Hop til indhold
letsheaddown

Søger fyrer, til at lave en fest, hvor der bare skal kneppes hele aften

Recommended Posts

Jamen tænker vi finder et sted på sjælland, helst i kbh

Vi aftale hvor meget penge vi vil bruge ca pr person

Så begynder vi at finde nogle kvinder

Alder tænker jeg alt mellem 18-40, men gerne i den yngre enden.

Har i nogle ideer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
letsheaddown skrev, for 7 timer siden:

Har du nogle ideer? forstillingen ?

Det nemmeste og billigste mener jeg er at du eller I går på swingerklub i København - f.eks. Cityswingers.

Gør det fredag og lørdag aften og kom tidligt på aftenen (18 - 19) og vær på den måde blandt de første unge fyre i flokken der er parat til at betjene gangbang pigerne.

Og hvorfor tidligt !?!?!?  - det vil være direkte idiotisk at møde op kl. 00.30 om natten - hende der ligger og lige er blevet gangbanget, trænger måske ikke til mere og er glad og veltilpas:wub:     -    -     og der kommer måske IKKE flere kælne:wub: kvinder den aften.

Og det samme gælder kvinderne, mød op tidligt og vær sikker på at skumme fløden ( spermen)  - sidst på natten er mændene tømt eller der ikke kommer flere.

Og et suk til jer - så opfør jer for fanden ordentlig - dvs:  ikke masse - holde sin plads i køen - snak også med hendes kæreste eller  mand - ja bare helt almindelig PLI

Skrevet af en som får år tilbage havde en gangbang kæreste :wub:  -  skønt :);):P  og frækt.  Så i al beskedenhed ved jeg lidt om dette.

Men vær også indstillet på at der sker alt eller intet - aaaalt det frække - eller absolut intet.  Aftenerne kan være meget forskellige

Mange hilsner og god fornøjelse

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke sex garanti på swingerklubber.

Næ finde nogle amatørpiger som vil have sjov + en skilling,

Lej et sted, jeg har et par muligheder, derefter fester og knalder vi.

Trådstarter, står du for arrangementet eller spørger du bare til råds ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Nille skrev, for 8 timer siden:

Der er ikke sex garanti på swingerklubber.

Næ finde nogle amatørpiger som vil have sjov + en skilling,

Lej et sted, jeg har et par muligheder, derefter fester og knalder vi.

Trådstarter, står du for arrangementet eller spørger du bare til råds ?

Jeg synes det samme som nille og er self totalt frisk når jeg kommer tilbage i maj 

vil godt smide et par tusinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nyder livet skrev, for 14 timer siden:

Det nemmeste og billigste mener jeg er at du eller I går på swingerklub i København - f.eks. Cityswingers.

Gør det fredag og lørdag aften og kom tidligt på aftenen (18 - 19) og vær på den måde blandt de første unge fyre i flokken der er parat til at betjene gangbang pigerne.

Og hvorfor tidligt !?!?!?  - det vil være direkte idiotisk at møde op kl. 00.30 om natten - hende der ligger og lige er blevet gangbanget, trænger måske ikke til mere og er glad og veltilpas:wub:     -    -     og der kommer måske IKKE flere kælne:wub: kvinder den aften.

Og det samme gælder kvinderne, mød op tidligt og vær sikker på at skumme fløden ( spermen)  - sidst på natten er mændene tømt eller der ikke kommer flere.

Og et suk til jer - så opfør jer for fanden ordentlig - dvs:  ikke masse - holde sin plads i køen - snak også med hendes kæreste eller  mand - ja bare helt almindelig PLI

Skrevet af en som får år tilbage havde en gangbang kæreste :wub:  -  skønt :);):P  og frækt.  Så i al beskedenhed ved jeg lidt om dette.

Men vær også indstillet på at der sker alt eller intet - aaaalt det frække - eller absolut intet.  Aftenerne kan være meget forskellige

Mange hilsner og god fornøjelse

Nyder livet

Swingerklubber kan bestemt give dejlige oplevelser. Men det er ikke det der efterspørges - der efterspørges, som jeg læser det, amatør/prof piger til et privat arrangement. Jeg kan ikke være med pt., men synes det lyder spændende og kunne godt være interesseret en anden gang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i finder ud af noget kan i regne med mig :)

 

Ps: gerne en af pigerne son har 'store' kasser. (Mindst E skål og op efter) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ratata: " Hej Letsheaddown, skal vi lave sexparty"

Letsheaddown: "Ja, hvor mange bliver vi"

Ratata: "Hvis du tage konen med bliver vi 3"

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Nille skrev, for 6 timer siden:

Skal vi forsøge at samle et seriøst partyhold ?

Ja for pokker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 46 minutter siden:

Hvor mange er vi ? Hvor mange penge vil folk lægge på bordet ? Hvis vi er flerr end 10 synes jeg vi skal have 2 piger eller flere :D

2-4 mindst Nille..

Der var engang et par på scor.dk. Nasty fuckers.. De holdte nogle kanon arrangementer med 3-4 tøser..

Kan vi ikke få Jennifer fra Romantica med som freelance? :-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...