagen ved maskinen - var jeg hos hende i går aftes. Idag har jeg stadig smerter, men mere som ømhed efter træning. I morgen ved jeg at de er væk.

Til lillemandens skuffelse. Han vil jo gerne jeg skal have så meget problemer i skuldrene som muligt, den lille djævelen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...